Hatırlatma: seni erkenden kaldıracağım ona göre...
(MİN Jİ'DEN)
Sabah erkenden yanımda bağırıp tepinen Jungkook ile uyandımJungkook: Ahh tanrım. Bu kız beni delirtecek. KALKSANA!!
Min Ji: ayy ne var ne?
Jungkook: Sana ne dedim ben; erken yat. Erkenden kaldıracağım diye. Kalk ışte şimdi. Hadi!!!
Min Ji: Ne var yani biraz daha uyutsan ölür müsün?!
Jungkook: Evet ölürüm. Kalk çabuk.
Min Ji: Bunun bedelini ödeyeceksin Jungkook!!
Junhkook: Evet evet öderim hadi kalk.Yataktan kalktım. Lavaboya gidip rutin işlerimi hallettim. Üzerimi değiştirdim. Aşağı indiğimde Jungkook adamlarıyla evden çıktığını gördüm. Bende oturma odasına oturdum. Dong Hyun yaklaşık yarım saat sonra evden alışveriş yapacağım diyerek çıktı. Ben biraz telefon ile uğraştıktan sonra bahçeye çıktım. Bahçenin arkasına geçtim. Büyük uzun bir salıncak vardı. Oraya geçip oturdum ve önümdeki havuza dalıp gittim. Bir anda havuzda bir adamın yansımasını gördüm. Koruma olmalı diye düşündüm. O yüzden bakmadım. Tanıdık bir ses karşıdan bana seslendi
X:Min Ji!..Bu... bu yoongi idi. Şaşkınlığımı dizginleyerek sordum.
Min Ji: Senin burdan ne işin var? Eğer seni görürlerse ikimizinde başı belaya girer. Burda olmamam gerek!
Yoongi: Merak etme. Seni buradan almaya geldim.
Min Ji: Ne!? Aklını mı kaçırdım sen!? Asla olmaz! Jungkook öğrenirse ikimizi de öldürür bunu sende biliyorsun.
Yoongi: Sorun yok bana güven.
Min Ji: Sana en son güvendiğimde ne oldugunu ikimizde biliyoruz
Yoongi: Ne oldu?
Min Ji: Beni aldattın daha sonra terkettin.
Yoongi: Ha doğru... Bak geçmişe tüm yaşananları bir geride bırakıp temiz bir sayfa açalım olmaz mi?
Min Ji: Sevgili mi olmak istiyorsun yani!?
Yoongi: Ne!? Hayır benim kız arkadaşım var zaten. Hatta nişanlandık. Yakında evleneceğim.
Min Ji: Aaa öyle mi? Tebrik ederim. Umarım mutlu olursunuz.
Yoongi: Teşekkür ederim... dur biraz biz bu konuya nasıl geldik. Herneyse. Seni buradan kurtarmaya geldim. Hadi gidelim. Zaten çok zaman kaybettik.
Min Ji: Dur biraz...
Yoongi: Duracak vakit yok çok oyalandik. Biran önce gitmezsek başımız belaya girecek. Şimdi burada bir seçim yapman gerek Min Ji. Ya buradan kaçacaksın ya da burada kalacaksın. Seçimi hemen simdi yap!...
Min ji: Tamam hazırım gidelim!
Yoongi: Güzel!Deyip gülümsedi ve elimden tuttu. Hemen oradan uzaklaştık. Biz arabaya binip giderken evde büyük bir patlama gerçekleşti. Yoongi aniden arabayı durdurdu. Hemen arabadan indim o anda silah sesleri gelmeye başladı
Yoongi: Hemen gitmeliyiz bin hadi!!O bağırır bağırmaz arabaya bindim neye uğradığımı şaşırmıştım.
Min Ji: Yoongi bu-bunu sen mu yaptın? Bunları sen mi planların?
Yoongi: Saçmalama! Ben bu kadar canı miyim sence? Bende bilmiyorum kim yaptı? Jungkook evde miydi?
Min Ji: Hayır değildi. Ben bahçeye çıkmadan evden ayrılmıştı.
Yoongi: İyi.
Min Ji: Şimdi ne yapacağız?
