Dočetla jsem další kapitolu a chystala se otočit stránku, ale to by mě Jisung nesměl chytit za ruku.
,,C-Co to ď-děláš?! " vylekaně jsem se zeptala, ale on se choval jakoby nic.
,,Nic vůbec nic. Nepůjdeme už? " ani nepočkal na moji odpověď a už platil.
Hned jak jsme vyšli ven tak jsme si to namířili do místního parku.
Chvíli jsme šli a on mě chytil opět za ruku a propletl si se mnou prsty. Mě to nepřišlo divné a hned jak se Jisung ujistil že mi to nevadí, Tak stisk zesílil.
,,Tak kam zajdeme? " zeptal se, ale já už chtěla domů jelikož bylo celkem pozdě.
,,Já bych už šla klidně domů. " jeho to trochu mrzelo, ale i tak se usmíval.
,,Tak dobře. "
,,Tak ahoj moc jsem si to u-"
,,Chceš odprovodit? " jasně že chcu ale nevím.
,,Jasně!... teda klidně můžeš. " oba jsme se usmáli a ruku v ruce šli směrem můj dům.
,,A vlastně se bavíme, ale ještě o tobě toho tolik nevím. " řekla jsem jelikož to byla pravda.
,,A co chceš o mě vědět? Ptej se. " první otázka byla jasná.
,,Tak třeba jak dlouho mě máš rád? " dost mě to zajímalo.
,,Upřímně? Už hodně dlouho. Asi už 5 let. Pamatuješ jak jsi měla toho jednoho kluka myslím že se Najeon? Nevím. Tak on o tobě tolik nevěděl a tak mě prosil o věci ohledně tebe. Jako třeba oblíbená barva, jídlo a spol. " tak to mě překvapilo.
,,Jo Namjoon. A jak jsi to o mě všechno věděl? Vždyť já ti nic neřekla a takové věci o mě vědělo jen malo lidí. " já tady snad skolabuju.
,,No prostě jsem si to zjišťoval. A proč mi nechceš říct kdo je ten šťastný který se ti líbí? " jsi to ty.
,,Proč to chceš tak moc vědět? "
,,Už jsem to říkal a chci vědět jenom kdo je ten šťastný kluk. "
Ty.
,,Nemůžu ti to říct, ale možná se to do týdne může změnit. " ja vím že se to nezmění.
,,Ach jo no ale představa že tě za 7 dní nepřesvědčím a budu muset nechat jít s tím druhým je strašná. " když ho bude štvát že budu chtít být s ním tak ja nevím.
,,Uvidíme, ale to moc předbíháme. Už jsme tady takže...Já už půjdu....moc jsem si to s tebou užila. " celou tu dobu jsme se nepustili.
,,Já taky. A máte hezky dům. Tak se měj hezky. " objali jsme se a on odešel hned po tom co jsem zavřela dveře od domu.
Už se těším na zítra.
***
Omlouvám se že už to není moc texting ale teď chci hodně rozvést příběh ale později zase bude texting.
:*
ČTEŠ
You will Be Mine [Han Jisung]
Fanfikce[OPRAVUJE SE] _J.One_: Tak dnešní nápověda zní...jsem jeden z nejlepších kámošů Bang Chana. Me: Ale vždyť on má 7 nejlepších kámošů. Jak to mám zjistit? _J.One_: To zvládneš krásko <3 příběh není jenom texting start:31.3.2020 end:18.5.2020 #1 jisun...