9

4.6K 244 40
                                    

İyi okumalar

Nolur benimkini alma nolur sıra bana gelmeden bir mucize olsa ne olur ki ya. Al işte sıra bende .

"Resim nerde su ah !"

Tabiikide de resim çantamda nerede olacak .

''Şey bay jeon benimkini almasanız olurmu benimki çok kötü olduda "

Sırıtıp gözlerimin içine bakarak konuşmaya başladı ahhh ne kadar da güzel bakıyor lanet olsun...

"Hiç bir resim kötü değildir hadi ver resmini yoksa puan vermem."

Ya adam bir sal beni ya bak zaten yakışıklısın diye bir şeyde diyemiyorum lütfen git .

"Veriyormusun yoksa sıfırı basayım mı ?"

Sıfır deme işte bana ağlarım yoksa son senem diye illaki beni sınıfta mı bırakacaksınız ya.offf bari vereyim bir daha sınıfta kalmak istemiyorum.

"Peki bay jeon vereceğim ama bir şartım var ."

Bay jeon tekrar sırıtarak cevap verdi.

"Neymiş o şart söyle bakalım öğrenci"

Öğrenci kelimesini neden bastırarak söylediğini anlamıştım. Öğrenci halimle onunla yatmak istediğimden dolayıydı kesin.

"Sınıfa göstermeyin çizimimi lütfen"

Alaylı bir bakış atarak konuştu.

"Güzel olmuşsa gösterebilirim belki ''

Sanırım bu adam benimle dalga geçiyor .bak yakışıklı şeytan bir kerede sen bizim dediğimizi yapsan ne olur .

''Hadi ver şu resmi uzatma hadi''

Bütün sınıfta bize bakmasa olmuyor bir kerede bakmayın dişimi kıracağım ya.

En sonunda şu çizdiğim güzel resmimi şu yakışıklı şeytana uzattım ilk baktığında şaşırmıştı. Noldu bay jeon çizemeyeceğimimi sandınız . Bay jeon ağzınızı kapatın lütfen yoksa sinek girecek puahh.

''Harika olmuş öğrenci . Bunu kendime alabilir miyim ."

Tabi bütün sınıf

''Bay jeon bize de gösterin lütfen''

Bay jeon ilk baş bana baktı ve sınıfa dönüp

''Peki arkadaşlar göstereyim size''

Elindeki diğer resimleri benim sıramın üzerine bıraktı ve elinde sadece benim resmim vardı.

Tam sınıfa doğru gösterecekken ben ayağa kalktım .
Ve resmimi bay jeon' un elinden almaya çalıştım.
Ama lanet olsunki o taş gibi kasları beni engelliyordu. Ve yine bütün sınıfın gözleri bizim üzerimizdeydi.

Artık sinirlenmiştim en sonunda bağırdım adamcağıza.

"Bay jeon o resmi bana verin lütfen !"

Görüldü atıp bırakmayın lütfen....

•my picture teacher/JJK•¹✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin