1K 'YA ÖZEL BÖLÜM Jungkook ile hayal et

2.1K 59 12
                                    

Siz Jungkook ile 3 aydır sevgilisiniz ve çok mutlusunuz. Sen üniversiteye gidiyorsun 21 yaşındasın. Jungkook ise 22 yaşındadır. Siz çok mutlusunuz ve Jungkook'un fanları sizi çok destekliyorlar.
Ta ki o güne kadar;
O gün Jungkook evine geldi. Sen odanda ders çalıştığın için onu odana götürdün.
Y/n: Hoşgeldin Jungkook. Nasılsın? Geç şuraya otur. İcecek birseyler ister misin?
Jungkook: Hayır Y/n. Otur lütfen yanıma seninle önemli bir şey konuşmam gerek.
Y/n: Peki dinliyorum.
Jungkook: Bunu sana nasıl söyleyeceğim bilmiyorum. İnan bana bu benim için fazlasıyla zor olacak. Ama içimde bırakırsam daha da kötü olacak. Bu yüzden acil olarak yanına geldim.
Y/n: Korkutma beni Jungkook. Neyin var,neden böyle konuşuyorsun. Sağlık problemin falan mı var yoksa?...
Jungkook: Hayır öyle bir sey değil. Lütfen sözümü kesme ve beni iyi dinle.
Y/n:tamam dinliyorum. Anlat!
Jungkook: Ben ilişkimize ara vermemiz gerektiğini düşünüyorum.
Y/n: Ara vermek mi?
Jungkook:Evet. Yani yanlış anlama seni bırakmıyorum. Sadece ilişkimize ara verelim diyorum. En azından bir süreliğine...
Y/n: Ne diyorsun sen Jungkook. Ilişkimiz senin için basit bir şey mi? Duygularım senin için kullanılmış daha sonra çöpe atılmış bir oyuncak mı? Nasıl kolayca ara verelim diyebiliyorsun?
Jungkook: Sakin ol. Beni dinler misin lütfen. Sözümü kes-
Y/n: Sözünü keserim. Eğer böyle yapacaksan neden başladın bu ilişkiye...
Bak Jungkook eğer böyle bir şey söyleyeceksen kesin bir cevap vereceksin.
Sevgili kalmaya devam mı edeceksin yoksa ayrılacak mısın?
Jungkook gozlerinize bakakalmıştı. Eminsiniz ki ne diyeceğini bilmiyordu. Uzun süre bakışmanızın ardından cevap vermisti.
Jungkook: Üzgünüm... ayrılalım...

O anda göğsünüze bir öküz oturmuş gibi hissetmiştiniz. Onun için koca üç ayı heba etmiştiniz. Fakat o size üc dakika da sırtını dönmüştü. Ve bu durum sizin içinizde büyük bir hayal kırıklığı ve üzüntü duygusunu doğurmuştu. O bu açıklamayı yapar yapmaz evden çıktı. Sizde sadece beyninizde yankılanan "ayrılalım" sözcüğünde kalmıştınız. Hem ne bekliyordunuz ki. Sizi terkedeceği ortadaydı. Sonuçta o dünyaca ünlü biriyken siz ise sadece üniversiteli sıradan bir kızdınız ve daha fazlası olamazdınız. Dolayısıyla ilişkinizde sevgiliye gelemeyecek kadar imkansızdı. Evet doğru;bütün dünya böyle düşünüyordu. Ama sen hariç
Sana göre imkansız olsa da siz sevgili olmuştunuz. Ve bu gerçegı kimse değiştiremezdi. Bunu biliyordunuz. Yakında Jungkook'da bilecekti.

● ● ●

(JK'DEN)
Y/n ile ayrılalı bir ay olmuştu. Ve ben onu doğru düzgün görmemiştim bile. Onunla ayrıldığım günden beri içimde bir yumru oluşmuştu ve ne yaparsam yapayım rahat edemiyordum. Sanırım vicdan azabı çekiyorum dedim. Daha sonra azda olsa Y/n yi görmeye başladım. Ama o zamanlar bir farklı oluyordum. Ne bileyim ışte sanırım terk ettiğim için dedim. Ama onu gördüğüm zaman sanki ona yeniden aşık olmuşum gibi kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu. Yine bir gün bizim şirketin yakınlarına gelmiş. Taehyung söylemişti. Bizimkilerde onu sırkete davet etti. Daha sonra o başka bir odaya çekildi. Bende bazı işlerim vardı ve şirketten gittim. Işlerimi hallettim ve şirkete geri döndüm. Y/n aklıma geldi. Bende onun odasına yöneldim. Odaya girdiğimde Y/n'nin Yoongi Hyung ile sarıldığını gördüm. Çok şaşırmıştım.

Jungkook: Ne oluyor burada?!
Yoongi: Anlamadım... Jungkook ne demeye çalışıyorsun?
Jungkook: Bence benim ne dediğim ortada Hyung. Ayrıca vay be Y/n benden ayrılalı bir hafta anca olmuşken birini bulmuşsun bile hemde benim hyung'umla (nasıl bir kelimeyse artık hyung'umla 😛😛)

Siz onun söylediği cümleyle yüzüne bakakalmıştınız. Yoongi hyung hemen öne geçmiş ve
Yoongi: Ne diyorsun sen ağzından çıkanı kulağın duyuyor mu?
Jungkook: Benim kulağımda duyuyor, gözlerimde görüyor Hyung.
Y/n: Peki ya kalbin ne diyor Jungkook.
Jungkook: Senden nefret ettiğini söylüyor Y/n.

Onun bu cümlesinden sonra siz odayı terk edersiniz. Siz odadan çıkar çıkmaz
Yoongi: Sen tam bir gerizekalısın Jungkook. Kızla benim alakam bile yoktu. Kız burada ağlıyordu. Bende teselli için geldim. O da bana teşekkür amacıyla sarılıyordu.
Jungkook: Ne yani o beni unutmadı mı?
Yoongi: Malesef unutamadı. Sen onu bıraktığından beri bana herşeyini anlatıyor sonra da omzumda ağlıyor. Çok acımasızsın Jungkook... Gerçekten.

Dedi ve odadan çıktı. Jungkook ise beyninde yankılanan cümlelerden kurtulup Y/n'nin arkasında gitti. Siz tam taksiye binecektiniz ki Jungkook size seslendi.
Jungkook: Y/n! Dur... özür dilerim. lütfen! dur konuşalım!!
Y/n: Ben konuşacağımız bir şey olduğunu düşünmüyorum.

Dediniz ve taksiye binip hızlı bir sekilde oradan uzaklaşması gerektiğini söylediniz. Yolda gidiyorsunuz ki aniden taksi durdu.
Y/n: Neden durdun?
X: Önümüze bir araba durdu.

Taksici bunu der demez Jungkook olduğunu anlamıştınız. Hemen araçtan indiniz. O anda Jungkook'da kendi aracından indi.
Y/n: Ne yapıyorsun sen amacın ne?
Jungkook: Amacım seni geri kazanmak...
Y/n: Ne?! Neden böyle birşey yapasın ki?...
Jungkook:Çünkü seni sevdiğimi yeni anladım.
Y/n: Hadi oradan be! Sen mi beni seveceksin. Daha bir hafta öncesinde beni terkeden sen değil miydin? Veya daha yaklaşık yarım saat öncesinden bana hakaret edip bana sürtük diyen sen değil miydin?
Jungkook: Ben sana hiçbir zaman sürtük demedim.
Y/n: Ama cümlende açıkça belirttin. Sürtük dememiş olabilirsin ama sanki terkeden benmişim,terkettiğim anda da Yoongi hyung'un kollarına gitmiştim gibi söz ettin. Buda bana sürtük dedigin anlamına geliyor değil mi?
Jungkook: Tamam. Dur! Haklısın...
Ne desen haklısın biliyorum. Ama bir hataydı ışte. Kendi aptallığım sonucunda oluşan bir hata. Aptallık ettim senin kıymetini bilemedim. Sana olan sevgimi sadece bir zevk sandım fakat senden ayrıldıktan sonra hayatım hiçte iyiye gitmedi. Ben seni gerçekten çok sevmişim ama bilmiyormuşum.
Bana... bize bir şans daha veremez misin?

Siz çok duygulandınız. Evet yapmıştı bir hata ama sizi çok seviyordu. Bunu onun gözlerinde görebiliyordunuz. Onu affetmeye hazırsınız çünku sizde onu çok seviyordunuz.

Y/n: Tamam. Seni affediyorum. Bir şans daha vereceğim ama beni bir daha bırakmayacağına söz vereceksin.
Jungkook: Tabiki söz veriyorum sevgilim

Dedi ve sarıldınız...

● ● ●

(1,5 YIL SONRA)

Bugün çok mutluydunuz. Çünkü bugün senin en mutlu günün tabi ayrıca en özel ve en heyecanlı günün.

Bugün senin düğün günün.

Evet doğru Jungkook ile evlenme kararı almıştınız.

[Nikah memuruna ( NK) Diyeceğim.]

NK: Sen Kim Y/n Jeon Jungkook'u eşin olarak kabul ediyor musun?
Y/n: Evet... ediyorum.
NK: Sen Jeon Jungkook Kim Y/n'yi eşin olarak kabul ediyor musun?
Jungkook: Evet... ediyorum
NK: O zaman ben de sizi karı koca ilan ediyorum. Gelini öpebilirsin.

Der ve öpüşürsünüz

...SON...


merhaba arkadaşlar öncelikle sunu söylemeliyim ki bu bölüm hiç içime sinmedi. Ayrıca aslında bu bölümü dün yayımlayacaktım fakat biraz rahatsızlandım. Bu yüzden atamadım. Bu sabah atacaktım. Fakat sabahta bazı özel aksaklıklar çıktı. Bu yüzden bu zamana kadar aksadı

Çok üzgünüm...

Benim icime sinmedi fakat inşallah siz beğenirsiniz.

Hoşçkalın👋👋👋👋

ZORAKİ EVLİLİK (MAFYA JJK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin