Episode 7: Happy Birthday My Baby

15.8K 1.1K 2.9K
                                    

Yazar'ın anlatımından:

Sabah'ın ilk ışıkları yüzünden uyanan Jisung, minik elleriyle gözlerini kaşıdı.

Sol tarafından gelen çiçek kokusu ile yerinde dikleşti.

Sol tarafında gördüğü papatya buketi onu gülümsetmişti.

Buketi eline alana kadar çiçeklerin arasına sıkıştırılmış sarı renkli zarfı fark etmemişti.

Zarfı eline aldı. Narin eller zarfı yavaşça açtı.

Içinden çıkan küçük kağıdı okumaya başladı.

Yarın 14 Eylül. Yani doğum günün bebeğim. Bu yüzden gece yarısına kadar sana bir görev vereceğim. Eğer doğru yaparsan senin için olan kutuyu bulabilirsin. Bulabilirsen gece yarısı seni alacağım. Işte ipucun:

Yumuşacık~

Bence kolay olacak~ Seni Seviyorum!
- Babacığın

Jisung okuduklarından sonra koşarak banyoya yöneldi. Yüzünü çabucak yıkadı, dişlerini fırçaladı.

Minho'nun gece mavisi gömleğini çabucak üzerine geçirdiğinde, merdivenleri hızlıca geçerek aşağıya indi.

"Yumuşak mı? Hmm"

Kendi kendine mırıldandı minik beden.

Koltuğun yastıklarının altına baktı. Orada değildi.

Belki de yatak odasındaydı? Merdivenleri yeniden çıktı Jisung. Tüm yatağı dağıttı ama tek bir şey bulamadı.

Alt dudağını öne getirerek büzdü.

Ayağına sürtünen Dongie'yi daha yeni fark ediyordu.

Dongie'yi kucağına aldı. Yumuşak tüylerini okşadı.

Minik beden o an akıl edebilmişti kedileri. Kucağındaki Dongie'ye ila aşağı indi.

Kedilerin olduğu odaya girdiğinde fark etti pembe zarfı.

Soongie'nin küçük beyaz yastığının üzerinde duruyordu.

Gülümsedi. Yaklaşıp zarfı eline aldı ve vakit kaybetmeden okumaya başladı.

Ilk'i kolaydı değil mi Sungie~? Bunun için bir ödül alman gerekiyor. Buzdolabına bak~

Yüzündeki gülümseme bir an olsun solmazken mutfağa koştu. Buzdolabında gördüğü çeşitli çikolatalar zaten onun için büyük bir hediyeydi.

Üzerine not yapıştırılan çikolatayı eline aldı. Pembe not kağıdını okumaya başladı.

Odamıza çık. Belki yatağımızın altında bir kutu vardır hm?

Utangaç bir şekilde gülümsedi minik beden.

Yukarı, odalarına çıktığında kapıyı arkasından kapattı.

Eğilip yatağın altına baktı. Gördüğü büyük kutuyu elleriyle kavrayıp gün yüzüne çıkardı.

Kutu sarı renkli üzerinde kocaman beyaz renkli bir kurdele vardı.

Küçük eller kurdelenin sarkan kısımlarından nazikçe tuttu. Yavaşça çektiğinde kurdele açılmıştı.

Küçüğün elleri kutunun kapağının iki tarafını kavrayıp yavaşça açtı.

Daddy IssuesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin