Hatırlatma:Min Ji yere yığılırken Jungkook koşup kapıyı kırarak girmişti. Daha sonra Min Ji bayıldı.
Gözlerimi açtığımda hastanede olduğumu farkettim. Jungkook da yanımdaydı, uyuyordu. Birazcık kıpırdayınca Jungkook uykudan kalkıp yanımda bitti.
Jungkook: İyi misin?
Min Ji: Bana neden önem veriyorsun. Umut verip kandırmayı mı düşünüyorsun?
Jungkook: Neden bahsettığin hakkında emin ol hicbir fikrim yok.
Min Ji: Emin misin? Dong Hyun bana öyle demedi.
Jungkook: Dong Hyun sana ne dedi bilmiyorum ama eminim ki seni bayağı etkilemiş. Dedikleri yüzünden mi bayıldın.
Min Ji: E-evet...
Jungkook tamam anlamında kafasını sallayıp sinirli bir şekilde arkasını dönüp giderken bileğinden tuttum bana doğru döndü
Min Ji: Dong Hyun'a birşey yapma olur mu? Onun kötü biri olduğunu düşünmüyorum. O beni üzmek istemedi.
Jungkook bana yaklaştı ve yanağını okşadı.
Jungkook: Hadi sen dinlen. Düşünme bunları
Deyip gitti. Evet biliyordum ona birşey yapacaktı. Ah tanrım ne yapacağım ben şimdi. Yataktan kalktım. Tam odadan cikacak tim ki doktor geldi
Dk: Aaa bu ne hal Min Ji Hanım. Hiçbir yere gidemezsiniz. Yayın şöyle lütfen.
Min Ji: Bakın önemli bir konu için gideceğim lütfen bırakın
Dk: Ne yani sizin sağlığınızdan daha mı önemli. Durun yanlış mı anladım ben yoksa siz kendinizden önce başkalarını mı düsünüyorsunuz. Tanrı aşkına saçmalamayı bırakıp yatar mısınız şuraya!!
Çok haklıydı. Bu yüzden geçip yattım. Doktor beni muayene etti ve gitti. Birseyim olmadığını sadece ani şokun getirdiği bir bayılma olduğunu ve endiselenecek birseyin olmadığını söyledi. Bende kendi islemlerimi yapıp hastaneden çıktım.(JK'DEN)
Min Ji'nın hastanede söylediklerinden sonra çok sinirlendim ve eve gittim. Dong Hyun salonda toz alıyordu. Sert bir şekilde bağırdım.
Jungkook:DONG HYUN! ODAMA GEL... HEMEN!!
Odama çıktım. Dong Hyun ise arkamdan geldi kapıyı kapattı
Jungkook:Ne yapmaya çalışıyorsun sen! Amacın ne ?!
Tam söze girecekti ki ben şozüme devam ettim
Jungkook: Ne dedin kıza? Seni öldürecek falan mı dedin! Senden etkilendi mi dedin!? Ne saçmaladın kıza! Dıger buraya gelen kızları kapı dışarı mı etti dedin. Ne dedin de kızı korkuttun.
Dong Hyun: Ne dedi o sana?
Jungkook: TANRI AŞKINA BENİ ÇILDIRTMAK MI İSTİYORSUN SEN. ONUN NE DEDİĞİNİN NE ÖNEMİ VAR! ÖNEMLİ OLAN SENİN MIN Jİ'YE NE DEMIŞ OLMAN!... NE DEDİN?
Dong Hyun: Önceden geçmişte senin diğer kızlara yaptıklarını senin gelecekte ona neler yapabileceğini, onun umutlanmaması gerektiğini ve diğer şeyleri... Ahh boşversene o kız sana kendini kaptırmış bile. Bunu siz öpüşürken gördüm.
Jungkook: Sen neler saçmalıyorsun. Biz hiç öpüşmedik.
Dong Hyun: Ama öpüşecektiniz.
Jungkook:Ama öpüşmedik. Ayrıca bu seni neden ilgilendiriyor. Bak Dong Hyun bu konuşma iyiye gitmiyor. Sen benim karımmışsın gibi davranıyorsun. Neden böyle şeyler söylüyor ve beni kötü etkiliyorsun. Annem ya da sevgilimmiş gibi davranma lütfen. Ayrıca sırf bunları söyledin diye mi Min Ji bayıldı?
Min Ji: Hayır!!! Tabiki onun için bayılmadım. Dong Hyun neden bana abimle ilgili gerçekleri söylediğini Jungkook'a söylemiyorsun...
Jungkook: Ne söyledin Dong Hyun??
