-9-

1K 69 10
                                    

_J.One_
Dobré ráno brouku
Prosím můžeme dělat že jsme si takhle nepsali?

Me
Ahoj a proč?

_J.One_
Protože bych si moc přál aby jsi mi dala ještě jednu šanci.

Me
Hm no tak dobře takže už nechceš
ty nápovědy?

_J.One_
Jasně že chci prosím

🥺🙏

Me
No tak dobře😁
Tak ve škole ahoj

_J.One_
Ahojky už se těším
Zobrazeno 6:45

~~~

Před školou tam Nika nebyla a ani kluci což překvapilo, ale neřešila jsem to a šla do školy.

U skříněk jsem si dala učebnice dovnitř které jsem nepotřebovala na tuhle hodinu a šla do třídy. Samozřejmě jsem se před tím přezula a sundala bundu.

Největší překvapení bylo ,že na mě před třídou čekal Jisung. Myslela jsem, že čeká na někoho jiného ale hned se se mnou pozdravil a šli jsme spolu do třídy. To jste měli vidět Ty žárlivě pohledy. Dokonce jedna holka, která chce Jisunga už déle tak ji musely držet jiné holky, aby mi nešla rozbít hubu.

,,Můžu se na něco zeptat?Proč to děláš? " řekla jsem Jisungovi když jsem byla u moji lavice.

,,A co přesně? " co přesně? Ach jo.

,,No proč se ke mě chováš tak hezky a se říct že i flirtujes. " on se jen usmál.

,,Mám pro tebe návrh bereš? " řekl úplně mimo moji otázku.

,,Prvně chci vědět co. " nebudu s něčím souhlasit s čím ani nevím co to bude.

,,Dej mi týden aby ses do mě zamilovala a pokud ne tak nechám na pokoji ano? " hele tak to mu můžu rovnou říct hele Jisungu víš miluju teď a nemusíš se o nic snažit,to asi ne že?

,,No nevím. " sedla jsem si a začala si vytahovat učebnice.

,,Prosím. Týden mne nech a pak ti dám pokoj a nechám s tím tvým jo? Platí? " no tak jo no. Ale vlastně když za ten týden nechá s tím mým tak se mnou za týden bude? No jsem zvědavá ale risknout to můžu.

,,Dobře platí. " podala jsem mu ruku a on udělal je-li to kopyto, platí to.

,,Ale ještě malíčky. " on je tak roztomilý.

,,No dobře. " teď z toho neuteču. je to schváleno i malíčky.

,,Tak jo tak dneska jdeš se mnou ze školy. A žádný odmlouvaní. "

To bude ještě šílený týden.

Začala hodina a Nika přiběhla jen tak tak, než přišel učitel.

,,Sorry brouku ale...ehm...... jsem zaspala. " usmála se a vytahovala si věci. Ona v životě nezaspala a navíc bydlí od školy kousek. Ale i tak.

Mám ji říct o tom Jisungovi nebo ne?

You will Be Mine [Han Jisung]Kde žijí příběhy. Začni objevovat