5 years later ~
Aera P.O.V
kejap je masa berlalu, aku pun dah tua ha HAHAHAHAHA.
dah 5 tahun aku tak jumpa Minho and tipulah kalau aku tak rindu dia. aku rindu dia sesangat tau macam nak nangis pun ada.so dalam masa 5 tahun tu banyak benda terjadi pada aku contohnya aku ada family baru. appa aku kahwin lepas 2 tahun omma meninggal, dia kahwin dengan janda anak sorang. mak tiri and adik tiri aku memang baik. aku sayang diorang. aku dapat sambung belajar dekat U aku happy sesangat so tahun ni dah 3 sem so tinggal lagi 1 je lepas tu aku graduate. sorry banyak pulak aku cite HEHEHEHE.
"unnie dah siap ke" itu suara adik tiri aku and aku sayang gila walaupun kitaorang kenal 3 tahun je macam dah rapat dari kecik tau.
aku terus pandang adik aku Heejin "cepatlah unnie Heejin masuk kelas pukul 10 ni lagi 30 minit je" "ya unnie dah siap jom" aku terus ambik kunci kereta.
kitaorang dah sampai U dari rumah dalam 15 minit je kalau jem mau sampai 40 minit. "Heejin masuk kelas dulu, nanti lunch kita jumpa kat cafe unnie, annyeong" "ha yelah" Heejin tu dia gelabah sikit sebaik sayang tau. Heejin tu beza setahun je so kitaorang banyak share secret HAHAHAHA. kelas aku pukul 10.30 so lambat lagi so aku nak makan dulu. aku terus jalan kaki menuju ke cafe yang berada di U.
aku order pancake and hot latte siapa yang kenal aku tu dia akan cakap Aera dengan coffee tidak boleh dipisahkan HAHAHAHA.
"annyeong Aera, boleh saya duduk sini" adoi mamat ni lagi tak abis2 nak kacau aku menyampah tau. "hmm" "awak ni macam tak suka saya je" memang aku tak suka kau pun "ehh mana ada saya ni jenis tak suka diganggu so tolonglah faham ya wahai Yunho" dia tunggu aku sampai abis makan tau padahal aku tak layan pun dia. "saya nak masuk kelas dulu" aku terus bangun dan menuju ke kelas. nasib dia tak ikut Fuhh.Minho P.O.V
aku dapat masuk U harini tau. sejak aku omma appa meninggal aku kerja sebab aku nak sambung belajar so bila duit dah cukup aku dapat sambung belajar, aku tau aku dah tua untuk sambung belajar HAHAHAH. so harini aku dapat sambung belajar sama dengan housemate aku Seungmin. aku dengan Seungmin memang dah lama duduk serumah, kitaorang kenal pun sebab dulu dia kerja sama dengan aku. "hyung kalau aku nak naik dengan kau sekali boleh tak sebab aku dah lambat ni" "takpe ke kau naik motor besar aku tu" "takpelah hyung dah lambat ni" "ha yelah-yelah" aku terus ambik kunci motor dan topi keledar. "kau jangan nak peluk aku pulak pegang bahu je" "eee memang taklah" dia buat muka geli dia tu HAHAHAHA.
"kalau balik camne, aku lepas habis kelas aku nak kerja tau" "balik aku balik naik bas je" "ha okaylah kalau cemtu" "okay aku masuk kelas dulu byebye hyung" aku melambai balik pada Seungmin. aku terus jalan menuju ke loker and aku nampak Aera. aku terus sembunyi sebelah dinding dan melihat Aera. aku takut nak jumpa Aera sebab aku takut aku tak boleh atasi phobia aku ni. mulai hari ini aku akan jauhkan diri aku dengan Aera.
jangan lupa vote and comment.
thank you siapa yg membaca.
love you guyss(◠‿◕)❤️
YOU ARE READING
philophobia (lee know)
Romance"ɪ'ᴍ ꜰᴇᴀʀ ᴛᴏ ꜰᴀʟʟɪɴɢ ɪɴ ʟᴏᴠᴇ" -ʟᴇᴇ ᴍɪɴʜᴏ "ɪ ᴡɪʟʟ ʜᴇʟᴘ ʏᴏᴜ ᴛᴏ ꜰᴀʟʟɪɴɢ ɪɴ ʟᴏᴠᴇ" -ᴄʜᴏɪ ᴀᴇʀᴀ start- 29 february 2020 end-