6- BİR MELEK HATIRASI

17 0 0
                                    

   -Çağan-

    Onu görmemeye dayanamıyorum. Ama hemen yanlış anlamayın, öyle bir şey değil. Onu tekrar görmek istiyorum çünkü o... O çok... Değişik. Ondaki farklığı sezmek için onu tekrar görmek istiyorum.
     Karar verdim, bu gün onu ziyaret edeceğim.
     Evet, ona bir hediye götürmeliyim. Yani bir bahane... Buldum. Onunla yemek yiyeceğim. Yemeklerimi beğenecektir. Tadından yenmezler çünkü. Ona makarna yaptım. Evet yapımı kolay fakat benim özel sosumla mükemmel bir tat.
     Tencereyi alıp kapısını çaldım.
     İçeride bir adam vardı.
      Sevgilisi olduğunu bilmiyordum. O kapıyı açamadan kaçtım ve eve geldim. Nedenini bilmediğim şekilde bir saat ağladım. Yağmurdan dolayı sırılsıklamdım.

-Lila-
     Çağan bana bir süprizi olduğunu söyledi. Umarım yemek değildir. Çünkü eve pizza söyledim. Umarım sever çünkü ben balıklı pizza severim. Pizzacı şu anda içeride. Islanmasın diye içeri aldım. Şimdi parayı ödedim ve gidiyor.
     Şimdi tek yapmam gereken beklemek.

-Çağan-
     Bu yaptığım saçmaydı.
     Gidip Lila ile konuşacağım.
  Yağmurda yürürken hızlı adımlarla yürüdüm fakat her yerim ıslandı. Tanrım! Aptal gibi görünüyorum!

-Lila-
     Tam pizzayı yerleştirecektim ki kapıyı açık bıraktığımı fark ettim. Çağan burada! Oha, ıslanınca çok tatlı olmuş. Dudaklarımı ısırdım. Keşke hep böyle olsaydı...
     Duşunu aldı ve üstüne birşeyler giydi. Babamın giysileri. Teh.
     Bu inanılmaz ama tam bir saat konuşmuşuz onunla... Bu inanılmaz. Gitme zamanı geldiğinde '' Kravatın bende kalsa? '' doye sordum dudağımı ısırıp. Kocaman bir kahkaha attı ve '' Sen de bana birşey vereceksin '' dedi. Ona bir peçeteyi öpüp verdim. Seni seviyorum dedim ve onu yolcu ettim. Seni seviyorum dedikten sonra şok oldu ve tek kelime etmedi. Acaba beni sevmiyor mu?

-Çağan-
     Sevgili günlük,
     Bu gün meleğimle çok eğlendim. Onu çok seviyorum. Onun bu gün benden hoşlandığını anladım. Bundan sonra ona aşk notları bırakacağım. Bu gün bir melek hatıram oldu. En güzel günümdü.
Umarım yine fesatlık yapmıyordumdur..

MeleğimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin