İyi okumalar"Ahhh bu ne ya sabah sabah "
Saat 10:25 ve benim telefonum çalıyor ne alaka ... jungkook diyeceğim ama bugün okul yok .
Telefonu alıp kimin aradığına baktığımda küfür etmemek için kendimi zor tutuyordum."Ya te ra sen niye beni evden arıyorsun ."
"Ne evi salak ! Ben dışarıdayım."
"Neden kaldırıp söylemedin . Belki benimde canım dışarı çıkmak istiyor ha!!"
"Aisshhhh seni kaç kere uyandırmaya çalıştım ama uyanmadın . Sonra jimin ile çıkmaya karar verdim ."
"Uykumun ağır olması benim suçum değil .. kkk"
"Bu arada bu ilk aramam değil onu da söyleyeyim dedim"
Telefonu kulağımdan çekip son aramalara baktığımda şaşırmıştım .<20 cevapsız arama>
"Özür dilerim te ra "
"Tamam tamam bir şey olmaz ... neyse ben kapatıyorum. Jimin geliyor."
"Senin ile değilmiydi zaten."
"Hayır tuvalete gitmişti. Bende bu fırsatı değerlendirip seni arayayım dedim."
"Ne yani jimin kabız falan mı olmuş?"
"Ne alaka su ah ! ne demeye çalışıyorsun acaba ???"
"Beni , jimin tuvalete gittiği zamanlarda aradıysan ve 20 kez aramışsan jimin 20 kere tuvalete mi gidip geldi. Bunda bir iş var ama neyse"
Te ra neye sinirlendi ki şimdi... tam küfür edecekken susmuştu . Sanırım yanına jimin gelmişti.
"Bende seni seviyorum su ah kahvaltını yapmayı unutma tamam mı canım arkadaşım. Bak jimin'de burda sana selam söylüyor."
Tahmin ettiğim gibi yanına jimin gelmişti .
"Tamam kahvaltımı yaparım . Hadi görüşürüz. "Diyip kapatmıştım. Ben ne yapsam acaba ... bari ilk bir kahvaltı yapayım.
Mutfağa girdiğimde yemek yeme isteğim kaçmıştı. Acaba bir şeyler mi sipariş etsem.
Aynen aynen edeyim.2 hamburger siparişimi verip televizyona yöneldim. Kanallara baktığımda bana göre bir bir şeyler yoktu. Bende netflix 'ten yarım kalmış the 100 adlı dizimi izledim .
Ya nerde kaldı bu hamburger'ler açım aç ya .... tam direnirken kapı'nın çaldığını duydum . Yanlış duymadım değilmi kapı çaldı. Emin olmak için bir daha çalınmasını bekledim. Ve evet kapı çalıyordu . Şu an o kadar açım ki ne yaptığıma dair hiç bir fikrim yok.
Kapıya gidip açtım. Karşımda hamburgerci de çalışan bir yakışıklı genç olmasını umut ediyordum ama ellerinde 2 paket hamburger ile jeon jungkook duruyordu. Ne alaka!?
"Sürpriz!!!"
"Senin ne işin var burda tavşancık."
"Hamburger istemedinmi bende getirdim."
"İyi de hamburger istediğimi nerden biliyorsun ve evimin adresini ... jungkook korkutma beni...."
"Tamam tamam ... sadece hamburgerci yerine beni aramıştın bende bir şey oldu sandım ve açtım sen bir anda 2 hamburger ve ev adresini söyleyince bende bir şey demeden bir çalışan gibi davrandım. Ve işte buradayım ."
Direk telefonuma koşup son aramalarıma baktığımda jungkook'a inanmıştım. Ama eminim ya ben hamburgerciyi aradığıma ....Jungkook o sırada içeri girip ayakkabılarını çıkarıyordu. Onun yanına gidip terlik verdim. Kapıyı kapatıp salona geçtik. Hem sohbet ettik hemde hamburgerlerimizi yedik.
"Biliyor musun bu benim kahvaltım sayılıyor."
Bana tip tip bakıp;
"Ne yani yoksa Yeni mi kalktın sen"
"Malesef ki evet hatta genelde öğleden sonra 1'de uyanırım ."
"Peki neden bugün 10''da kalktın."
"Te ra yüzünden beni ikide bir uyandırıp duruyordu. Telefon ile"
"Jimin ile dışarı çıkmışlardı . İstersen bizde çıkalım."
"Ahhh bilmem ki ama isterim. "
"O zaman çıkıyoruz . Hadi hazırlan ben seni dışarıda arabada bekleyeceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•my picture teacher/JJK•¹✔️
Fanfiction"bay jeon o resmi bana verin lütfen!" Onu çizmiştim ve resmimin kimseye gösterilmesini istemiyordum. Ama o benim inadıma sınıfa gösterecekti. Ve şu anda onu engelliyordum. Tam elimi havaya kaldırıp resmimi alacakken elim yanlışlıkla bay jeon'un p*ni...