21

2.9K 142 2
                                    




İyi okumalar

Jeon jungkook'tan

"Jimin sınıfına gir"

"Peki bay jeon"

Bugün nöbetçiydim . Çok sıkıcı bir şey bu.

Öğretmenler zili çaldı

Tam sınıfa girecekken aklıma dosyam geldi.

"Ahhh dosyamı unuttum"

Koşarak öğretmenler odasına girdim . İçerde sadece bayan kim vardı. Bu kadından ve bakışlarından hiç hoşlanmıyorum gerçekten. güzel olabilir ama bana göre değil.

"Nerde bu!"

"Bir şey mi arıyorsunuz bay jeon"

"A evet sarı dosyamı burda unutmuşum ama şimdi bulamıyorum. Siz gördünüz mü acaba?"

Kendi etrafına bakarak eline bir dosya aldı ve bana gösterdi.

"Bu mu dosyanız"

Evet oydu .

Yanına gidip

"Ah evet teşekkürl-..."

Bayan kim bir anda beni öpmeye başlamıştı . O sırada şansa da su ah içeri girmişti. Bizi görünce kaçmıştı. Bende bayan kimi itip su ah'ın peşinden gitmiştim. Nerde bu kız nerde?

Lanet olsun bu su ah değilmi bir dakika öpüştüğü kişide jimin değilmi .

"Hey ne yapıyorsunuz burda"

Dediğimde jimin su ah'ı itmişti. İkisinide direkt öğretmenler odasına götürdüm . İkisine de çok sinirlenmiştim.

"Biz bir şey yapmadık bay jeon"

"Nasıl yapmadınız jimin . Okulda hatta okul koridorunda öpüşmek kurallara aykırıdır bir de okulun birincisi olacaksın.

O sırada su ah araya girdi.

"Bay jeon size bir şey sorabilirmiyim?"

Kafamla onayladım.

"Peki öğretmenler odasında iki öğretmenin kimseden habersiz öpüşmesi kurallara aykırımı?"

Ne diyeceğimi bilmiyordum.

"Ne! bay jeon siz bir öğretmenle mi öpüştünüz?"

"Hayır öyle bir şey yok sadece o pislik karı beni zorla öptü "

Görüldü atıp bırakmayın lütfen....

•my picture teacher/JJK•¹✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin