_J.One_
Ahojky jakpak ses vyspala brouku?Me
Ahoj
Dobře akorát mi neříkej brouku_J.One_
Promiň
A těšíš se dneska do školy?Me
Jo protože tě chci odhalit_J.One_
Tak to tě sklamu jelikož
začnu dávat těžší nápovědy.Me
Když ty tak já taky
😁_J.One_
Tak dobře no ale já už jdu jede mi autobus tak ve škole broukuMe
Jo ve škole
Zobrazeno 6:40~
_J.One_
Ty jo dneska ti to fakt sluší
Tyhle kalhoty by jsi mohla nosit častěji.Me
Oh děkuju ale to znamená že jsi před školou jelikož já ještě nejsem uvnitř._J.One_
Chytrá holka ale nijak
ti to nepomohlo jelikož jsme tu celá parta a já i ten druhý jsme na mobilu
takže tak.Me
Jo no._J.One_ píše...
,,Ahojky brouku jak ses nám vyspala? " objala mě Nika.
,,Ale jo dobře a ty? " usmála jsem se a objala ji na zpatek.
,,S kým si to píšeš? " vytrhla mi mobil z ruky a začala si číst zprávy s tím _J.One_.
,,Kdo to je? Jak se považuje ti psát brouku? To můžu jen já. A proč jsi mi to neřekla? " vyjela na mě Nika.
,,No já sama nevím kdo to je ale už jsem blízko. Buď Jisung a nebo Hyunjin. A neřekla jsem ti to protože nechci aby jsi to s nimi řešila. " ona se na mě jen koukla a vrátila mi mobil.
,,Kam jdeš? " usmála se na mě.
,,Do školy nechci přijít pozdě. A Jo má pravdu. Sluší ti to. " usmála jsem se a šla hned za ní.
U skříněk se k nám stavil Bang Chan a Minho.
,,Ahoj holky říkali jsme si jako celá parta jestli k nám nechcete na párty." oznámil Bang Chan a nervózně se podrbal na zátylku.
Koukla jsem se na Niku a já myslím ,Že její odpověď byla jasná.
,,Tak dobře. Kdy kde a spol nám asi řeknete že? " nervózně jsem se usmála.
,,Jo někdo z nás vám to pošle do zpráv. A už teď se těším teda těšíme. " řekl šťastně Minho a už si to mířil s Bang Chanem pryč do tříd.
,,Chápeš, že jdem na večírek s těma nejoblíbenějšíma klukama na škole ne-li ve městě? Prostě WOW. A bude tam i Chan a prostě wow. " došlo mi že nemyslí na nic jiného než jen na Chana ale co s ní mám dělat. Já tam zase budu s _J.One_ a s mým crushem ale to není důležité.
Ve třídě jsem si sedla na své místo a rozhlédla se po třídě. Hyunjin a Jisung si povídali a tak jsem využila situaci abych zjistila kdo mi to vlastně celou dobu píše.
Me
Ahoj jak je?A ono nic. Ani jedem z nich si nevzal telefon. Byla jsem celkem naštvaná. Oba se koukli na svoje telefony obrazovkou dolů a pak na sebe.
,,Ach jo. " zasmál se Jisung a Hyunjin jen zakyval hlavu v souhlas.
Pak začala hodina.
_J.One_ píše...
Teď mi to je k ničemu že píšeš ale zajímá mě co píšeš.
ČTEŠ
You will Be Mine [Han Jisung]
Fanfic[OPRAVUJE SE] _J.One_: Tak dnešní nápověda zní...jsem jeden z nejlepších kámošů Bang Chana. Me: Ale vždyť on má 7 nejlepších kámošů. Jak to mám zjistit? _J.One_: To zvládneš krásko <3 příběh není jenom texting start:31.3.2020 end:18.5.2020 #1 jisun...