Přiblížil se k memu uchu.
,,Nechceš dneska za školu? Užijeme si spolu hezký den. Co ty na to? " dořekl a dál mi pusu na líčko.
Mnou přejela husina po celém.
,,J-Já nevím. " pořád jsem se mu celou dobu dívala do očí. Do těch jeho krásných očí. Nejradši bych byla kdyby ta pusa nebyla na líčko, ale na pusu-stop.
,,T-Tak j-jo. " on se usmál jako malé dítě.
,,Jako fakt? Tak jo tak jdeme pojď. " chytil mě za ruku,propletl si se mnou prsty a mířili jsme mimo školu.
Byla jsem úplně v tranzu a jen jsem mířila tam kam mě Jisung táhl.
Normálně jsem si fakt myslela ,že nám to fakt vyjde.
Jisung se zastavil a já taky. Před námi stála úplně překvapená Nika s Chanem. Měli propletene ruce.
,,Co to? " zeptala jsem se jelikož jsem ji nemusela s Jisungem nic vysvětlit.
,,N-No m-my... " Nika se zakoktala, ale Jisung nás zachránil.
,,No to si holky vyříkáte potom. My už musíme....jít. " už mě zase táhl ale teď nás zastavil Chan.
,,Hele, ale škola je tamhletím směrem. " jako really? On si myslí, že to nevíme?
,,Hyung myslíš, že to nevíme? Mějte se vy hrdličky. " a odešli jsme.
Zastavili jsme na takovém rozcestí. On se na mě podíval.
,,Už jsem ti řekl že tě mám rád? " do mojich tváři se dostala červeň.
,,Jo. " pousmala jsem se.
,,Tak jo a jsi jediný člověk koho jsem měl takhle kdy rád takže....pojď se mnou. " nikdy mě nenechá domluvit.
Došli jsme k takovému potoku v lese. Byly kolem listnaté jabloně ale jelikož byl březen tak ještě nebyly rozkvetlé. Bylo tu krásně. Jabloně které byly krásně v řadě, krásný čistý potůček, kolem řeky tak různé porozhazovane kamení a na tomhle krásném místě jsem s jedním krásným člověkem.
,,Víš jak je různě ve filmech a knihách,že hlavní postava má nějaké své tajné místo? Tak já jsem teď jako kdyby hlavní postava a druhé hlavní postavě což jsi ty, prozrazuji tohle místo. Nikdy jsem to nikomu neukázal a snad u tebe teď nejsem já nevím nějaký slaboch nebo něco ji-" zasekne se jelikož ho už objimám v silném objetí.
Kdyby jsem byla jeho holka umlčím ho polibkem, ale na to si hošánek musí počkat.
,,Je tu krásně a jsem ráda, že mi tak věříš a že mi prozradíš svoje tajné místečko. "
,,Od teď tu chci chodit už jen se svou holkou. Nechtěla by jsi..."
,,Je to teprve druhý den. Musíš si ještě pár dní počkat. Však si pamatuješ podmínky ne? " usměje se a tak se dostaneme ven z objetí.
Nějakou dobu tam sedíme a povídáme si a pak už si řekneme, že je nejlepší jít domů. Snad nás nevyhodí ze školy ale to teď neřešíme.
,,Tak jsem si to opět moc užila tak se měj hezky. " obejmu ho.
,,Já taky a ty se měj taky hezky brouku." rozloučíme se a odejdu.
Zrovna když odemykám dveře mě něco zastaví.
Co to je?
ČTEŠ
You will Be Mine [Han Jisung]
أدب الهواة[OPRAVUJE SE] _J.One_: Tak dnešní nápověda zní...jsem jeden z nejlepších kámošů Bang Chana. Me: Ale vždyť on má 7 nejlepších kámošů. Jak to mám zjistit? _J.One_: To zvládneš krásko <3 příběh není jenom texting start:31.3.2020 end:18.5.2020 #1 jisun...