Atsisėdau šalia Jungkook, priešais mane Hoseok, o šalia jo Jimin. Atėjo labai dailus padavėjas. Jis mane pamatęs man šyptelėjo. Jungkook tai pamatė bet kažkaip sugebėjo paslėpti pavydą.
Jungkook pov
Atsisėdau šalia Lisos. Ji visai miela mergina. Atėjo padavėjas ir aš iš karto pamačiau kur nuėjo jo žvilgsnis. Jis pažiūrėjo į Lisa ir jai šyptelėjo. Atsisukau į ją pažiūrėti kaip ji reaguos, o ji jam taip pat nusišypsojo.
Jis visą laiką nenuleido akių. Atnešė maistą ir padavė lapelį Lisai. Kai jis išėjo aš tuoj pat atėmiau iš jos lapelį ir įsikišau į kišenę.
Valgiau kai staiga pajutau kad tas suskis nenustoja į ją žiūrėti. Įspyriau Jimin į koją ir akimis parodžiau į tą šūdžių. Jis pasižiūrėjo į mane ir linktelėjo.
-Mes tuoj grįšim, -pasakė Jimin ir jau stojosi.
Mes priėjome prie jo ir aš jį pasiėmiau už marškinių apykaklės ir nusitempiau pro specialų išėjimą ir Jimin jį priremė prie sienos.
-Kas tu toks kad merginas kabintum?!Nenusipelnei tokios!-užrekė Jimin.
-Kką jūs man padarysit?! -jis bandė išlikti ramus tačiau jam nelabai sekėsi. Mačiau kaip jis bijojo.
-Patikėk sugebam daug.
Stipriai trenkiau jam į veidą, o Jimin į pilvą. Jis susmuko ant žemės, o aš su Jimin ramiai išėjom.
Lisos pov
Jie grįžo ir ramiai atsisėdo. Atėjo jau kitas padavėjas.. Man tai atrodė labai keista. Baigiau valgyti ir išsitraukiau telefoną, pradėjau ieškoti ką galima nuveikti įdomaus.
-Ką manot jeigu nueitume pasivaikščioti po parką, o tada vakare į greito maisto gatvę?
-Manau būtų visai įdomu.. -pasakė Jimin.
-O jeigu mus kažkas pastebės? -pasakė Hoseok.
-Nieko, esam apsirengę kaip paprasti žmonės... -Atsakė Jungkook lengvai sukikenęs.
-Gal paklauskime Namjoon, nenoriu vėliau turėti problemų. -Su labai susirūpinusiu balsu pasakė Hoseok, manau reikia pasidomėti visa šia komanda, nes nežinau net už ką kuris atsakingas.
Namjoon pasakė kad labai nesiskelbti ir vaikščioti kuo atsargiau, taigi nuėjome į parką. Jame labai smagiai pasivaikščiojom bet Jungkook pradėjo skaudėti kojas taigi iš karto nuėjome link maisto.
Jimin sumokėjo už mane kas man nepatiko... Jis visais būdais stengiasi man įtikti ir flirtuoja ištisai. Mane tai labai užknisa tačiau yra truputėlį miela.
-Kas tarp tavęs ir Ryujin?
-Oh... mes.. Pora, -Hoseok labai sudvejojo atsakydamas į mano klausimą kas man atrodė įtartina. Reikės paklausti Jungkook.
Parėjome į kambarį. Labai įdomu kas čia vyksta su jais visais ir ką jie nuo manęs slepia. Jungkook nuėjo nusiprausti, o aš užsidėjau pižamą ir atsisėdau ant foteliuko.
-Jk!
-Mhm?
-Ką jūs visi nuo manęs slepiat? Kodėl niekas manimi nepasitiki... Kaip aš galiu čia dirbti kai nieko nežinau. Ar gali pasakyti ką mes ištikrūjų vykdom. IR KODĖL TU PO GALAIS SU JIMIN SUDAUŽĖT TĄ PADAVEJĄ?!
-Ką? iš kur tu apie tą padavėją?
-Viską aš suprantu, jeigu nebūčiau gudri manęs nebūtų čia pakvietę, -mirktelėjau jam.
-Sudaužėme, nes tu negali su niekuo susitikinėti ir jis tave kabino. O mano kaip kolegos darbas yra tave ginti ir apsaugoti.
-Gerai, bet ne tai dabar svarbu. Kodėl man niekas nesakoma ir viskas slepiama?
-Ojj.. Tu daug apie mus nežinai.
Komentuokit ir spauskite VOTE. Ačiū kad skaitote... Atleiskite kad trumpa.
ESTÁS LEYENDO
Seksas,ginklas,mirtis
Romanceseksas tik malonumas ginklas tik įrankis mirtis tik pabaiga