Normal bir hayat kötü geçmişleri olan kişilerin adapte olmasına yardımcı olur mu arkadaşlar?
Hep birlikte öğreneceğiz.
Dikkat! Bölümde +18'li içerik vardır.
Son yaş bükücü eğer bu hikayeyi okuyorsan o kısmı kesinlikle atla. Bu seferki daha da ağır.
Tadını çıkarın.
Steve sonunda Tony'le birlikte evine geldiği için mutluydu. Gelmeden önce telefonuna kavuşur kavuşmaz mesaj kutusuna ve sosyal medya hesaplarına bakmıştı. Kaç gündür yoktu ve kimsenin aramama nedenini şimdi anlamıştı. Tony herkese onun ağzından, yılbaşı gecesi müthiş biriyle tanıştığını ve onunla birkaç gün ortalıkta gözükmeyeceğini yazmıştı. Hiç bir arkadaşı da sorgulamamıştı. Vay be. Öldü mü kaldı mı diye merak dahi etmemişlerdi. Her halde Tony'nin yerinde bir seri katil olsa ölüsü kokana kadar fark edilmezdi de.Şimdilik bunları umursamadı. Yatağa oturmuş Tony'nin eşyalarını elbise dolabına yerleştirmesini izliyordu. 'Tanrım öyle sevimli ki. Onu yiyip bitirmek istiyorum. Gerçi yaşadığı kötü tecrübe yüzünden beni yemesine izin veriyorum.'
Tony kısa bir süreliğine sarışına dönüp baktı. Gülümseyerek kendisini süzen sarışını görünce kurnazca sırıttı. Zaten eşyaları yerleştirme işi bitmişti. Biraz oyun oynamak fena olmazdı.
Onun önüne gelip yere tam bacaklarının arasına diz çöktü. Elini kot pantolonunun önüne atıp dokunmaya başladı.
Steve ellerini yatağın üstüne koyup başını inleyerek geriye doğru attı. Onun taptığı kişi olmak muhteşem hissettiriyordu.
Tony kot pantolonun düğmelerini çözüp iç çamaşırının üstünden erkeklik uzvuna küçük küçük ısırıklar attı. Steve çığlık atarak elini Tony'nin saçlarının arasına sokup kendine bastırdı ve o sırada zilin çalmasıyla ağzından küçük bir küfür savruldu.
Tony Steve'in haline güldü ve pantolonunun düğmelerini ilikleyip ayağa kalktı.
Steve hızla aşağıya indi. Kapıyı açar açmaz arkadaşlarının yüzünü karşısında buldu. "SÜRPRİZ!!!"
Steve somurtarak onlara baktı. Thor "Ne oldu? Yanlış bir zamanda mı geldik?"dedi. Steve bir anlığına yüzüne yumruk attığını hayal etti ve sakinleşti.
Natasha "Bizi içeriye almayacak mısın Steve?" dedi.
Steve kenara çekildi. Natasha ve Clint önden girdi. Arkalarından Thor ve Loki onu takip etti. Steve şaşkınlıkla "Hoşgeldin Loki. Seni göremedim." dedi. Loki tebessümle "Normaldir Steve. İri kıyım üvey abimden görememişsindir."dedi. Steve gülecek gibi olup kendini tuttu kapıyı kapatıp onların yanına salona geçti. Tony'nin daha inmediğini fark etti. Ne yapıyordu yukarıda?
Natasha "Anlat bakalım Steve."dedi.
Steve dalgınlıkla "Neyi?"dedi.
Clint "Konuş! Malları nerde tutuyorsun?" dedi.
Steve gözlerini kırpıştırdı. "Ne malı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psycho Dark "YABANCI"~(STONY)
Fanfiction(One shot is coming) hikayemin başlangıç bölümü olan "YABANCI"nın daha ayrıntılı ve uzun anlatımıdır. Tony'nin hayatındaki herşeyden vazgeçip Steve'i hayatının merkezi yapma sebebi nedir? Onu kaçırdıktan sonra aralarında gelişen aşk sayesinde ve o...