BÖLÜM 2 (ÖLMEK İSTİYORUM)

3.8K 131 12
                                    

Hatırlatma:Okula yol aldım.
Okula geldim ve sınıfa girdim. Sırama geçtim ve kafamı sıraya koydum. Ne kadar uyudum bilmiyorum Fakat hocanın bana seslenmesiyle yerimden kalktım irkildim.
Hoca:Min Ji kime diyorum ben!! Hey bana bak hemen! KALK!!
Min Ji: Kusura bakmayın efendim. Özür dilerim!!Uyuyakalmışım.
Hoca: Herneyse hadi derse geçelim.
Nihayet bu günlük okul maceram sona ermişti.
Eve gittim Her zaman ki gibi annemle babam kavga ediyorlardı. Hemen odama gittim. Abim evde yoktu sanırım. Odama gittiğim anda üvey babam kapıyı kırarcasına odama girdi ve bağırmaya başladı
Ü.Baba:Hepsi senin yüzünden,Senin yüzünden bu evde bana bir gün bile huzur yok.
Min Ji:Asıl senin yüzünden bana huzur yok hatta kimseye huzur yok. Sen bu eve gelerek bizi mahfettin.Senin yüzünden hayatım bitti resmen. Annemi kaybettim artık senin yüzünden beni umursamıyor bile,annemi her sabah yüzünü morluklarla görmekten bıktım. Senden bıktım,annemden bıktım hayattan bıktım her şeyden bıktım!!
Dediğim anda bana vurmak için elini kaldırdığında gözlerimi yurdum. Fakat vücudumun hiçbir yerinde acı hissetmedim. Gözlerimi açtığımda babamın elini birinin tuttuğunu gördüm. Bu abimdi.
Eun Woo: Sakın bir daha ona el kaldırma. Sen ne cüretle ona vurmaya kalkışırsın. Sence ben buna izin verir miyim? Kardeşimi de annem gibi yapmana izin vermem ben.
Sen beni ne zannediyorsun ki ? APTAL falan mı?
Sana yemin ederim ki büyükmüşsün demem babammışsın demem şurada seni ayağımın altına alır,o kafanı ezerim. Duydun mu beni ha??!!
Ü.Baba:Bırak elimi! Yoksa bu işin sonu hiç iyi olmayacak!
Eun Woo: Ne olurmuş bu işin sonu göstersene!!
Min Ji: Yeter artık hadi abi gidelim
EUN Woo: Bir daha Min Ji'ye dokunmayacaksın anladın mı kuş beyinli!
Ü.Baba: Zaten yarından itibaren bu evdeki kimse ona dokunamayacak.
Min Ji: Ne diyorsun be sen baş belası.
Ü.Baba:  Yani seni sattım diyorum. Hemde ünlü zengin bir mafyaya
Min Ji: Ben şimdi anlamadım şunu baştan anlatsana sen?
Ü.Baba:Yani benim uzur süreden kalan bir borcum vardı o adama. Dün boğazıma sarıldı ve ne zamana kadar bekleyeceksin borcunu ödemek için dedi. Bende seni önerdim. Fotoğrafını verdim. Seni beğendi ve iki gün sonra onu almaya geleceğim dedi. Yani kısacası seni sattım. Bundan sonra onunla yaşayacaksın. Sen onun kölesi olacaksın. O ne isterse onu yapacaksın. İster seni hizmetçi yapar, ister senle evlenir, isterse de seni öldürür. Onun keyfine kalmış artık
Min Ji: AŞŞALIK KÖPEK! PİSLİK HERİF.NE DİYORSUN SEN SENİ PARALARIM BURADA.DEFOL ÇABUK ODAMDAN. BİR YERE GİTTİĞİM YOK BENİM.!!!!!
Ü.Baba: Onu yarın göreceğiz ışte!
Min Ji: HALA BURADA MISIN SEN!?
DEFOL GİT!!!
Gerçekten ne yapacağımı bilmiyordum.Kim bilir ne yapardı o mafya. Kendisini tanımıyorum bile. Ama şu an tek istediğim şey eğer beni götürürse ilk yapmasını istediğim şey beni öldürmesi. Çünkü artık bu yaşadıklarımdan sonra kesinlike ölmek istiyorum.

     
                                        ...BÖLÜM SONU...

                           
MERHABA ARKADAŞLAR ÖNCELİKLE ÖZÜR DİLERİM.BİRKAÇ GÜNDÜR DOĞRU DÜZGÜN BİR ŞEKİLDE BÖLÜM YAZMIYORUM.BUNUN İÇİN GERÇEKTEN ÖZÜR DİLERİM.BİRDE 1. BÖLÜMÜN BAŞLIĞINI KOYMADIM. ÇÜNKÜ BAŞLIK BULAMADIM
BU YÜZDEN BOŞ BIRAKTIM. UMARIM 2. KİTABIMI BEĞENMİŞSİNİZDİR.DİĞER KİTABIMI DA YAZMAYA DEVAM EDECEĞİM.
!!!!!LÜTFEN BU KİTABIMI BEĞEN VE YORUM YAP LÜTFEN!!!!
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

ZORAKİ EVLİLİK (MAFYA JJK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin