,,Takže čekám, že mi řekneš co je mezi tebou a Chanem. " podíval se na ni přímo a ona tiká pohledem všude jinde než jsem já.
,,N-No n-ni-"
,,Nelži. Víš že to poznám tak povídej. Já to nikomu neřeknu. "
,,No dobře no. On se mi tak nějak vyznal a ja mu řekla že to cítím stejně. No ale řekli jsme si že to nechceme nikomu říkat. " ty jo oni jsou strašní kopirajti.
,,Ahaa."
,,No ale řekni mi. Ty už nemiluješ Jisunga?"
,,No jako jo. Chci ale aby jsme do toho zase neskočili po hlavě. Víš." ty jo já jsem nějak dobrá lhářka.
,,Aha no jak myslíš nechám to na tobě."
,,Ale už je pozdě tak ja už půjdu. " rozloučili jsme se a já šla směrem domů.
Doma jsem byla za chvíli a už mi Jisung chyběl. Vešla jsem do domu a zavřela. Bylo odemčeno tak jsem myslela, že je spolubydlící doma.
,,Ahoj jsem tu. Jak bylo u Taeho?" zakřičela jsem přes celý barák ale neozvala se mi odpověď.
Vyzula jsem si boty a vyšla po schodech do mého pokoje. Otevřela jsem dveře a naskytl se mi pohled na Jisunga jak si bere svoje věci.
,,C-Co tu ď-děláš? " on se na mě usmál. Ach za ten smích by se mělo trestat.
,,Mám náhradní klíč. Sama jsi mi ho včera dala. " plácla jsem se do čela a uvědomila si to.
,,Aha ale ja myslela, že jsi šel s klukama domů. "
,,No řekl jsem jim že mám ještě něco na práci. Víš a tak nějak jsem jim nelhal. " přišel ke mě a hned mě políbil.
,,Druhé kolo? Počkej si na večer a budu jen tvoje. "
,,A co teď? Nějak vím že tvoje spolubydlící je u toho svého Taeho až do večera a že máme dům jen pro sebe." šibálsky se usmál.
,,Tak dobře no. "
(Jo ja být moc líná popisovat všechno znova. XD)
Když jsme se loučili nechtěla jsem ho pustit. Bylo to strašné, ale věděla jsem že ho za pár hodin uvidím ve škole.
Hned jak došel domů jsme si volali a potom on řekl že je už moc unavený a že by se měl vyspat. Tak jsme se rozloučili.
Já jsem byla taky celkem unavená a tak jsem jen zveřejnila fotku na instagramu a chtěla jít spát.
Zveřejnil/a jste fotku.
(Nějak takhle může vypadat klidně si vymyslet jinou jak chcete)
Líbí se to uživateli @lee_know_minho a 1 549 dalším
@_.Maya._: Tady si představte nějaký strašně deep citát xd
Komentáře:
@lee_know_minho : krásná jako vždy.
@_J.One_: Sluší 🥀
@iAmB0bbyofc ✔: Sluší ti to krasavice❤😈
Nečetla jsem si komentáře jelikož jsem byla unavená a chtěla si to přečíst ráno.
Už jsem upadala do říše snů když v tom.
*cink*
ČTEŠ
You will Be Mine [Han Jisung]
Fanfiction[OPRAVUJE SE] _J.One_: Tak dnešní nápověda zní...jsem jeden z nejlepších kámošů Bang Chana. Me: Ale vždyť on má 7 nejlepších kámošů. Jak to mám zjistit? _J.One_: To zvládneš krásko <3 příběh není jenom texting start:31.3.2020 end:18.5.2020 #1 jisun...