Hatırlatma:yatağa gittim uyudum.
Ertesi gün kendimi daha zinde hissediyordum.günlük rutinimi hallettim. Üstümü giyinip aşağı indim.
Gözlük, ayakkabı ve çantayı yokmuş gibi düşünün.
Aşağı indim. Jungkook yemek yiyordu. Bende yanına oturdum. Beni gördü fakat görmemiş gibi yaptı. Bende aldırış etmeden yemeğe devam ettim. Ardından Jungkook bana seslendi.
Jungkook: Min Ji!
Min Ji:Efendim?!
Jungkook: Bugün evdeyim. Bir yere gitmeyeceğim. Eve kız arkadaşım gelecek. Seninle yaptığımız evliliğin sahte olduğunu biliyor. Ama sen yinede pek yanımda dolanma tamam mı? Kız arkadaşım fazlasıyla...
Uzun bir iç çekti ve
Jungkook: Kıskançtır...
Min Ji: Merak etme. Sana ölüyor değilim. Ama madem kız arkadaşın geliyor ve sende buralarda olmamı istemiyorsun. Bende biraz dışarıda olabilir miyim?
Jungkook:Hayır?!
Min Ji: Ama neden?! Hem burada çok sıkılıyorum. Biraz dışarı çıkar hava alırım. Benim içinde farklı olur. Söz kacmayacagim. Hem benimle birlikte en iyi korumaların gelsin. Hep yanımda olsunlar.
Jungkook: Tabi güzelim tabi. Onların da hiç işi yok zaten. Senin alışverişin için onları göndereceğim değil mi?
Min Ji: Ya Jungkook lütfen!
Jungkook: Iyi tamam. Umarım akşam yemegine yetisebilirsin.
Min Ji: Ayy tabiki yetişirim. Sen hiç merak etme. Teşekkür ederim.
Deyip yanağından öptüm. Ve yukarı çıktım. Üzerimi değiştirdim.Üzerimi değiştirirken o anki heyecanla Jungkook'u öptüğüm an aklıma geldi.
Aman tanrım ne yaptım ben. Ne diye öpüyorum elin adamını. Gerçi el sayılmaz artık nede olsa o artık benim kocam;ne kadar bu evlilik çakma da olsa öyle...
Herneyse düşüncelerimden kurtulup aşağı indim. Jungkook'un sevgilisi gelmişti. Beni gördü ve yanına çağırdı.
X:Selam güzellik naber!
Çok arkadaş canlısı birine benziyordu.
Min Ji: Iyidir sizden..
X: Bende iyiyim.
Daha sonra Jungkook'a yöneldi ve
X:Jungkook çok tatliymis karın
Diyerek gülmeye başladı. Jungkook'da onu görünce oda güldü. Ne vardı bunda bu kadar gülecek. Herneyse bunlarla uğraşamayacağım. Onları öylece bırakıp giderken kız arkamdan seslendi.
X: Hey dur!! Nereye gidiyorsun beklesene!!...
Jungkook: Bırak gitsin. Bizi yalnız bırakması için onu alışverişe gönderiyorum
X: Hımm öyle mi?...
Deyip öpüşmeye başladılar. Bu manzaraya daha fazla katlanamayarak evden çıktım. Bu gerçekten iğrenç ötesi birşeydi. Bunu kesinlikle beynimden silmek istiyorum. Hemen arabaya bindim ve alisverise gittim.birkac parca elbise aldim ve soyunma kabinine girdim. Giyindim ve ciktim. Kendime aynaya bakarken yanimda Yoongi'nin sevgilisi olduğunu farkettim. Daha sonra Yoongi geldi ve beni gördü. Birkaç dakika bakistiktan sonra korumalar bana seslendi.
Korumaya x diyeceğim
X: Efendim. Jungkook Bey geç kalmamamız gerektiğini söylemişti. Isterseniz daha fazla burada kalmadan gidelim.
Min Ji: Peki gidelim.
Dedim ve denediklerimle beraber kasa gittik. Denediğim ne varsa hepsini satın aldım. Yani zaten çakma koca zengin öyleyse neden ondan yararlanmayayım ki değil mi?😂😂😂
Herneyse oradan çıktım. Bir alt kata indim ve bir yere oturdum. Etrafımda iki büyük koruma olduğu için herkes dikkatli bir şekilde beni izliyordu. Oradaki gözlere aldırmadan sipariş iki verdim ve beklemeye başladım. Korumaya lavobaya gideceğimi söyleyerek kalktım. Onlarında benim arkamdan geldiğini görünce
Min Ji: Ne o?! Benimle işlemeye mi geliyorsunuz. Ya da nasıl işediğime mi bakacaksınız. Deli etmeyin insanı bekleyin burada geliyorum.
X: Jungkook beyin kesin emri var.
Min Ji: O zaman Jungkook'u arayalım da benimle birlikte işemeye geldiğinizi söyleyeyim olur mu ne dersin? Bakalım Jungkook'un tepkisi ne olur.
X: Peki tamam ama eğer beş dakikayı geçerse geliriz.
Min Ji: Oldu canim. Sindirimi bozmayın benim. Geleceğim dediysem gelirim ben!!...
Dedim ve lavaboya girdim. Makyajımı tazeledim. Daha sonra kapıdan çıkar çıkmaz biri beni kolumdan çekti. Bu... bu yoongi'ydi.
Min Ji: Yoongi!! Burada senin ne işin var. Git hemen buradan. Korumalar...
Kısaca suga diyeceğim.
Suga: Bosver korumaları! şimdi beni iyi dinle...
Jungkook seni yanında zorla tutuyor değil mi? Siz sahte bir evlilik yapmışsınız.
Min Ji: Sen nereden öğrendin? Yoksa Jungkook mu söyledi?
Suga: Hayır. Bu bir şirket yönetiyor ya orada röportaj için geldiklerinde ilişki durumunda evli değil sadece sevgilisi var yazıyordu. Jungkook'u şu kadar tanıyorsam eğer;seninle gerçek bir evlilik yapsaydı o zaman hemen basına sızdırırdı. Yani siz evli degilsiniz. Ayrica onun bir sevgilisi vardı. Demek ki hala onunla çıkıyor. Degil mi?
Min Ji: Evet doğru! Fakat lütfen burada olduğunu korumalar görmesin yoksa seni
X: Evet doğru yoksa onu vururuz.
Dedi ve silahını çıkartıp Suga'nın ayağından vurdu. Silah sesi duyulur duyulmaz herkes farklı yerlere kaçmaya başladı. Korumalar kolumdan tuttu ve
X: Başınız büyük belada efendim!!......BÖLÜM SONU...
DEVAM EDECEK...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ EVLİLİK (MAFYA JJK)
FanfictionKARAKTERLER Kim Min Ji (Ana karakter) Babasının adı Kim Hyun Jong Annesinin adı Kim Lee Chae Abisinin adı Kim Eun Woo Üvey babasının adı Park Chae Young Üvey kız kardeşinin adı Park Yujin Mafya Jeon Jung Kook Jungkook'nun mafya tayfası (BTS) Kara...