DELİSİN SEN

450 22 6
                                    

Aslı yine herkesten önce kalkmış,bahçedeki masayı hazırlamıştı. Masa mükemmel gözüküyordu. Son dokunuşlarıda yaptıktan sonra yanda kendi kendine oyun oynayan oğluna döndü.
Aslı:Burak
Burak:efendim anne
Aslı:bebeğim ben babanı uyandırcam sende Hadise ablanı çağır.
Burak:tamam.
Aslı:yukarı çıktı,odanın perdesini açtı. Murat yüzene gelen ışıktan rahatsız olmuştu,yorganı yüzüne çekti.
Aslı:heyy uykucu kalk hadi. Burak bile senden önce kalktı.
Murat:off yine mi sabah oldu ya
Aslı:evet canım,öyle gece bilmem kaçlara kadar dışarıda oturursan şimdi kalkamazsın.
Murat:yoo be kalktım bikerem
Aslı:ondan hala o yorganın altındasın zaten dimi?
Aslı yatağa yaklaştı,yorganı açtı Murat'ın dudağına minik bir öpücük bıraktı.
Aslı:sevgilimm hadi kalk ama hem bak Hadise gelecek birazdan.
Murat; Hadise kim ya?
Aslı:varya şu senin öğrencin olan.
Murat: onun ne işi varya sabah sabah
Aslı:ben davet ettim.
Murat:iyi
Aslı:sen neden bu kıza bu kadar kötü davranıyorsun,dün akşamda bi kızı kovmadığın kaldı.
Murat:yoo
Aslı:ben o kızı çok sevdim valla tatlı,cana yakın bir kız. Bana bak sende iyi davran kıza tersleyeyim felan deme.
Murat:tamam sevgilim tamam.
Aslı:ben aşağıdayım.
Murat:bi öpücük vereydin.
Aslı:sonra hadi hazırlan sen.
Murat:off tamam.
..........
Burak:günaydın Hadise abla
Hadise: günaydın bitanem,hayırdır sabah sabah.
Burak:annem seni kahvaltıya çağırıyor.
Hadise:hmm. Tamam canım sen gel içeri ben üzerimi değişip geliyim.

Hadise kıyafet.

Hadise telefonunu ve anahtarını alıp çıkar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hadise telefonunu ve anahtarını alıp çıkar.
.......
Hadise: günaydın
Aslı: günaydın canım
Hadise: teşekkürler aslı hanım,sizede rahatsızlık veriyorum. Her zaman her zaman.
Aslı:aa olurmu öyle şey, komşuyuz şurda,hadi sen otur ben eksikleri getireyim.
Hadise:bende yardımcı olabilirim isterseniz.
Aslı:yok canım zaten bişey kalmadı,sen otur.
Burak: Hadise abla top oynayalım mı?
Hadise:olurrr
Hadise'yle Burak top oynamaya başlarlar. Biraz sonra hadise'nin attığı top kapıdan çıkan Murat'ın ayağının dibinde durur.
Burak:baba atsana
Murat Hadise'ye bakar o olduğu için atmak istemez.
Murat:babacım hadi oyun bitti yemek yiycez.
Burak:baba annem masayı kuruyor,hadi oynayalım sende oyna
Murat: Burağın ısrarları üzerine topu atar.
Oyun baya ilerlemişti,Murat ve Burak takımdı,Hadise tekti.
Burak:baba hadise ablayı tut bende gol atıyım
Burak bunu babasının kulağına söylemişti.
Murat:olmaz oğlum.
Burak:baba 3,1 yeniliyoruz,rezil olucaz.
Murat:laflara bak.
Burak:baba ben sen oynayamıyorsun diye oyunu kaybedemem.
Murat:eşşek sıpasına bak 2 yıldır top oyunuyor diye artislik yapıyo,oğlum senin baban yılların topçusu
Burak:tabi tabi ondan deminden beri Hadise abla bizi gömüyor. Bir gol attık onuda ben attım zaten.
Hadise:ne konuşuyorsunuz siz iki saatir,yoksa yenilgiyimi sindiriyorsunuz.
Murat:maç daha bitmedi.
Murat:tamam oğlum dediğin gibi yapalım
Burak:tamam o zaman başlayalım.
Muratla Burak paslaşarak Hadisenin kalesine ilerlerler  hadise topu almaya çalısırken Murat çelme takar Hadise düşer. Burakta gol atar.
Burak:gooooooll
Hadise ayağa kalkar, Murat'a sen bittin bakışı atar.
Tekrardan başlarlar,Hadise gol atacakken Murat arkadan Hadise'ye sarılır. Hadise o an zaten donup kalmıştı. Bu yakınlık onun hoşuna gitmişti.
Murat ise burnun ucundaki Hadise'nin saçlarından gelen kokuyla mest olmuş şuan nerde ve nasıl olduklarını unutmuştu.
O sırada burak gelmiş babasına gol attığını söylemişti ama Murat onu duymamıştı bile.
Hadise Murat'ın etkilendiğini anlamasıyla mutlu olur. Murat'ı kendine getirmek için bir anda iter onu.
Hadise: haksızlık var siz baba oğul hile yapıyorsunuz.
Burak:hile felan yok.
Hadise bakışlarını Murat'a çevirir. Gözlerini bizzat gözlerine getirir,ama Murat gözlerini kaçırıyordu.
Hadise: nasıl yok, baban bana çelme taktı,tam gol atacakken sarıldı. Kabul etmiyorum. Bi maç daha yapacağız.
Aslı:bir daha ki sefere o zaman şimdi herkes masaya ama tabi önce eller.
Burak bu cümleyi duymasıyla herkesten önce koşar.
Hadise:peki,hocam siz bana lavoboyu gösterebilir misiniz.
Murat:hıhı
Murat önde Hadise arkasında yukarı çıkarlar.
Burak onlar çıkarken aşağı inmişti.
Murat içeri girdi Hadise'de peşinde kapıyı kapıdı Muratı elinden tutup kendini kapıyla Murat arasında bıraktı.
Murat:ne yapıyorsun
Hadise:etkileniyorsun benden
Murat: çok komiksin
Hadise:belki komik değilim ama güzelim yani senin için
Murat:güzel felan değilsin.
Hadise:ya bari kendine yalan söyleme
Murat:niye herkes seni güzel bulmak zorunda mı
Hadise: hayır herkes güzel bulsun istemiyorum zaten sen güzel bulsan yeter.
Murat:he o zaman söyleyeyim güzel değilsin.
Hadise:bu daha iyi sen zaten güzel olmayan insanlardan hoşlanıyorsun. Allah'tan Aslı gençlik hatası.
Murat:aslı hata felan değil, Aslıyı seviyorum.
Hadise:aslı seviyorsun,benden hoşlanıyorsun o zaman
Murat:aslıyı seviyorum sadece aslıyı
Hadise:peki demek ki kabul etmen biraz daha zaman alacak.
Murat:seninle uğraşamam.
Murat hadisenin yanından ayrılıp ellerini yıkamak için lavobaya ilerler. O ellerini yıkarken Hadise de ona arkadan sarılır.
Hadise:Bunu hep yapmak istemiştim.
Murat ses çıkartmayınca kafasını yasladı.
Hadise:kokun çok güzel çocukken de aşıktım bu kokuya,parfümünle sigara dumanı karışınca ortaya çıkan o kokun,çocukken üzerime sinsin diye sürekli ceketini ben tutardım. Sende hep bana verirdin.
Murat: aptallık mış, nerden bilebilirdim ki senin ruh hastası birşey olacağını
Hadise:ben ruh hastası felan değilim,sadece seni sevdiğim için taktığın bi lakap, sonuçta sadece senin hastanım.
Hadise Murat'ın önüne geçer, dudağından öper,ama Murat'ın onu ittirir.
Murat:kendine gel
Hadise:bana aşık olmaktan korkuyorsun,ama eninde sonunda bana aşık olacaksın.
Murat onun dediklerini kaale almaz.
Murat:aslı  neden geç kaldınız dediğinde ne demeyi düşünüyorsun.
Hadise:kocanla aşk yaşıyordum
Murat:beklerim senden
Hadise cam olan sabun kutusunu gözüne kestirir,sessizce lavoboya yaklaşır ellerini yıkar. Lavabonun kenarındaki sabun kutusunu  eliyle ittirir yere düşer ve kırılır.
Murat:ne yaptın sen
Hadise hiç bir şey demeden yerdeki cam kırıklarını toplar,elinde kalan son cam parçasıyla avucunda küçük bir yara oluşturur.
Hadise:ahh
Hadise canının acısıyle elindeki camı yere düşürür.
Murat:sen gerçekten delirdin
Hadise: delimisin havlu versene
Murat:dolaptan havlu verir hadise elini sarar kanamayı durdurur.
Hadise:ilk yardım çantası varmı.
Murat lavobonun altındaki dolaptan çantayı çıkarır.
Hadise: sargı bezi ver.
Murat Hadise'yi dinlemez,pamuk ve tentürdiyot çıkarır. Hadisenin elini avcunun içine alır, hafifçe pansuman yapmaya başlar.
Murat:neden yaptın
Hadise: aslı sorduğunda elimin kesildiğini söyleyeceğiz.
Murat:ne kadar zekisin,canın yanmadı mı
Hadise:biraz
Murat:sana delisin diyorum ya hani
Hadise:evet
Murat:o kadar haklıyım ki,elini yaralamana gerek yoktu bi bant yapıştırırdık,olur biterdi.
Hadise:sende çok zekisin hakkını yiyemem ama belki benim bi isteğim daha vardı. Senin bana pansuman yapacağını bildiğimden kesmiş olabilirim.
Hadise'nin bu cümlesi üzerine Murat pamuğu biraz yaraya bastırır.
Hadise:ahh yavaş olsana be
Murat pansuman yapmayı  bırakır.
Murat:al kendin yap.
Hadise: ver.
Hadise pansumana devam etmez sargı bezini sarıp kalkar.
Hadise: çantayı toplayabilirsin
Murat:emredersin
Hadise önden çıkar. Aşağı iner meraklı gözlerle ona bakan aslıya şu açıklamayı yapar.
Hadise:geciktim kusura bakmayın, şey ben yanlışlıkla sabun kutusunu düşürdüm, özür dilerim.
Aslı:önemli değil canım da eline ne oldu
Hadise: kırıkları toplarken elimi kestim,Murat hocada pansuman yaptı ondan geciktik biraz.
Aslı:  geçmiş olsun canım,Murat nerde şimdi
Hadise:pansuman çantasını topluyordu.
Murat: geldim canım.
Hadise yerine geçer,Muratta onun yanına oturur.

5. bölüm oldu, nasıl gidiyor sizce fikirlerinizi yazarsanız sevinirim.

DELİCESİNE AŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin