-26-

674 40 0
                                    

,,Ahoj Niko musím s tebou okamžitě mluvit."

,, Ahoj brouku to musí být vážný když mi neříkáš brouku. Povídej."

,,No...Jak to říct."
,,Víš jak jsem včera vydala tu fotku u toho okna?"

,,Jo vím. Tak ti to mega sluší. Proč?"

,,No...Tak se koukni na komenty."

Nika se koukla na instagrama najela na moji fotku a pod tím hned na komentáře.

,,No mám co dál."

,,Přečti si je."

,,No okej no-"
,,Si.Děláš.Prdel!?!"
,,Jakože Bobby? Jako že ten Bobby? Jako že ten co je tvůj bias v iKonu? Proč máš kurva takový štěstí?"

,,Jo je to ten Bobby. Ale to není vše ještě jsme si psali."
*ukazuje chat*

,,Ty vole!"
,,Ty se možná sejdeš se svým idolem který má na tebe nejspíš crush a můžeš s ním i začít chodit. A pak mě vezmeš s sebou a já potkám Han Bina a-"

,,Jo ja znám tvoje představy. Ale já nevím jestli bych s ním byla. Navíc Jisung se mi furt líbí a chtěla bych mu dát šanci."

,,Nechci být hnusná, ale brouku porovnej si Jisunga s Bobbym. Jako vážně přemýšlíš nad těma dvěma?"

,,Já nevím. Ale asi bych mohla zkusit zajít s ním alespoň ven. Představa že jdu na rande s Bob-"

,,Ahoj holky jak se máte? Jo a já už vím že o nás víš. Nechci to nikomu tajit. Tak ať si každý říká co chce."

,,Ahoj zlato. Já se mám fajn ale myslím že brouček se má skvěle jelikož-"

,,Ahoj Chane.Mám se dobře jelikož máme volno. Jsem ráda za prázdniny. Proto mám dobrou náladu že brouku?"

,,Ehm. Jo. Protože. Protože jsou prázdniny. Proto je šťastná."

,,Okej jste divné ale co s vámi udělám. No nic ja už budu muset za klukama, tak snad později ahoj Mayo. Ahoj puso."

,,Sbohem!"

,,Papa."

,,O Bobbym se to nikdo nedozví jasný?"

,,Okej no. Ale mohla by ses s ním domluvit když máme ty prázdniny tak by jsi mohla teď někdy s ním někam zajít co ty na to?"

,,To není špatný nápad. Zkusím se s ním domluvit ale spíš bych ho chtěla více poznat."

,,Poznáš ho venku. Na té schůzce. Navíc. Stanujeme iKon a Bobby je tvůj bias takže bych řekla že o něm víš více věcí než kdokoliv jiný. Hlavně díky ehm ehm mě? Já jsem tvůj dealer na informace takže ja myslim ze je to zbytečný. "

,,Okej jak myslíš ale teď už pojď. Chci být doma co nejdřív. "

,,Tak jo."

***

Snad nevadí že dělám i takovéhle části. Pokud se vám tenhle způsob líbí tak budu ráda za hlasy a za komenty.

S láskou Maya

You will Be Mine [Han Jisung]Kde žijí příběhy. Začni objevovat