SPAUSDINTUVAS

155 17 5
                                    

Prieš mane stovėjo Jimin. Jis atrodė labai karštai. Tačiau aš vistiek juo nepasitikiu.

-Oho, o tau tinka ta suknelė... -jis pasakė ir apsilaižes lūpas mirktelėjo.

-Užsičiaupk ir parodyk kur yra spausdintuvas.

-Gerai, einam, -jis mane nuvedė prie spausdinto ir ir paliko stovėti. Aš jau pradėjau spausdinti kai tas suknistas aparatas užlūžo. Aš pradėjau lenktis žiūrėti kas blogai ir tada Jimin rankos atsirado ant mano užpakalio.

-Kas čia vyksta? -paklausė iš niekur nieko atsiradęs Jungkook. Jis paemė mane už pečių ir prisitraukes prie savęs apkabino. -prašau neliesk mano merginos. Na nebent nori užsidirbti vieną į snukį. -aš pasimečiau bet laikui bėgant supratau ką jis bando padaryti.

-Jjus pora? -jis žiauriai pasimetė o Jungkook ranka nusileido iki mano liemens.

-Taip, o dabar kad nematyčiau  tavęs prie jos! SUPRATAI?!

-Ne, jūs meluojat. Tai neįmanoma.

-Ar tikrai? -Jau tada įsikišau ir aš. Pasistiebiau prie Jungkook ir jį labai aistringai pabučiavau. Tas bučinys neturėjo meilės tačiau jis tikrai man patiko. Atsitraukiau nuo Jungkook ir pamačiau koks jis nustebes bet šypsosi.

-Ah... atsiprašau.

-Pusgalvis, pagalvojau sau ir jau žadėjau tęsti darbą kai staiga Jungkook mane įsitempė į kabinetą ir prispaudė prie sienos. 

-Ir kaip suprasti šitą tavo karštą poelgį?

-Tai tu man paaiškink kodėl staiga patapau tavo mergina?!

-Neapsimesk kad nepatiko būti prie manęs prisiglaudus. -Jis pradėjo eiti prie manęs arčiau ir tada mačiau jog jis nori mane pabučiuoti ir jau užsimerkiau kai staiga jis pradėjo juoktis. -Tai nepatiko bet vistiek mane nori bučiuoti?

-Aish, debilas. Ir ruošiausi eiti kai jis mane patempė už rankos ir atsuko į save.

-Nepamiršk kad mes kolegos ir gausime dirbti daugiau kartu.

-Aha, o tu nepamiršk kad aš NESU tavo MERGINA. -pasakiusi šiuos žodžius nuėjau pasiimti dokumentų, kurie kažkokiu būdu jau buvo atspauzdinti ir gražiai sudėti. Ant dokumentų viršaus radau lapelį ant kurio buvo parašyta :  manęs neapgausi. -JIMIN-

Viską pasiėmiau ir nuėjau į direktoriaus kabinetą. Tikiuosi neteks žudyti žmonių... Įėjau į kabinetą ir pamačiau sėdintį direktorių Min kyung. Šalia stovėjo Yoongi ir Jungkook.

-Aš noriu paduoti dokumentus.. Jau pasirašiau. Su viskuo sutinku. (net nežinau su kuo)

-Ah, gerai. Turi kaip parvažiuoti?

-Ne, gal Yoongi galėsi mane parvežti? -taip... turėjau važiuoti su Jimin bet tikrai nežadu to daryti.

-Jo, gerai. Tik gausi manęs palaukti.

-Aha.

Nuėjau atsisėsti ant fotelio ir palaukti Yoongi, nes neįsivaizdavau kaip man parsigauti namo. Staiga prie manęs priėjo Jimin ir atsisėdo šalia.

-Žinau kad jūs su Jungkook ne pora. Jis neturi merginos nuo to karto kai ji jį išdavė su Tae. Ir tikrai per vieną dieną nebūtum sutikusi iškarto tapti pora, tai kodėl taip pasielgei?

-Kad atsikabintum nuo manęs . Aš vis dar tavimi nepasitikiu. 

-Aš tau nieko nepadariau blogo, ko tu ant manęs užsipuoli. 

-Tu man tiesiog nepatinki, suprask tai.

-Mes jau galime važiuoti, -pasakė Yoongi išėjas iš kabineto.

-Pala, tai tu ne su manimi važiuoji?

-Ne mažiuk, ne šiandieną, -norėjau jį paerzinti. Mane jis nervina tačiau yra gražus... Ir gerai bučiuojasi.

Mane Yoongi parvežė namo. Parėjau, mamos nėra. Nusprendžiau paskaityti dokumentus kuriuos atsispauzdinau. Atsiverčiau ir pradedu skaityti pirmą lapą.

Žmonių skaitančių šią istoriją beveik nebeliko... Tad puoliau į neviltį. Ačiū tiems kurie vis dar skaito. Palikite nuomonių ir spauskite VOTE.

Seksas,ginklas,mirtisDonde viven las historias. Descúbrelo ahora