Tamsu

199 19 1
                                    

-Tai kokie jūsų vardai?

-Aš Yeji, o čia Lisa. Kiek tavo draugui metų ir ar jis turi merginą? - Tą sekundę labai norėjau užvožti jai, nes jai niekas daugiau nesvarbu tik vaikinai. Tačiau vaikinas tik labai mielai nusijuokė ir tai atrodė labai miela.

 Tačiau vaikinas tik labai mielai nusijuokė ir tai atrodė labai miela

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

-Yeji nekalbėk nesąmonių, o kuo tu vardu? 

-Mano vardas Jimin, o mano draugas neturi merginos ir jam 20, o man 19.

Gerai, jis už mane vyresnis 2 metais tai juk nieko tokio aš neseniai dulkinausi su 6 metais vyresniu vaikinu. Pagal jo išvaizdą jam tiek ir duočiau.

-Štai ir mano draugas!

-Ahem... sveikas? Nesakei kad būsi su merginomis.. - jo balsas skambėjo labai keistai toks jausmas kad jie turėjo labai svarbių planų ir Jimin viską sugriovė.

-Ah, čia Yeji ir Lisa, jos šiandien pabus su mumis.

-Oh, sveikos. Mano vardas Hoseok... - jis nusišypsojo ir aš iškarto supratau kad jis labai mielas vaikinas. Tačiau supratau kad jis tikrai ne Yeji stiliaus... Jai labiau patinka tokie rimti, su tatuiruotėm ir juodai apsirengė vaikinai. Šitas tikrai ne toks.

-Tai kur žadam eiti? -Paklausė Yeji

-Aš galvoju gal einam nusipirkti kažko užkasti ir tiesiog pasivaikštom ar jūs norit daugiau veiksmo?

-Ne, aš manau man tinka... -pasakiau taip nes prisiminiau kad esu apsirengusi super paprastai... 

Taigi mes nuėjome į lauko kavinukę pasiėmėme užkąsti ir nuėjome prieplaukos takeliu. Hoseok ir Jimin yra labai mieli ir nuoširdūs vaikinai, su jais nesinorėtu permiegoti ir juos palikti. Taip pravaikščiojome apie  dvi valandas.. Jos buvo labai linksmos nebepamenu kada paskutinį kartą tiek daug juokiausi, tačiau tada kažkas paskambino Jimin ir jie pasakė jog turi važiuoti į darbą... Mes su Yeji nusiminėm, nes su jais buvo labai smagu.

Vis dėl to apsikeitėme numeriais, gal kada dar pavakarosime kartu. 

 Mes su Yeji nusprendėme nueiti į karaoke barą, nes nebuvome nusiteikusios nutraukti vakaro. Praleidome ten gal valandą su puse, net nepastebėjau kaip greitai prabėgo laikas. Kai iš ten išėjome jau buvo puse dvyliktos nakties, kadangi daugiau nebe sugalvojome kur eiti nusprendėme eiti namo ir namuose pažiūrėti filmą.

Pareiti namo nusprendėme trumpesniu keliu, nes karaoke baras buvo toli nuo Yeji namų. Ėjome tamsia gatve kurią vos apšvietė lempos tačiau kažkiek švietė. Dar geriau... pradėjo lyti, bet atsisukusi į Yeji pamačiau kad ji nežada niekur skubėti.

Staiga prie mūsų privažiavo  prabangus automobilis su užtamsintais langais, pasijaučiau kaip siaubo filme arba kaip mamos savo dukroms pasakoja  jog negalima vaikščioti vakarais nes privažiuos juoda mašina ir įsitrauks ir išprievartaus

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Staiga prie mūsų privažiavo  prabangus automobilis su užtamsintais langais, pasijaučiau kaip siaubo filme arba kaip mamos savo dukroms pasakoja  jog negalima vaikščioti vakarais nes privažiuos juoda mašina ir įsitrauks ir išprievartaus... Aš nežadėjau bėgti... Na nenoriu kad mane išprievartautų tačiau vistiek išprievartavimas nėra labai blogai, nes tai esu dariusi su daug kuo. Tik svarbiausia kad nebūtų senas diedalas.

Kiek mačiau Yeji irgi nepanikavo. Mašinos durys atsidarė ir iš jos išlipo juodai apsirengės vaikinas ir įgrūdo mus į automobilį. Nespėjau nei susigaudyti. Staiga apsvaigo galva ir aš netekau sąmonės.


Dėkoju kad skaitote šią istoriją, kiekvienas skaitytojas man yra labai svarbus. Labai prašau komentuokite ir spauskite vote. Parašykite nuomonę, į kiekvieną komentarą atsakysiu. Atleiskite kad ši dalis tokia trumpa norėjau palikti intrigą... Nežinau ar pavyko. 

Seksas,ginklas,mirtisNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