Min Ji: Ne mi söyledi?! Ben söyleyeyim!! Senin abin seni buraya bıraktı ve gitti. Neden seni görmek için bir kez olsun gelmedi. Seni kurtarmak için veya görmek için gelmedi.
Jungkook: Aynen böyle mi söyledin gerçekten!!
Min Ji: Tam olarak cümleler böyle değildi. Ama bu anlama çıkıyordu sözleri...
Jungkook: Peki tamam. Bu zırvalıklardan bıktım. Dinlenmeye ihtiyacım var. Dong Hyun bir daha Min Ji'ye açısından tut benimle ilgili hiçbir yanlış-doğru farketmez hiçbir şekilde belirtmeyeceksin. Ben gerekenleri zamanla Min Ji'ye zaten söylerim. Onlar bana kalmış birşey... Kafanın girmediği yerlere burnunu sokmaya çalışma. Zararlı çıkan sen olursun. Bunu da unutma!! Min Ji sende üzülme eminim abinin buraya gelmemesi için önemli bir sebebi vardır. Herneyse sen yine de bunları düşünme...
Dedim ve kapıdan çıkarken Min Ji seslendi.
Min Ji: Nereye gidiyorsun?
Jungkook: Kafamı dağıtmak için biraz içecegim sanırım. O yüzden bara gideceğim.
Min Ji:Peki tamam.(JK'DEN)
Dong Hyun çok büyük dikkatsizlik içerisinde hareket ediyor. Ona sonsuz saygı duyarım fakat eğer böyle giderse ondan kurtulmak zorunda kalacağım. Umarim bir daha böyle bilmediği işlere karışmaz. Tabi ki Min Ji'nın abisi onu öylece bırakmadı. Her hafta hatta her gün geliyor. Fakat ben onu Min Ji görmeden geri gönderiyorum. Min Ji'nın mutluyken ses kayıtlarını alıyor ve ona dinletiyorum. Oda yine geleceğim deyip gidiyor. Ama bunun sonsuza kadar böyle sürmeyeceğini adımın Jungkook olduğu kadar biliyorum. Artık bu oyunu sürdürebildigim kadar sürdüreceğim. Min Ji'yi asla ona teslim etmeyeceğim. Iyi ki Dong Hyun onu benden soğutmak için abin hep geliyor ama Jungkook seni ona göstermiyor demedi. Eğer öyle birşey olsaydı Dong Hyun'un gözünün yaşına dahi bakmaz onu kapı dışarı ederdim. Ama simdi de başımıza meraklı Min Ji'yi saldı. Ilk gelip bana soracak. Tabi ki cevap alamayacak bu sefer de a işine ulaşmaya çalışıcak, o her türlü yoldan yapar bunu. Ve tabiki benim başımda iş açacak.
Bu tür düşünceler kafamda iken çoktan bara varmıştım. Arabadan inince tüm bu düşüncelerden kurtuldum. Sonuçta buraya rahatlamaya,kafa dağıtmaya ve sarhoş olana kadar içmek için gelmiştim. Içeri girdim. Kesinlikle gece kulüplerdense barlar daha sakin oluyor. Gece kulübüne girdiğimde hemen içki ve ter kokusundan durulmuyor,herkes saçma ve çılgınca dans ediyor, heryerde igrenc pis insanlar dolaşıyor ve en kötü süre kulak zarı patlayacak kadar yüksek sesle müzik çalıyor. Gerçekten katlanılmaz bir ortam. Özellikle de benim açımdan.
Fakat bar tam tersi...
İnsanlar buraya sadece içip kafa bulmak için geliyorlar. Evet burada da müzik var ama o kadar gürültülü değil. Ayrıca buralarda o tür insanlar nadir görülür. Bara girdigimde pekte kalabalik olmadigini gördüm. Hafif içki kokan loş bir ortamı vardı. Tuhaf ta olsa bu benim hoşuma gitmişti. Bir masaya geçip oturdum ve bir viski sipariş ettim. Viskiyi içerken masamdaki sandalyeler çekildi. Karşıma baktığımda onları gördüm
Ama bunlar...Sizce o kişiler kimler? LÜTFEN YORUM KISMINDA FİKRİNİZİ BELİRTİN. VE BÖLÜMÜ BEĞENMEYİ UNUTMAYIN...
DİGER BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE HOŞÇAKALIN👋👋👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ EVLİLİK (MAFYA JJK)
FanfictionKARAKTERLER Kim Min Ji (Ana karakter) Babasının adı Kim Hyun Jong Annesinin adı Kim Lee Chae Abisinin adı Kim Eun Woo Üvey babasının adı Park Chae Young Üvey kız kardeşinin adı Park Yujin Mafya Jeon Jung Kook Jungkook'nun mafya tayfası (BTS) Kara...