Medyaya kesinlikle bir göz atın bence, psikopat severler.
Steve şaşkın bir şekilde ellerini çözmekte olan kişiye bakarak "Sen buraya nasıl girdin?"dedi. Tony'de kaşlarını çatmış bir şekilde ona bakıyordu.
"Sonra sorgularsınız. Zaten İçeriye zor girdim. Çıkalım."
Elleri serbest kalan ikili ayağa kalktı. Steve "Buradan bir kurtulalım, seni öpmeye ya da dövmeye sonra karar vereceğim Buck." dedi.
Bucky sırıtıp "Öpmeni tercih ederim." dedi.
Bucky önden yürüyüp etrafı kolaçan ediyordu. Steve'de, Tony'i elinden tutup Bucky'nin arkasından ses çıkarmamaya dikkat ederek ilerliyordu.
Birkaç kişinin geldiğini gören Bucky iki aşığı konteynırın arkasına itti ve köşeden bakarak onların gidişini izledi.
Tekrar yürümeden önce "Heyecanlı bir film seti ha..."dedi.
Steve "Tek fark vücudumuza alacağımız kurşun gerçek Buck. Konuşmada yürü."diye fısıldadı.
Önlerine bir anda Strange çıktı. Bucky onu anında etkisiz hale getirip yere yapıştırdı. Strange "Ben sizi kurtarmaya geldim." dedi zar zor yattığı yerden. Bucky onlara baktı. "Bu da kim?" dedi.
Steve "Açıklamalar sonra." dedi. Tony "Sana güvenmiyorum Strange." dedi.
Strange "Yerini söylemeye mecburdum. Ama şimdi sizi buradan çıkarmak için kendimi tehlikeye atıyorum." dedi. Bucky "Gerek yok. O işi ben yapıyorum zaten." dedi ve onu bırakıp ayağa kalktı.
Strange ayağa kalkıp Tony'e baktı. "Seni hala seviyorum. Howard'ın seni öldürmesine asla izin vermem. Sadece seni eve götürüp tekrar odaya kapatacağını söylemişti bana."
Tony onun gözlerinin içine baktıktan sonra "Doğruyu söylüyor." dedi.
Bucky "Buradan hemen çıkmalıyız."dedi. Strange "Beni izleyin." dedi ve öne geçip onlara yol gösterdi.
Bucky'nin aracının bulunduğu yere varana kadar durmadılar. Bucky hemen araca bindi. Steve aracın arka kapısını açıp Tony'e baktı. Tony ne yapıyordu?
Tony ona bir süre baktı ve sonra "Uzaklara kaç Strange ve beni unut. Ben seni hiç sevmedim. Sen benim kaçış planımdın. Howard gibi şerefsiz birisiyle dost olmanın bedeli budur işte. Ben Steve'i seviyorum ve daima onu seveceğim." dedi ve arabaya bindi.
Steve'in içi rahatlamıştı. Arkasını dönüp tam binecekken bir el ateş sesi yankılandı ve sırtında keskin bir acı hissetti. Tony şok olmuş bir yüzle ona bakıyordu. Hemen kendine geldi ve onu belinden tutup içeriye çekti. Kapıyı kapatıp "SÜR!" diye bağırdı.
Bucky elinde silah tutan adama baktı. Şerefsiz herife çok öfkelenmişti. Yardım ayağı falan yalandı. İstediği tek kişi Tony olmalıydı. Silah sesini duyup kimse gelmeden önce gazladı.
Tony, Steve'in başını kucağına koydu. "Dayan lütfen. Benim için."
Steve tebessüm etti. Şimdi biraz uyumalıydı. Tony'yle Bucky'nin endişeli seslerini dinlerken gözlerini kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psycho Dark "YABANCI"~(STONY)
Fanfiction(One shot is coming) hikayemin başlangıç bölümü olan "YABANCI"nın daha ayrıntılı ve uzun anlatımıdır. Tony'nin hayatındaki herşeyden vazgeçip Steve'i hayatının merkezi yapma sebebi nedir? Onu kaçırdıktan sonra aralarında gelişen aşk sayesinde ve o...