NEBEREIKIA

158 16 2
                                    


-Kaip nuspresi... Aš manau kad galim, -negaliu patikėti jog tai pasakiau.

-Bet mūsų gyvenimai labai pasikeis. nemanei kad nesugebesime istemti tokio kruvio?

-Yeji, mes busime kartu.. Palaikysime viena kita.

-Na taip, tu teisi. Manau turėtume pameginti. Gal einame dabar miegoti, visiškai nusikaliau per šią dieną.

-Gerai, Labos...

-Lisa, o kaip tau tas Jimin?

-Yeji... EIK MIEGOTI RYTOJ PAKALBĖSIM.

Ryte atsikėlėm ir nusprendėm nueiti į kavinukę. Atėjusios atsisėdome ir aš užsisakiau šokoladinio pyrago ir karamelinės kavos. Yeji užsisakė keksiuką su rafaelo gabaliukais ir kavos.

-Na, tai laikas pasokoti kaip ant tavo kaklo atsirado šitie padariniai. - vos nepaspringau savo kava. Teks viską paskakoti nors pati nežinau kas ten įvyko.

-Jis mane įsitempė jog pasakytų kad jis nieko nežinojo kad mus pagrobs. Tada priartėjo prie manęs ir pradėjo bučiuoti.... Aš nežinau kodėl nesipriešinau. Kažkas man tada užėjo.

-Nemanai kad tai gali būti meilė? - Ji pasakė ir kreivai šyptėlėjo

-Ne, ir aš rimtai...

Parėjau namo... Mama buvo namuose tačiau nekalbėjusi su ja nuėjau į savo kambarį. Žiūrėjau filmą kai staiga mama atėjo pas mane  į kambarį.

-Labas, nemanai kad tau reiktu susirasti darbą? -o Šūdas nejaugi dabar.... - Mano įmonės direktorius pasiūlė tau darbą... Galvoju gal sutik, gausi pakankamai pinigų. Nereikės manęs prašyti. - neįsivaizdavau ką pasakyti. Žinojau kad reikia sutikti tačiau bijojau. Gal nebus labai blogas darbas...

-Ammm... Gerai, o ka man daryti?

-ryt būtų gerai kad nuvažiuotum į mano įmonę ir tau paduotų dokumentus.

-Ah, gerai. Tada ryt kelintai man ten būti? Ir ar galėtų Yeji dirbti su manimi?

-Na nežinau, čia reikia klausti direktoriaus. Ateik ten 11ryto.

-Gerai... ate.

-Prašyčiau kalbėti pagarbiau su savo mama!

-Aha..

-Ir ne Aha, o atsiprašau.

-Atsiprašau, -jau buvau pamiršusi kokia ji moka būti pikta.

Jau pražiūrėjau 2 filmus išsirinkau ką rytoj dėtis ir nebeturiu ką veikti... Tai labai užknisa, nes negaliu niekur eiti mat ryt anksti keltis. Bet ir namuose sedėti nenoriu.

Staiga sulaukiau skambučio iš nepažystamo numerio.

-Klausau?

-Labas, planai keičiasi. Tavo draugė negali dirbti. Dirbsi viena, ir mažiau pavojingą darbą.

-Kas čia skambina? 

-Min Yoongi. Atvažiuosiu tavęs ryt paimti. Būk apsirengusi gražiai kad patiktum Taehyung tėvui.

-Ah... gerai, o ką aš dirbsiu? 

-Gausi ryt dokumentus.

-Gerai iki.

-iki, išsimiegok.

Na jis man liepė išsimiegoti... tikriausiai ir eisiu tai daryti, nes nežinau ką daugiau veikti.

Ryte atsikėliau ir radau kalną praleistų skambučių nuo Yeji... Šūdas, pamiršau jai pasakyt kad ji ten nebedirba. Perskambinau Yeji ir viską papasokojau. Ką ji te pasakė tai kad sekmės ir jog ji šiandien išvažiuoja į Tokija su šeima.

Mums mokykloje atostogos... Bent tiek gerai, ir išviso žadu į ją nebeiti. Gal mama neužmuš. Apsirengiau ir susirišau plaukus į žemą uodegą. Mano nuomone atrodžiau taip kaip man nebudinga. Bet tam direktoriui turėtų patikti.

Išėjau sutartu laiku prie namo durų ir laukiau Yoongi

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Išėjau sutartu laiku prie namo durų ir laukiau Yoongi. Jis privažiavo su prabangiu džipu. Bent tiek gerai kad važiuosiu prabangiai.

-Laba

-Labas, gražiai atrodai.

-Ačiū

Važiavom su muzika, aš visą laiką pramąsčiau apie darbą ir ar tikrai darau gerai kad sutinku. Staiga Yoongi ranka atsidūrė ant mano šlaunies. Aš nieko nedariau, nes esu pripratusi kad taip su manimi elgtusi.

-Na štai, atvažiavome. Lipk ir užkilk į 20 aukštą.

-Gerai, dar susitiksim?

-Nemanau, Jimin sakė jog norės tave parvežti.

-Aish... tas šūdžius.

-O taiaš nesu šūdžius?

-Tu dar didesnis.

Jis nuvažiavo, o aš nuejau nurodyta kryptimi. Liftu kilau su labai gražiu vaikinu. Norėjau paprašyti numerio bet supratau kad vaikinas turi merginos prašyti, o ne ji vaikino. Pasirodo jis ėjo į tapačią pusę kaip ir aš. Vėliau supratau kad ir į tapatį kabinetą.

-Oh JUNGKOOK!!! -pasakė vyras sedėjas prie stalo, kaip supratau jis tas direktorius. -o tu tikriausiai Lisa?

-Taip,- į mane atsisuko tas vaikinas kaip supratau vardu Jungkook. Jis pažiūrėjo į maneir kreivai nusišypsojo.

-Jungkook, ji tavo kolegė. Jūs gausit dirbti poroje. Lisa, ateik čia. Pasirašyk šiuos dokumentus ir nueik atsispauzdink šiuos. 

Aš išėjau iš kabineto ieškoti spauzdintuvo. Pamačiau vaikiną tad nusprendžiau jo paklausti kur jis yra.

-Aš atsiprašau, kur čia... TU?!

DĖKOJU KAD SKAITOTE ŠIĄ NESAMONĘ. Nebežinau ką rašyti. Gal veliau atsiras daugau idėjų. Dabar labai noriu NUOMONIŲ ir spauskite VOTE.

Seksas,ginklas,mirtisTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang