-6-

1K 74 1
                                    

,,....je to. " najednou se začal chovat jako kdyby chtěl zvracet. Naštěstí přiběhl Minho a dal mu kybel těsně před tím než se pozvracel. Bylo to nechutný ale naštvalo že neřekl kdo to je.

Pak přišel Bang Chan a Jisung.

,,Tak jo holky asi je čas aby jsme šli. Můžeme vás odprovodit jestli chc-" říkal Chan když mu Nika hned skočila do řeči.

,,Jasně!...teda jo bude to fajn. " ta je fakt někdy nenormální.

,,Tak jo. "

Šli jsme ulicemi já,Nika,Chan a Jisung. Pak jsme přišli k místu kde se musíme rozdělit jelikož já a Nika nebydlíme vedle sebe takže se Chan rozhodl že půjde s Nikou a já s Jisungem.

Byla jsem celkem nervózní jelikož se mi líbí ale nikdo o tom neví tak to nemusí vědět ani on.

,,Děkuju za doprovod. " usmála jsem se a mířila k sobě domů.

,,Hele nemáš vůbec zač a... užil jsem si to. Tak se měj. " s tím odešel ani jsem mu nestihla cokoliv říct na zpět.

_J.One_
Dobrou noc krásko

Me
Dobrou neznámý

_J.One_
Jsi smutná že ses nedozvěděla kdo jsem?

Me
Jo ale myslím si že už vím jelikož Hyunjin byl úplně na mol a nedokázal by mi takhle psát takže jsi

Počkat ty jsi Jisung?

_J.One_
A co když ne

Me
Ale Hyunjin nejsi tak kdo jsi

_J.One_
Tvůj vyvolený

Me
Ha já budu chodit jen s jedním a
Ty to nejsi

_J.One_
A co když to jsem já?

Me
Doufám že ne
Dej mi další nápovědu.

_J.One_
Dneska už ne dobrou noc

Me
No tak..... ach jo no ahoj

Já to zítra musím zjistit. si věřím.Bojím se. Bojím se že je to oravdu...

Lehla jsem si do postele a chvíli přemýšlela nad ním. A pak jsem upadla do říše snů.

~~~

Ráno před školou čekala Nika a byla úplně červená .

,,Ahoj brouku co že jsi rudá na prdeli? " ona se smála celou dobu.

,,Chan mi řekl ahoj. Chápeš to? " vždyť kolikrát ji pozdravil.

,,A-Aha dobře no Tak pojď do školy. " ona pořád pokukovala po Chanovi.

U skříněk k nám přišli kluci. Chan šel hned k Nice blíž a nedivila bych se kdyby spolu něco měli ale bylo to horší. Oni spolu flirtovali.

,,A Niko nechcete jít dneska k nám? " čekala jsem že by se zeptali i na můj názor.

,,Jasně přijdu moc ráda. " koukali si přímo do očí.  Bylo to divný.

Ona si mezi tím jak si ti dva povídali dokonce hrála s vlasy.

Naštěstíněkdo zachránil.

,,Ahoj Mayo......"

You will Be Mine [Han Jisung]Kde žijí příběhy. Začni objevovat