Išėjom į lauką ir aš pasileidau bėgti, o Jimin mane vytis. Net nesureagavau kaip atsidūriau jo glėbyje. Jis mane užsikėlė ant nugaros, o aš apsikabinau jo kaklą. Jis nuėjo link jūros. Galiausiai mane paleido, o aš iškišau liežuvį ir pasileidau bėgti smėliu kol nukritau.
Jis ištiesė man ranką ir pakėlė mane. Prisitraukė mane taip kad mano rankos rėmėsi į jo krutinę, o jis savo tamsiom akim žiūrėjo į mane.
-Tau reikia nurauti tą liežuvį. -po šių žodžių man nespėjus sureaguoti jis pasilenkė ir pabučiavo mane ilgam bučiniui. Atsitraukiau nuo jo ir suraukiau antakius. -Žinok taip bus kiekvieną kartą kai iškiši man liežuvį.
-NORIU LEDŲ. -išrėžiau ir nustačiau pasikėlusią miną.
-Nu ir ką man dabar padaryti? -šunsnukis, sunku jam nupirkti ledų. Aha, greit pagriebiau jo piniginę iš užpakalio kišenės ir nuskubėjau prie Ledų vagonėlio.
-Kaip čia gražu, -padėjau galvą ant Jimin peties. Jau saulė leidosi. Praleidome visą dieną čia.
-Gyvenkime čia kartu.
-Pamiršai kad čia tik misija?
-O ar tai reiškia kad mano jausmai dirbtini?
-Aš nežinau, negyvenu tavo galvoje.
Staiga suskambo Jimin telefonas ir jis surimtėjo. Padėjo ragelį ir pagriebė mane už rankos.
-Kkas nnutiko?
-Šiandien ir visą rytojų niekur neisime iš viešbučio... Net geriau iš kambario. Tada poryt skrisime privačiu lėktuvu į Seoul.
-Bet kodėl?
-Kažkas sužinojo apie mus.
Lisa, nusiramink. Viskas gerai. O dieve.. Mano rankos dreba. Jimin veidas labai rimtas. Tai mane dar labiau blaško.
Parėjom į kambarį. Išsitraukiu telefoną ir paskambinu mamai. Nepasiekiamas... Keista... Atsisėdu ant lovos ir įsižiūriu pro langą.
-Ejjj, viskas gerai. -priešais mane atsiklaupia Jimin ir paima mane už rankų.
-Mano mama neatsiliepia...
-Nieko tokio gal išėjo į kokį baseiną. Perskambins kai galės. Gal nori pažaisti kortom? -jis šyptelėjo, o ne žinau kur tai linksta...
-Nu ok, tik neprigalvok nesąmonių.
-Kas pralaimi nusiima po vieną rūbą, -nu bravo.
-Gerai, bet nesukčiauk.
Labai stipriai suspaudė pilvą... Blemba, laikykis viskas pasibaigs... Ne, sunku kvėpuoti. Gerai teks persirengti į oversize megztinį.
-mhh... -nu LISAAA valdyk savo skausmus. Tai atkreipė Jimin dėmesį.
-Eik miegoti..
-Ką?
-Tik taip numalšinsi skausmą. -net nesureagavau. Jis paguldė mane ir apkamšė. Tada davė kažkokią tabletę ir atsigulė šalia uždėjas savo ranką ant pilvo. Tai nuostabus jausmas.. Staiga užsimerkiau ir užmigau.
Prabudau, pasiėmiau telefoną nuo spintelės patikrinti ar mama skambino... Ne. Keista. Išlipau iš lovos ir tada supratau kad Jimin kažkur išsėjas. Pasiėmiau rūbus ir persirengiau. Nesidažysiu, vistiek niekur neisim.
Jimin įeina su padėklu ant kurio padėti labai skanūs pusryčiai. Pagriebiu lėkštę ir pradedu valgyti.
-Tai nei ačiū nei bučkio... -prieinu ir pabučiuoju jį į žandą.
-Ačiū, -sušnabždu jam į ausį.
-Jimin
-Mhm..?
-Noriu šiandien išsimaudyti džiakuzi...
-Tu nori kartu? -jis pakėlė antakį.
-Ar tai problema? Ryt jau išvažiuojam, o dar nepasinaudojome ja nors ji mūsų kambaryje.
-Gerai gerai. Viską dėl tavęs.
Susiradau maudymuką ir pradėjau leisti vandenį. Patikrinau telefoną.. Mama neskambino. Reikia pasiteirauti kaip laikosi Yeji. Jau ruošiausi jai skambinti kai sulaukiau skambučio iš Yoongi!
-Klausau?
-Labas, kaip laikotės?
-Sveikas... Gerai, kodėl skambini?
-Norėjau pasiteirauti ar jis tavęs dar nenumarino. Jungkook čia kraustosi iš proto dėl tavęs. -išgirdau fone kaip Jungkook nusikeikia ir trenkia Yoongi.
-Ką? Tikrai? Jungkook, aš tavęs irgi pasiilgau. -specialiai pasimaiviau.
-Gerai, tu gyva... Lauksiu jūsų ryt oro uoste.
-Iki.
Padėjau telefoną ir atsistojau priešais veidrodį. Man reiktų numesti kelis kilogramus...
-Kas skambino?
-Yoongi..
-Ką, rimtai?! Ko norėjo?
-Pasakyti kad manęs pasiilgo Jungkook. -iškišau liežuvį ir pasileidau bėgti į džiakuzi. Tik įlipau aplaisčiau jį vandeniu, o jis įgriuvo į vandenį. Jimin užsiropštė ant manęs ir pasilenkė link veido.
Kraustausi iš proto. Ačiū kad skaitote. Kiekvienas skaitytojas man labai svarbus. Paspauskite VOTE ir parašykite komentarą.
YOU ARE READING
Seksas,ginklas,mirtis
Romanceseksas tik malonumas ginklas tik įrankis mirtis tik pabaiga