Hned jak jsem za sebou zabouchl dveře mířila jsem si to rovnou do pokoje kde jsem si odložila věci a pak do koupelny. Potřebovala jsem teplou vanu a chvíli pro sebe a svoje myšlenky.
Ve vaně jsem strávila asi hodinu ale nevadilo mi to jelikož spolubydlící byla u Taeho.
Vylezla jsem z koupelny a lehla si do postele i když bylo nějak kolem jedné l Vzala jsem si kobil a uz jsem tam mela asi milion zprav a nezvednutých hovorů od Jisunga.
_J.One_
Mayo to není tak jak jsi to slyšela teda vlastně je ale nech mě ti to vysvětlit.
Zobrazeno 12:34_J.One
Prosím. Já ti klidně vše vysvětlím ale jen mi musíš odpovědět.
Zobrazeno 12:34_J.One_
Já se omlouvám. A vím že si to čteš.Me
Tak na co čekáš? Proč nic nevysvětluješ když to není tak jak to vypadá._J.One_
No já myslel, že bude lepší když se sejdeme.Me
Na to zapomeň. S tebou se nechci vidět._J.One_
No tak fajn. Tak já ti to teda vysvětlím tady. A nechceš si alespoň zavolat?Me
NE_J.One_
Dobře tak poslouchej teda vlastně čti prostě víš jak to myslím.
Zobrazeno 12:38_J.One_
No fajn takže.
Jednou jsem seděl s Hyunjinem v lavici a o něčem jsme se bavili.Když v tom jsi přišla ty. Hyunjin navrhl sázku. Že do měsíce s tebou musím začít chodit jinak že budu zesměšněn před celou školou jeho vlastním způsobem a ty sama víš jaký krutý někdy dokáže být.
No tak jsem souhlasil. Tak jsem ti začal psát. Začali jsme se bavit a pak to skončilo tak že jsem s tebou začal chodit. To jo ale nejspíš si říkáš jestli jsem to všechno na tebe hrál.
Ze začátku ano. Ale potom co jsme se začali více poznávat tak jsem k tobě začal něco cítit. No a pak se stal ten incident ve třídě sice nevím jak jsi na to přišla ale já Hyunjinovi řekl, že tě miluju a že se s tebou nerozejdu jelikož ě miluju. Ale pak jsi přišla ty a skončila to.
No takže ti chci říct
Me
Co mi chceš jako říct?
Zobrazeno 12:50On mi hodí zobrazeno? Jak si dovoluje.
V tom někdo zazvonil. Sešla jsem schody a mířila ke dveřím. Na sobě jsem měla pouze spodní prádlo a dlouhou šedou mikinu až po kolena.
Otevřela jsem a myslela jsem si že budu každou chvíli zvedat moji bradu ze země. Stal tam. Jisung tam stál. V celé své krá- prostě tam stál.
,,Že tě miluju. " měl v ruce růži a usmíval se jako sluníčko.
V nějakým filmu nebo knize by hlavní hrdinka jakožto já tomu hlavnímu hrdinovi což je asi v tomhle případě Jisung odpustila a padla mu kolem krku.
Já ale nejsem ve filmu.
,,Zajímavý a ještě něco? Ne? Tak čau. " zabouchl jsem dveře a přes kukátko se koukla jak vypadá jeho reakce.
Šlo vidět, že to nečekal. Asi sleduje moc filmu nebo seriálu, ale ja nejsem žádná Julie a on žádný Romeo.
Smutně si povzdychl a kytku položil na zem. Potom se koukl na dveře. Dal na ně ruku znova si povzdechl, něco si zamumlal, ale pak odešel.
Proč mi ho je sakra líto?
ČTEŠ
You will Be Mine [Han Jisung]
Fanfiction[OPRAVUJE SE] _J.One_: Tak dnešní nápověda zní...jsem jeden z nejlepších kámošů Bang Chana. Me: Ale vždyť on má 7 nejlepších kámošů. Jak to mám zjistit? _J.One_: To zvládneš krásko <3 příběh není jenom texting start:31.3.2020 end:18.5.2020 #1 jisun...