-28-

626 44 1
                                    

Sungie byl se mnou tak do nějaké 14. hodiny. Pak ale šel domů.

Po úklidu celého domu jsem se nudila a tak jsem si lehla na gauč a pustila si očko. Zrovna hráli moji oblíbenou písničku Eminem-without me. Když v tom mi někdo napsal.

iAmB0bbyofc
Ahoj můžu tě poprosit aby to nikdo nevěděl že jdeme spolu ven? Nechci aby se to někdo zatím dozvěděl😊
A manager to taky nechce aby to někdo věděl.

Me
Ahoj a neboj nikomu to neřeknu😊
Ale divím se že to manažerovi vůbec můžeš říct.

iAmB0bbyofc
Nechtěl jsem aby mě vyhodili i když teď jak o tom uvažuji kvůli tobě bych se nechal i vyhodit ;*

Me
Tak to je hezký a kdy teda půjdeme?

iAmB0bbyofc
No takže máme jasno že zítra. No a co říkáš na to že bych tě vyzvedl a vzal tě někam? Kam je překvapení.

Me
To zní dobře ale ty znáš moji adresu?

iAmB0bbyofc
Ne no 😅 mohla by jsi mi ji poslat? Jinak tě nemůžu vyzvednout.

Me
Dobře
XXxx xxx
Takový bíložlutý dům.

iAmB0bbyofc
Děkuju a už teď se těším tak zítra v.....
Ve 3? A vem si něco kalhoty nebo kraťasy v sukni nebo šatech by to bylo těžký😅

Me
Ve tři mi to i vyhovuje.
A už teď se bojím co vymyslíš 😅

No nic budu se těšit

iAmB0bbyofc
Já taky 😊

Me
😊

Zobrazeno

No takže to asi budu muset Nice říct protože ona je schopna sledovat.
Asi ji zavolám.

,,Ano Brouku?"

,,Ahoj no nakonec se to ehm přesunulo na ehm......pozítřek? Jo na pozítřek. Takže zítra nic není jo?"

,,Aha tak to jo asi mu do toho něco vešlo co? A v kolik tam pozítří jdete?"

,,Ve tři proč? A ještě nevím kam."

,,Aha no dobře tak to jo ale budeš mě informovat jasný? A zítra vybereme autfit jo?"

,,No...promiň ale zítra už něco mám. Víš J-"

Sakra málem jsem řekla Jisunga to bych posrala víc.

,,Co? Nerozuměla jsem ti. Asi se to nějak seklo. "

,,No chci říct že s...Jay jay (jméno moji spolubydlící) jdeme k Taemu víš. Chtěla mi tam něco ukázat víš.
V daegu je prý moc hezky."

,,Aha no dobře jak myslíš.Tak jo já už musím jít s Chanem máme něco naplánované tak zatím. "

,,Ah-"

Ona mi ti tak rychle tipla? No nic.

Pohled Niky

Tak ona si myslí že jsem asi úplně blbá ne? Kolikrát ji mám říkat že poznám když lže. Podle je to zítra ale ja si to zjistím. Budu je sledovat.

,,Zlato co se děje? " zamával přede mnou
Chan rukou.

,,Určitě myslí na někoho z iKonu? Myslím že je to....Harin?" Řekl Jisung jelikož u s Chanem byl.

,,Ne nemyslím na něj a jmenuje se Han Bin."

,,Tak co se děje? " zeptal se trochu ustrašeně Chan. Juva ten je tak hodný že se stará.

,,No...okej ale nesmíte to nikomu říct jasný? Je to tajemství a ani Maye to nesmíte říct že to víte jo? " Chan normálně přikývl, ale Ji odpoutal zrak od hrnku s čajem a dost divné se na díval. Nejde to popsat jak.

,,No...Maye napsal ten jeden z iKonu a přímo její bias. No a tak si nějakou dobu psali a on ji navrhl jestli se nechce sejít a ona přikývla. A tak to oba vzali jako rande nebo alespoň Bobby. To je ten co ji napsal. No a tak mi teď volala že se mají sejít pozítří když se mají sejít zítra. Tak napadlo.....samozřejmě nemusíte souhlasit ale ja to udělám no a tak nechcete je se mnou sledovat? " Chan se na celkem chápavě díval ale Ji se díval někam do zdi a byl asi naštvaný? Žárlil? Byl smutný? Nevím ale ani se mu nedivím když ji pořád miluje teda pokud mám dobře zdroje.

,,Jo půjdu moc rád. Co ty Ji?" zeptal se Chan.

,,Když jde o Mayu tak jdu taky. " neodtrhl zrak od zdi.

Pohled Mayi

Nevěděla jsem jak se mám cítit. Měla jsem pocit že Jiho podvádím ale jdeme jen na schůzku a není to rande.

*ding dong*

Někdo zazvonil a ja jsem se přemístila ke dveřím. Podívala jsem do kukátka a tam stál celkem smutný možná naštvaný Jisung.

Co by se mu tak mohlo stá- Sofie! Vždyť tam teď byl s Chanem. Nesmím otevřít. Budu dělat že nejsem doma. Ještě že nemá můj náhradní klíč jinak nevím.

Pro jistotu jsem si vypla zvonění kdyby cokoliv. Znám ho totiž moc dobře.

,,Mayo?" ještě párkrát zazvonil a pak to vzdal a odešel. Je mi ho líto. Mého zlatíčka.

,,Neboj Sungie vždyť víš, že miluju jenom tebe."

Zašeptala jsem ale Ji se v ten moment zastavil. Otočil se na dveře usmál se a pak zase šel. Že by to slyšel?

Nevím.

You will Be Mine [Han Jisung]Kde žijí příběhy. Začni objevovat