SENİNLE SIFIRDAN BİR HAYAT💍

294 20 10
                                    

Başlıktan belki sonunu tahmin edersiniz.
❤️🤭🤭🤭





Murat:ne demek yok, nereye gider.
Murat aslıyı arar. Telefon açılır.
Murat: aslı nerdesin sen, söyle neredeysen gelip alıyım seni, Aslı lütfen bak oğlumuzun sana ihtiyacı var. Aslı bize bunu yapma. Nerdesin söyle.
Biraz sonra telefon Murat'ın yüzüne kapanmıştı.
Hadise elindeki zarfı Murat'a uzatır.
Murat zarfı açar.

Sevgilim,beni affet demiycem. Seni kocaman bir yükle tek başına bırakıyorum. Ama olmuyor Murat dayanamıyorum. Burak olmadan nefes alamıyorum. Duvarlar üzerime üzerime geliyor. Ona baktıkça sürekli abisinin ölümü geliyor aklıma dayanamıyorum. Seni bu şekilde bırakmak istemiyorum ama mecburum.
Oğlumuz sana emanet, dönermiyim bilmiyorum. Döndüğümde seni bıraktığım gibi bulurmuyum, hâlâ beni severmisin inan bilmiyorum.
Murat seni hep sevdim,ama hep ama olmuyor ben yoruldum. Kendine ve oğlumuza iyi bak.

Murat:birde oğlumuza iyi bak diyor,madem bu kadar düşünüyordun niye gittin be kadın.

Murat ağlıyordur. Sinerle aynanın önündeki eşyaları fırlatır.

Hadise Murat'a karşı koymaz beşiğin köşesinde sadece Murat'ı izler. Murat bütün odayı dağıtırkende yerinden kıpırdamamıştı.
Hadise yerdeki parfüm şişesini aldı.
Murat'a yaklaştı. Parfüm şişesini Murat'a uzattı. Al dercesine. Murat anlamsız gözlerle baktı.
Hadise: aynalarıda indirmek istersin diye düşündüm.
Murat yerinden kalktı. Hadise'nin elinden şişeyi aldı. Dolaba fırlattı.(dolaplarda ayna oluyor ya onlar)
Aynaları kırdıkça öfkesi diniyordu,sanki.
Biraz sonra durdu,aynadan kendisine yaklaşan kadına baktı.
Hadise ellerini Murat'ın karnına doladı.
Hadise: yanındayım.
Murat gözlerini kapattı. Ellerini Hadise'nin elinin üzerine koydu.
Murat:biraz yanlız kalabilir miyim
Hadise:ta tabi
Hadise son kez umuta bakar ve evden çıkar.

Murat ne düşüneceğini ne yapacağını bilememişti. Hayatı mahvolmuştu. Daha bir hafta önce canından can gitmişti. Oğlunu kaybetmişti, şimdide karısı onları yüz üstü bırakıp gitmişti. Hadi kendi neysede nasıl olurda bebeğini bırakıp giderdi.
Murat bunları düşünmeyi bırakıp, ağlayan bebeğini beşiğinden aldı.
Sıkıca sarıldı ona odadan çıktı. Aşırı derecede dağınıktı oda.
Kendini koltuğa bıraktı. Bebeğinide göğsüne yatırdı.
Uzun düşünceler sonunda uykuya dalmıştı.

