Minho P.O.V
dah 5 bulan aku dengan Aera berkawan. aku rasa macam dah lama je kawan dengan dia. kitaorang rapat sangat sampai ramai ingat kitaorang couple tapi aku harap one day kitaorang 'couple' tu menjadi kenyataan.
harini macam biasa aku pergi sekolah dengan Aera. aku mengetuk pintu rumah Aera. "owh kamu Minho masuklah dulu Aera tak siap lagi tu" "nae ahjumma" "kamu pergilah tengok dia kat dalam bilik tu" aku terus mengangguk dan pergi ke bilik Aera.
"knock knock" aku terus buka pintu. "yah minho terkejut aku" "HAHAHAHAHA tu pun nak terkejut" aku melihat dia mengikat rambutnya sambil bersandar di dinding. "asal kau pandang aku, aku tau aku lawa HEHEHEHE" "ppalilah kang lambat aku tinggal, bye" aku terus keluar dari bilik dia.
Aera P.O.V
"Minho tunggulah kejap" aku terus mencapai beg aku dan
berlari. "omma Aera pergi dulu, annyeong" "okay hati-hati" aku terus memakai kasut. "okay aku dah siap, jom pergi sekolah" aku menarik lengan Minho. "sakitlah" dia menggosok-gosok lengannya yang kononnya sakit sangat. "eleh tu pun sakit mengada-ngada" aku terus buat muka dan tinggalkan dia. aku dan minho terus masuk ke dalam bas. sebaik ada tempat duduk kalau tak asyik kena berdiri je. "Aera lepas sekolah nak tak kita keluar" "kau nak pergi mana" "adalah" eee dia berahsia pulak. "lepas sekolah kita balik tukar baju dalam pukul 3 aku ambik kau okay" "yelah-yelah" dia ni nak ajak aku keluar pulak baru nak layan kdrama HUHUHUHU.
Minho P.O.V
okay harini aku nak bawak Aera date HAHAHAHA walaupun kitaorang tak couple tapi still berduakan. harini aku bawak dia naik superbike aku. kalau korang nak tau aku ada je lesen moto cuma aku malas je nak bawak kat sekolah.
(ni outfit minho)
dah lama tak ride ni. aku terus menunggang motorbike ke rumah Aera.
Aera P.O.V
tiba-tiba je si Minho tu ajak aku keluar tapi okay jugak takdelah aku bosan duduk rumah ni. okay dah siap.
(ni outfit and hairstyle Aera)
"AERA DAH SIAP KE TU, MINHO DAH SAMPAI NI" "DAH OMMA" aku terus turun dan keluar. "Aera pergi dulu omma"
aku terkejut bila Minho bawak superbike. "kau ni bila ada superbike, aku tak tau pun" "aku dah lama ada superbike cuma aku tak bawak je" "owh begitu" Minho memberikan aku helmet. "meh sini aku pakaikan" Minho pakaikan aku helmet dan tiba-tiba dada aku berdebar laju. "okay dah siap, cepat naik" aku terus naik superbike Minho dan pegang bahunya. "kau jangan bawak laju-laju tau kang terjatuh aku" "ala kau ni laju-laju lah best lagipun nanti kau boleh peluk aku" aku terus pukul bahunya "kau ni aku serius ni kau main-main pulak" dia hanya tersenyum dan dia terus menunggang motorbike. adoi dia ni lajunya bawak. aku terus peluk Minho kuat-kuat yang ni terpaksa ya kang kalau tak peluk terjatuh tak pasal-pasal aku cedera ke mati ke.
Minho P.O.V
bahagianya dapat peluk dengan crush sendiri.
"dah sampai" aku terus turun dari motorbike dan bukakan helmet Aera. "kau bawak aku pergi Lotte World, ni 1st time tau aku pergi btw thanks Minho aku dah lama sangat nak pergi. dia tersenyum dengan gembira. "aku tau kau akan suka, jom masuk aku dah bayarkan ticket and harini aku belanja kau tau so kau nak apa-apa cakap je dengan aku okay" "seriuslah gomawo Minho, sayang kau" Aera sayang aku guyss HEHEHEHE.Aera P.O.V
aku excited gila. firstly aku nak beli headband baru best nak main semua benda kat sini. "Minho jom beli headband dulu" aku terus masuk ke dalam kedai dan pilih headband untuk Minho. "Minho aku dah jumpa headband yang sesuai untuk kau"
aku terus pakaikan pada Minho. "comel lah sesuai dengan kau, lagipun kau suka kucing kan so ni headband kucing" "HAHAHAHA kau ni tak pernah-pernah orang panggil aku comel" "kau ni aku puji comel je tak payah nak kembang sangat" aku terus mencari headband untuk aku.
"aku punya sama ngan kau" "kau ni carilah yang lain dah lah pakai baju warna sama" "ala takpelah sama baru sehati sejiwa" aku terus bayar di kaunter (guna duit Minho tau)
aku dan Minho terus berjalan dan main semua benda kat sini. aku baru tau Minho ni takut tinggi HAHAHAHA comel je bila aku paksa dia naik semua benda tinggi sebaik dia ikut je.
selepas 3 jam Minho ajak aku makan."Aera jom makan aku laparlah" "kalau cemtu jomlah aku tengok kau ni pun dah macam tak betul dah HAHAHAHA" "ehh kau ni boleh pulak ketawa nak buat macam mana memang aku ni takut tinggi"
Minho P.O.V
Aera ni paksa aku naik semua benda ni and sekarang aku macam dah nak mati ni ha sebaik sayang HEHEHE. aku dan Aera memasuki restoran yang terdapat kat situ.
Selepas makan dia ajak bergambar pulak aku ikutkan jelah.
aku gembira dapat luangkan masa dengan Aera macam ni aku harap lepas ni aku boleh bersama dengan Aera lagi.
aera👻
@choi_aerai'll even send you the photos i look bad in.
@minho.98
9:00 pm . 13 Sep 15. Twitter for iPhone
18 Retweets 140 Likes
jgn lupa vote and comment.
thankyou siapa yg membaca.
love you guyss (◠‿◕)❤
YOU ARE READING
philophobia (lee know)
Romance"ɪ'ᴍ ꜰᴇᴀʀ ᴛᴏ ꜰᴀʟʟɪɴɢ ɪɴ ʟᴏᴠᴇ" -ʟᴇᴇ ᴍɪɴʜᴏ "ɪ ᴡɪʟʟ ʜᴇʟᴘ ʏᴏᴜ ᴛᴏ ꜰᴀʟʟɪɴɢ ɪɴ ʟᴏᴠᴇ" -ᴄʜᴏɪ ᴀᴇʀᴀ start- 29 february 2020 end-