Yoongi: Olabildiğince uzağa gideceğiz. Zaten oraya dönsekte sadece bir kül yığınıyla karşı karşıya olacağız. Ama silah sesleri bize yönelik değildi biliyor musun? Evde bir karmaşa çıktı. Jungkook'un bir tür düşmanları olmalı.
Min Ji: Evet olabilir. Yoongi orada bir patlama oldu. Silahlar ateşlendi. Ama sen hiç tedirgin değilsin. Ve açıkçası bu beni rahatsız ediyor.
Yoongi: Bak Min Ji ben bu türlü şeylere çok alışkınım. Bu yüzden yerimi yadırgamıyorum. Ayrıca daha böyle şeylere alışamadıysan eğer nasıl oluyor da hâlâ Jungkook'un yanında kalabiliyorsun anlamıyorum. Sonucta oda benim gibi bir mafya. Hatta benden de tehlikeli. Bu tür durumlara her halükarda daha alışkın ve benden daha duygusuz olurdu. Şimdi arkana taslan ve yolculuğun tadını çıkar.
(JK'DEN)
Bir görüsmedeydim. Ve sürekli telefonum çalıyordu. Çok sinirlendim. Oradakilerden izin istedim dışarı çıktım telefonu açtım. Adamlarımdan biriydi
Jungkook: Ne var? Sana beni aramayın meşgulüm demedim mi?O anda telefondan silah sesleri gelmeye başladı
Jungkook: Ne oluyor orda? Alo alo...
X: Üzgünüm Jungkook adamların sana cevap veremeyecek kadar yorgunlar. Hepsi diğer dünyaya uçtu. Ama merak etme karını burada bırakacağım. Onu kendime saklayacağım.
Jungkook: Ne diyorsun lan sen!? Ne yaptın Min Ji'ye? Ayrıca kimsin sen?
X: Sakin ol Jungkook karını elime geçirdiğimde ona iyi bakacağım. Tabi bana boyun eğdiği sürece. Hey söylesene karın nasıl biri?!
Jungkook: Seni aşağılık! Şerefsiz herif. Onun saçının teline zarar gelirse seni yasatmam duydun mu beni?
X: Aaa bunlar ne klişe laflar böyle Jungkook!. Geç artık bunları.Artık 21. yüzyıldayız. Sence de bu laflar biraz paslanmadı mı?Diyerek kahkaha atmaya başladı. Ve yüzüme telefonu kapattı. Ahh tanrım şimdi ne yapacağım ben?
Dur biraz!...
Min Ji'yi elime geçirdiğimde dedi.
Bu demek oluyor ki Min ji'yi daha bulamamış. Demek ki kaçmış. Ama nasıl?
Herneyse nasıl olduysa oldu onu hemen bulmalıyım.
Umarım iyisi dir Min Ji...(MİN Jİ'DEN)
Yoongi ile arabada ileliyorduk. O ne kadar rahat olsa da ben o kadar rahat değildim. Aksine gergin hissediyor ve korkuyordum. Ama neyseki içimde bir huzur vardı. Sanırım patlama olmadan önce oradan ayrıldığım için dedim.
Içimdeki düşüncelerden kurtulamazken önümüzde bir araba belirdi. Yolumuzu kesmişti. Yoksa bu kişi Jungkook mu?...● ● ●
Sizce kim?...
Yorumlarda belirtin lütfen.
Ve bölümü beğenmeyi unutmayın.
Birde bu kadar geciktiği için özür dilerimYİNE....
Herkese com teşekkür dedim 2000 okumaya ulaştık ayrıca 100 beğeni oldu. Beni destekleyen herkese çok teşekkür ederim
Hoşcakalın👋👋👋💟💟😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ EVLİLİK (MAFYA JJK)
FanfictionKARAKTERLER Kim Min Ji (Ana karakter) Babasının adı Kim Hyun Jong Annesinin adı Kim Lee Chae Abisinin adı Kim Eun Woo Üvey babasının adı Park Chae Young Üvey kız kardeşinin adı Park Yujin Mafya Jeon Jung Kook Jungkook'nun mafya tayfası (BTS) Kara...