Uyandığında bebeği kucağında yoktu. Mutfaktan sesler geliyordu.
Yavaşça yerinden kalktı.
Hadise: paşa sen acıktın mı? Oy bitanem benim.
Hadise tezgahta ki biberonu alır.
Bebeğin karnını doyuruyordu.
Murat: sessizce onu izliyordu.
Hadise:ah be oğlum,hadi yesene açısın biliyorum.
Hadise sonunda vazgeçer. Biberonu bırakır masayı kurmaya devam eder.
O sırada Murat içeri girer.
Murat: oğlum sen neden mama yemiyorsun bakalım.
Murat oğlunu kucağına alır. Mamasını zorda olsa yedirmeyi başarmıştı.
Hadise: aslıdan haber varmı
Murat:yok.
Hadise: Aslı hiç sandığım gibi biri değilmiş.
Murat: nasıl?
Hadise: yani tanıdığım kadarıyla güçlü azimli biri sanmıştım.ama o güçsüz basit bir kadınmış. Bunlar hiç birşey, bir anne nasıl olurda bebeğini bırakıp gider. Sevdiği adamdan vazgeçer.
Murat: aslı, aslında böyle biri değil. Dünyanın en inatçı,en güçlü en iyi annesi. Sadece herşey üst üste geldi. Oğlumuzun olduğuna mı üzülelim yoksabi bebeğinizin olduğuna mı sevinelim.
Hadise: ölenle ölünmüyor. Aslı güçsüzdü,insan çocuğu öldüğü için, çaresizce sadece ona sığınan bir bebeği nasıl terk eder
Ama sizde huy galiba bir çocuğunuz için diğerini terk etmek,onu istememek gelenek sanırım.
Murat: aynı konumu
Hadise:evet. Aslıya diyoruz ama sende aynısın Murat.
Murat:sende aynısın Hadise,sen vazgeçmeseydin o zaman, Aslı bebeğimizden vazgeçti ama ben onun yanındayım bunu biliyordu.
Hadise:ha sende ben bebeğimizin yanındayım diye terk ettin onu. Aa pardon sen terk etmemiştin sen vazgeçmiştin aldır onu demiştin değil mi? Unutmuşum.
Murat:sende aldırdın ama, sende tek lafimla vazgeçtin ondan.Zaten sen kim bir bebeğe annelik yapmak kim.
Hadise artık bu şeyden kurtulmak istiyordu. Gözlerinden yaşlar akıyordu. Haykırdı bir anda gerçekleri.
Hadise: aldırmadım,ben onu aldırmadım vazgeçmedim ben ondan. Hadise üzerindeki tişörtü sıyırıp yarasının yerini gösterir. Ben ondan vazgeçmedim onu benden aldılar tamam mı?
Hadise çaresizce yere çökmüştü.
Murat: sen bana aldırdığını söylemiştin.
Hadise:bı önemi olurmuydu senin için sen çoktan unutmuştun onu
Murat:kim yaptı bunu nasıl oldu.
Hadise Murat'ın gözlerine baktı. Yerinden kalktı. Sandalyedeki ceketini aldı. Murat Hadise'nin kokulundan tuttu.
Murat: hadise dur bı
Hadise: bırak kolumu
Murat: Hadise lütfen
Hadise Murat'ı dinlemeden gider.
Hadise salondaki koltuğa çökmüştü. Az önce ağlayan kadın gitmişti. Koltuğuna oturmuş birşeylerin gerçekleşmesini bekliyor gibiydi.Aklında daha bir çok plan vardı gerçekleşmeyi bekleyen.
O sırada kapı çaldı. Kendinden emince yerinden kalktı.
Hadise:vayyy canına uzun zamandır görmüyordum seni
Alev:sanada merhaba
Alev içeri geçer.
Alev:senin Murat'ın yanında olman gerekmiyor muydu?
Bu fırsatı değerlendirirsin diye düşünmüştüm.
Hadise: hangi fırsat
Alev: Aslı artık yok, Murat artık senin.
Hadise:Murat önceden de benimdi. Sadece arada bir prüz vardı. Üstelik sen nereden biliyorsun aslının gittiğini
Alev güler.
Hadise:pardon senin koskoca Alev Dora olduğunu unutmuşum.
Alev:her neyse asıl konumuz bu değil.
Hadise: neymiş
Alev:baban babanı aramışsın.
Hadise:vay babamla aranızda bir iletişim olduğunu bilmiyordum.
Alev: aramışsın,sonrada sesli mesaj bırakmışsın.
Hadise:ee ne var bunda
Alev:hadise neden ondan nefret etmiyorsun. Bizim bu halde olmamızın sebebi o, sana sarılamıyor olmamın nedeni, senin nefret dolu bakışlarının altında olmamın nedeni o Hadise.
Alev ağlıyordu. Hadise ne yapacağını bilmiyordu.
Kendini bu zamana kadar güçlü sanıyordu. Taki annesini gerçekten tanıyana kadar, Hadise herşeyiyle annesinin kopyasıydı. Belkide küçükken onu o kadar çok benimsemişti.
Keşke gerçekleri bilmeseydi,hala onu seviyor olurdu. Belkide seviyordu,kalbinin derinliklerinde onun için gizli bir yer vardı.
Hadise: güçlü kadınlarda ağlarmış. Sayende bunada şahit oldum.
Alev:neden sen hiç ağlamıyor musun?
Hadise:bu bir iltifat mı?
Alev:bilmem.
Hadise'nin şuan içinden ona sarılmak geçiriyordu aslında hem onun hemde annesinin buna ihtiyacı vardı.
Hadise:babamı seviyor musun?
Alev:evet
Hadise:peki neden ben sevince sorun oluyor.
Alev:sorun olmuyor,sadece babanında seni sevmesini istiyorum.
Hadise:bu mümkün değil. Elinde olsa kafama sıkacak.
Alev:o biraz zor.
Hadise:yani senden korkuyor sonuçta,korursun beni.
Alev:korurum.
Alev korkarak Hadise'ye sarılır. Terslenmekten korkuyordu.
Ama hadise erken davranmıştı.
Hadise: geçen sen beni teselli etmiştin şimdi sıra bende.
Hadise annesinin kafasını göğsüne yaslar.
Hadise: şimdi böyleyiz ama yarın yine eski Hadise olacak ona göre.
Alev:peki
Hadise Alevin saçlarından öper.
Hadise:ne dedide seni bu kadar güçsüz düşürdü. Ne dedide canını bu kadar sıktı,ne dedide ağlattı seni. Yine kavga etmeye gelmiş değil mi? Benim yüzümden mi kavga ettiniz.
Alev:sen nerden biliyorsun kavga ettiğimizi
Hadise:sen benim peşime adam takarsında ben senin peşine takmaz mıyım?
Alev:sen
Hadise: Kimin kızıyım. Ee anlat ne dedi sana.
Alev:sıradan şeyler yıllardır söylediği bahaneler. Bir ailesi varmış kızı varmış,bunlar onu çok etkilermiş. Gerçekleri asla söyleyemezmiş. Felan felan işte.
Hadise: görende kızı beş yaşında sanacak. Ama sen bekle onunlada hesabım var.
Alev:yine bensiz işlere giriyorsun, artık baban ve ipekle ilgili herşeyde banada haber vereceksin.
Hadise:peki.
Alev:anlat.
Hadise: şimdi değil sabah anlatırım. Uykum geldi.
Alev yavaşça doğruldu.
Alev:ben gidiyim o zaman,iyi geceler.
Alev: çantasını ve kabanını almıştı.
Hadise:ben bu gece benimle uyursun diye düşünmüştüm.
Alev durdu arkasına dönemedi, yüzünde gülümseme oluşmuştu.
Hadise alevden ses gelmeyince tekrar konuştu.
Hadise:hala gitmek istiyorsan gidebilirsin tabiki
Alev:ha hayır.
Hadise Alevin elinden tutar. Odasına gider. Öylece yatağa uzanmışlardı. Hadise annesine iyice sokulmuştu. Alevde onu minicik bir bebek gibi sarmalamıştı.
Alev: güzel kızım. (Hadise'nin alnından öper)
Hadise: yaşadığımı duyunca ne hissettin
Alev: inanmadım, mümkün değildi.
Hadise: nasıl öğrendin peki.
Alev: kuzenin, Kadir bir mesaj atmıştı.
Hadise: hiç tanımadığın birinin mesajıyla ta paristen kalktın ve İstanbul'a mı geldin.
Alev:bir umut. Onca yıl sonra bir umuttu benim için. İyikide gelmişim. Bak şimdi neredeyiz.
Hadise:(içinden) iyiki gelmişsin.
Hadise:ne iyiki ama
Alevin yüzü düşmüştü biraz.
Hadise:neyse en azından bir yalanın içinde yaşamadım.
Hadise: işler yoluna girsin, söz veriyorum bu meselede sana yardım edeceğim.
Alev:ne meselesi
Hadise:babam,o sana gelicek. Ben kazandım sıra sende.
Alev:sen bunları düşünme, mutlu ol.
Hadise: mutluyum,ama ipeğin yıkılışını izlemek beni daha mutlu edecek.
Alev:bensiz hiçbir şey yapmayacaksın. Baban bildiğin gibi bir adam değil.
Hadise: söz sensiz birşey yapmak yok.
Alev:aferin.
Alev tekrar Hadise'nin saçlarından öper.
Hadise: Kerim'le birlikte, Kerim geçen ay Ankara'dan İstanbul'a geldi. Ve burda bir ev tuttu. Babası Buradaki şirketin başına onu yollamış.
O ise İpekle vakit geçirmekten şirket için vakit ayırmıyor. Ve tabikide ben bu durur muyum.
Yeni bir ihale var. İhalede babam,Kerim ve biz varız. Bir kaç kişi daha var ama önemsiz. Kerim'in başı boş şirketindeki avukatı hallettim.
Yani babamla karşı karşıyayız. Bizden daha düşük verebilirler mi orası muamma
Alev:sen orayı bana bırak.
Hadise:tahmin etmiştim.
........
Öğlen olmuştu. Hadise hala Murat'ı aramamıştı. Kararında kesindi, Murat kendi ayaklarıyla özür dilemeye gelecekti.
Ve bu tabikide olmuştu. Kapı çaldı. Hadise gelen kişiden emin bir şekilde kapıyı açtı.
Hadise:ne istiyorsun
Murat: konuşalım
Hadise:peki
Murat: özür dilerim. Dün olanlar,sana bağırmam felan. Sinirlerim bozuk, beni en iyi sen anlarsın.
Hadise daha fazla karşı koymamıştı.
Kollarını açtı ve Murat'a sarıldı.
Hadise:seni seviyorum.
Murat:seni seviyorum...
Hadise:Umut nerede
Murat:annem geldi evde onun yanında
Hadise:iyi
Murat: üstelik bundan sonra onun adı Umut değil.
Hadise: nasıl?
Murat:alaz
Hadise:ne demek Alaz ya sen bilerek inadına mı yapıyorsun. Ben sana seninle bir çocuğum olursa adına Alaz koymak istiyorum diyorum. Sen Aslından olan çocuğuna alaz ismini veriyorsun.
Murat: artık aslı yok,bundan sonrada olmayacak.
Hadise:ya dönerse
Murat: dönmeyecek. Hadise bugün boşanma davası için kağıtlar geldi.
Hadise:yuh.
Murat:madem Aslı bu kadar kendinden emin bende eminim.
Hadise:ne konuda
Murat:evlen benimle
Hadise ne diyeceğini bilmiyordu.
Murat:dur bı dinle, sakın bunu ona inat olsun diye yaptığımı düşünme, seni sevdiğimi biliyorsun senden vazgeçmek için neler göze aldığımı,ama yinede vazgeçemediğimi biliyorsun.
Hadise seviyorum seni. Seninle yeniden sıfırdan bir hayat bir fazlasıyla ama.
Hadise hala düşünüyordu. Küçükken bu adamın onun olacağına inancı vardı. Hayaller kurardı.ama sonunda ne olursa olsun imkansız olduğunu kabul ederdi. İmkansızı başarmıştı.
Murat: hadise iyimisin cevap versene
Hadise hiçbir şey demeden Murat'ın dudaklarıyla buluşturdu dudaklarını.
Nefessiz kalınca ayrıldı, hafifçe kulağına yöneldi.
Hadise:evet.


Gaza geldim bu hızla bu gece diğer bölümünde devamını yazarım. Tabi yayımlayana kadar başına bir iş gelmezse.😄🤭
Lütfen beğenip yorum yapmayı unutmayın.
Sizi seviyorum ❤️❤️❤️

DELİCESİNE AŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin