Heejin P.O.V
aku bencilah kalau lambat ni dahlah aku cepat gelabah. aku lari menuju ke dewan kuliah and tiba-tiba aku terlanggar manusia, buku aku semua jatuh. "mianhae, saya nak cepat" aku terus kutip buku and orang yang aku langgar tu pun tolong aku. "takpe saya okay je, awak okay kan, saya minta maaf sangat-sangat" aku terus bangun dan pandang muka orang tu. boleh tahan comel jugak dia ni HAHAHA. stop Heejin kau dah lambat ni. aku terus menunduk "mianhae, saya pergi dulu" aku terus berjalan. "awak, nama awak apa?" dia tanya nama aku pulak. "HEEJIN" aku menjerit dan terus berjalan menuju ke class.
Seungmin P.O.V
owh okay nama dia Heejin. comel je bila dia gelabah cemtu. "woi yang kau tersengih macam kerang busuk dah kenapa" "mana ada hyung, kau je yang perasan cemtu" "aku pulak" "dahlah Seungmin masuk kelas dulu" hyung perasan pulak tapi takpelah yang penting aku suka Heejin.
Aera P.O.V
mana pulak Heejin dah pukul 1 ni. "sorry unnie, Heejin lambat" "ha yelah, Heejin nak makan kat sini ke or kat tempat lain" "kita makan tempat lainlah unnie, bosanlah kat sini je" "kalau cemtu unnie ada tempat yang best" aku dan Heejin terus menuju ke kereta dan terus ke bandar Seoul.
Minho P.O.V
nilah hidup aku lepas habis class aku kerja kat cafe pulak nak buat camne ni je aku mampu buat untuk dapatkan duit. aku terus menunggang motor besar aku dan menuju ke cafe.
Aera P.O.V
"kita dah sampai" "wow cantiklah tempat ni unnie" aku dan Heejin terus memasuki kafe itu. kitaorang oder hangover stew and soft tofu stew.
masa nak cari meja tu aku perasan seorang lelaki tengah kemas meja and dia macam Minho. tak mungkinlah tu Minho. aku ni rindu dia sampai ingat tu dia. aku dan Heejin terus duduk di meja sebelah tingkap.
"yayy makanan dah sampai" Heejin buat suara manja dia tu HAHAHA. "kamsahamnida" aku terkejut bila terpandang muka namja and dia adalah Minho. Minho terus berjalan. "Minho, tunggu ni aku Aera" dia abaikan aku. aku terus mengejar dan mencapai tangan dia. "Minho, kau tau kan aku rindu kau, mana kau menghilang" aku terus menitiskan air mata dan aku tarik Minho keluar pergi ke belakang kedai. "Minho... aku... rindu... kau sangat-sangat tau... sampai hati kau pergi macamtu je" aku terus menangis dan peluk Minho. Minho terus kebelakang bila aku peluk dia dan aku lepaskan pelukan aku. "Aera, mianhae aku tak bagitau kau kenapa aku pergi cemtu je, omma appa aku meninggal sebab kemalangan, so aku nak lupakan semua memory family aku kat situ aku buat keputusan aku nak pindah, kalau kau nak tau aku bukan Minho yang kau kenal dulu dan aku harap kau faham aku, bila kau jumpa aku lagi kau jangan tegur aku" Minho terus beredar macam tu je. aku terus menangis terduduk. aku tak sangka Minho berubah macam tu sekali. sejujurnya aku suka dia dari first kitaorang kenal and sampai sekarang aku tak boleh nak lupakan dia. banyak sangat memori aku dan dia yang aku ingat. hati aku sakit sangat bila dia cakap macam tu. dia janji dengan aku dia nak kawan dengan aku sampai bila-bila and dia cakap dia tak nak pun berahsia dengan aku. sumpah sekarang aku sedih sangat. aku terus bangun dan menuju ke toilet untuk cuci muka.
"unnie okay tak, tadi tu siapa, unnie" aku tersenyum "unnie okay, cepat makan lepas ni kita boleh balik" "okay kita tangkap gambar dulu tau" aku terus mengangguk. "okay" aku terus makan.
Minho P.O.V
aku terus pergi tinggalkan Aera. aku terpaksa buat macam tu sebab aku takut phobia aku datang so dengan cara ni aku boleh mengatasi phobia aku. bila Aera menangis aku rasa bersalah sangat so aku tinggikan ego aku. aku harap dia faham.
ch0i.aera
❤️
Liked by je0n_heejin and 550 others
ch0i.aera the heart will break, but broken live on💔View all 300 comments
jgn lupa vote and comment.
thankyou siapa yg membaca.
love you guyss (◠‿◕)❤
YOU ARE READING
philophobia (lee know)
Romance"ɪ'ᴍ ꜰᴇᴀʀ ᴛᴏ ꜰᴀʟʟɪɴɢ ɪɴ ʟᴏᴠᴇ" -ʟᴇᴇ ᴍɪɴʜᴏ "ɪ ᴡɪʟʟ ʜᴇʟᴘ ʏᴏᴜ ᴛᴏ ꜰᴀʟʟɪɴɢ ɪɴ ʟᴏᴠᴇ" -ᴄʜᴏɪ ᴀᴇʀᴀ start- 29 february 2020 end-