Yine bir güne uyanmıştım.Gözlerimi ovuşturdum ve etrafa hayattan bıkmış yaşamaktan usanmış bitkin bir şekilde bakıyordum. Lavaboya gittim. Günlük bakımını yaparken annemle üvey babamın kavga ettiklerini duydum. Sorun ise babamın hergün gece geç saatlerde eve gelip o zamana kadar kumar oynayıp hayatımızı boksa çevirmesiydi. Tabiki kavga annemin büyük bir tokat yemesiyle sona erdi. O anda abim odama girdi.
Eun Woo: Yujin kahvaltı hazırladı hadi gel yiyelim
Min Ji:Evet ama şunların kavgaları yüzünden huzurlu bir kahvaltı yapamayız.
Eun Woo: Dur şimdi ben hallederim
Abim yatak odasına hiç kapıyı tıklatmadan direk büyük bir gürültüyle girdi ve aniden bağırmaya başladı
Eun Woo:Lanet olsun sizin gibi ebeveynleri nasıl insanlarsınız. Biz bir gün olsun huzurla kalkamayacak mıyız? Kapatın çenenizi de yürüyün kahvaltıya! Yujin kahvaltı hazırlamış
Dedi ve mutfağa gitti bende arkasından:
Min Ji: Hey abi dur!!
Dedim oda durdu ve arkasına döndü.
Eun Woo:Ne var Min Ji ne!?
Min Ji:Sen benim odama gelsene bi!
Odama girdik ben kapıyı kapattım ve
Min Ji:Neden annemi dövdüğünü bile bile birşey demedim!
Eun Woo:Neden birşey diyeyim ki!?
Min Ji:Ne demek birşey diyeyim ki! O senin annem dökülmesine eziyet görmesine ses çıkarmayacak mısın?
Eun Woo: Annem kendisine eziyet edilmesine ses etmiyorsa ben mi edeceğim kılımı bile kıpırdatmam
Min Ji: Sen nasıl bir insansın ya!!
Annemi korumazsan ne farkın kalır o adamdan
Eun Woo:Ben annemi korumak isterken annem bu fırsatı tepti. Tabi sen bilmiyorsun değil mi?
Ben yine o adam annemi döverken birden odaya girdim. Annem yerde yığılmış babam ayakta nefes nefeseydi hemen annemin kolundan tutup kaldırdım götürecektim ki o adam bana "götür götür!! Götür sürtük anneni, birazda terbiye ver yoksa ben ona döverek terbiyesini vermeyi bilirim "dedi. Ben dayanamadım hemen adama yumrukla girişmeye başladım. O adama daha neler yapacaktım da annemin"dur oğlum bırak kocamı, o senin baban nasıl ona el kaldırılsın"deyip bana tokat atmasıyla durdum. Bizim annemiz zavallı, becereksiz,cesaretsiz bir kadın Min Ji!! o adam seni beni satsa,öldürse annemin ruhu bile sızlamaz, kadın bizi düşünmüyor ki.Eğer düşünseydi bana o gün o tokadı atmazdı. Lütfen bu konuları konuşmayalım. Yoksa anneme daha çok kin besliyorum hadi çıkalım şuradan. Dün geceden beri birşey yemedim" dedi ve mutfağa gitti. Bende arkasından gittim. Sofraya oturduk hala annem ile üvey babamın kavgası devam ediyordu. Tabi benimde iştahım kaybolmuştu. O anda abim seslendi.
Eun Woo: Min Ji neden yemiyorsun
Min Ji:Sence bu seslere katlanarak bu huzursuz ortamda nasıl yemek düşünebilirim.
Eun Woo:Bak ben yiyorum. Ben yiyorsam sende yersin...
Bu arada sen okul zamanın gelmedi mi?
Min Ji: Ahh lanet olsun okulu tamamen unutmuşum
Dedim ve çantamı aldığım gibi evden çıkacaktık ki abim seslendi
Eun Woo:Hey Min Ji çantanı hazırladın mı ve ayrıca bu şekilde okula gitmenin senin için iyi olacağını hiç zannetmiyorum.
Dedi üzerime baktığımda pembe bir pijama olduğunu gördüm.
Üzülerek odama gidiyordum ki abim ukala ve sinir bozucu tavrıyla dalga geçiyordu
Eun Woo:Hey Min Ji bir de iyi tarafından bak sonuçta okula geç kaldın ister şimdi git ister bir saat sonra,sonuç hep aynı hocaların ayarı...
Deyip kahkahalarla gülmeye başladı. Onu takmadan odama çıktım. Okul formamı giyip okula yol aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ EVLİLİK (MAFYA JJK)
FanficKARAKTERLER Kim Min Ji (Ana karakter) Babasının adı Kim Hyun Jong Annesinin adı Kim Lee Chae Abisinin adı Kim Eun Woo Üvey babasının adı Park Chae Young Üvey kız kardeşinin adı Park Yujin Mafya Jeon Jung Kook Jungkook'nun mafya tayfası (BTS) Kara...