BÖLÜM 8~İŞKENCE

1.2K 59 219
                                    

DİKKAT ! +18


Rahatsız olabilecekler ve 18 yaşın altındakiler lütfen bu bölümü komple atlasın.

Başından uyarıyorum. Kimsenin psikolojisinin kötü etkilenmesini istemem.

Bu arada benim uyarımı dinlemeyip okuyanlar 'Vay efendim ben kötü etkilendim. Psikolojim bozuldu' deyip beni şikayet etmesin. Şimdiye kadar böyle söyleyen olmadı. Ama olmayacağı anlamına da gelmez.

Uyarımı yaptığıma göre kalanlarla devam edebiliriz.

Bu bölümü tüm BDSM severlere adıyorum.

Tadını çıkarın.

&

Steve gözlerini açtığında ağzındaki tuhaf tattan dolayı yutkundu. Neden yine loş odadaydı. Kollarını oynatmaya çalıştı. Ama bileklerinin yatak başındaki demirin iki tarafına kelepçelendiğini fark etti. Bu sefer bacaklarını oynatmaya çalıştı. O da olmadı. Başını hafifçe kaldırıp bacaklarına bakınca diz kısımlarından geçirilmiş deri kayışların tavandaki bir demir çengele takılmış olduğunu gördü. Çıplaktı ve bacakları iki yana açılmış halde yatağa sabitlenmişti.

"Tony!"

Bir süre sonra Tony odaya geldi. Onu duymuştu.

Steve bu sefer kızgındı. Tony'nin bu şekilde davranması artık sinirlerini bozmaya başlamıştı. "Neden bunu bana yapıyorsun Tony? Normal bir ilişkimiz olsa olmaz mı? Tamam arada bir beni bağlaman ya da tutkulu işkenceler yapmanı normal karşılarım. Ama bu kabul edemeyeceğim kadar aşırı. Ben senin seks kölen değilim. Sevgilinim."

Tony kaşlarını çattı ve elindeki kısa deri kırbacı kaburgalarına doğru sertçe vurdu. Steve acıyla bağırdı. Vurduğu yerde anında kalın bir çizgi halinde kızarıklık meydana geldi.

"Sevgilim demek...Peki söyle sevgilim, neden bana yalan söyledin?"

Steve acıdan dolayı hafif gözleri sulanmış halde ona baktı. "Aşırı kıskançsın. Başkası için beslediğim iyi niyeti hemen yanlış anlarsın diye yalan söyledim. Çok üzgünüm Tony. Lütfen affet beni. Daha fazla ileri gitmeden önce dur lütfen. Sen hayatımda özel bir yere sahipsin. Seni kaybetmek istemiyorum."

Tony kırbacı bu sefer kalçalarına sertçe indirdi. Steve bir kez daha acıyla bağırdı.

"Neler yaşadığımı bile bile bana yalan söyledin. Kimseye inanmazken sana inanmak ve hatta güvenmek istedim. Ama şuraya bak. Hangi noktaya geldik. Ben bunu sana yapmaktan mutlu muyum sanıyorsun? Sana vermek istediğim tek acı zevkten olsun isterdim. Nedense bana ihanet etmişsin gibi hissediyorum."

Steve hemen cevap verdi. "Tony sana asla ihanet etmem. Lütfen yalan söylediğim için beni affet. Ama yemin ederim seni aldatmadım. Sadece seni seviyorum ve sana bağlıyım aşkım."

Tony bu sefer de kırbacı sertçe onun poposuna vurdu.

Steve bir kez daha acıyla çığlık attı. Artık yaşların gözlerinden akmasına engel olamıyordu. Tony'nin yaşadığı kötü deneyimler yüzünden psikolojisinin bozuk ve karanlık bir tarafı olduğunu biliyordu. Ama bu derece güvensizlik duyduğunu bilmiyordu. Hiç mi güvenmemişti sevdiğine?

Psycho Dark "YABANCI"~(STONY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin