3🥀

92 10 32
                                    

Jechałam z Zaynem pod dany adres. Szczerze trochę dziwnie sie czułam w jego towarzystwie ciężko powiedzieć jak bo każdy z osobna musilby przeżyć to zeby odczuć. Jak zatrzymaliśmy sie na światłach to czarno włosy wyją ze schowka jakaś płytę i włączył.

- Znasz ich? - zapytał.

- Nie, nie lubie muzyki jakoś nie rozumiem tego całego tego hajpu na słuchanie jej to prawie to samo jakby sie mówiło tylko trochę inaczej.

- Czyki pewnie o zespole "One direction" tez nie słyszałaś?

- A powinnam?

- Nie, ale to trochę dziwne bo jest znany na skale światowa i nawet nie słyszeć o nich.

- Wszystko co związane z muzyka mam zablokowane nie mam zamiaru patrzeć ani chwili na te gwiazdki. Szanuje ich jako ludzi niech robią co kochają ale zdala odemnie, jedyne co potrzebne mi do szczęścia to woda, dzięki niej zapominam o wszystkich nieprzyjemnościach.

- Szanuje - odwrócił sie w moja stronę i zapytał sie czy może włączyć jedna płytę, zgodziłam sie przecież nie będę mu zabraniać to nie moje auto - i jak ci sie narazie podoba płyta? - zapytał kiedy skończyłaś sie trzecia piosenka.

- takie mocne dwa na dziesięć.

- Czyli jednak coś tam sie trochę podoba.

- Już bardziej wole piosenkę "Nothing Gonna Change My Live For You"' jestem zmuszana cały czas jej słuchać bo moja przyjaciółka ubuswia ją.

- Moze zagramy w 10 pytań zeby lepiej sie poznać - zapytał.

- I tak nie mam nic lepszego do robienia wiec czemu nie, ja zacznę wiec kiedy masz urodziny?

- 12 stycznia, to samo pytanie.

- Tego samego - zaśmiałam sie.

- Nie gadaj! - zrobił zszokowana minę - wow  nie dość jesteśmy bardzo podobni niemal identyczni to jeszcze mamy w ten sam dzień urodziny, którego roku bo zaraz sie okaże ze jesteśmy jakimiś zaginionymi bliźniakami.

- 1993 roku.

- O kurde może serio nimi jesteśmy - zaśmiał sie.

Może to dziwne, ale zastanawiałam sie nad jego słowami jeszcze długo po powrocie do domu. Dowiedziałam sie o nim ze ma trzy siostry a jego pasja jest śpiewanie, niestety nie dokończyliśmy gry bo dojechaliśmy na miejsce.

- Dziękuje za podwózkę

- Polecam sie na przyszłość - uśmiechną sie ja zamknęłam dzwi i pojechał dalej

Czuje taka dziwna wiez z nim co jest dziwne bo znamy sie może z dwie godziny, a może to znak ze przyjaźń nam jest pisana? Szczerze nie wiem i raczej sie nie dowiem przynajemniej ja nie mam zamiaru. Z czystej ciekawości sprawdziłam w necie cały ten zespół jak on sie nazywał? Aaa One direction czy coś takiego. Kiedy weszłam w grafikę odrazu przykuł moja uwagę mulat to już wiem czemu pytał sie o ten zespół tylko czemu mi nie powoedział? Z reszta nie miał po co i tak już wie ze nie lubie muzyki. Z tego co zapamiętałam nazywał sie Zayn Malik wiec weszłam w zakładkę z informacjami o nim.

"Zayn Malik urodzony 12 stycznia 1993r w Bradford
W 2010r wziął udział w brytyjskiej wersji X Factor. Po eliminacji jako solowy uczestnik wrócił ponownie do programu jako członek boys bandu One Direction."

Więcej nie chciało mi sie czytać bo po co, usunęłam wszystko związane z nimi z historii zeby nie było ze sie zaczęłam nimi interesować bo tak nie jest i nie bedzie. Było dosyć wcześnie wiec postanowiłam sobie zrobić jedzenie i padło na jakieś polskie ruskie pierogi które kupiłam w jakimś sklepie którego nazwy nie wymowie. Cztery z nich ugotowałam a kolejne cztery usmażyłam podobno tak je sie robi to dobrze bo próbowałam zimnych i są okropne.

Put your love on me || Niall Horan(zawieszone)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz