İyi okumalarSu ah 'dan
jimin benim ile kahve içecekti . ama ortalıkta yok . nereye gitti bu çocuk yaa.
okulda boşaldı . bu gelmeyecek sanırım ben gideyim bari.
te ra'ya jimin ile kahve içeceğiz sen benden önce git demiştim. yani bugün tek gideceğim "yine".
bari sahile gideyim. belki bay jeon tekrar gelir ha. yine o manzarası güzel olan banka geçtim. ahhh çok hoş duruyor manzarası. oturup karşıya baktım ve yine hayal ettim . ama aklıma bay jeon'a yazdığım mesajlar geliyordu. gerçekten o günler sarhoştum. yoksa bunları yazacak bir tip varmı bende ha!.
"Ah ah "
"Bir sorun mu var?"
Bana mı dedi o ?
Arkamı döndüğümde karşımda jimin duruyordu.
Yeni mi geliyorsun bay park hıh!"Neden gelmedin yanıma hani kahve içecektik"
Yanıma gelip oturmuştu.
"Özür dilerim prenses işim çıktı da."
" ne işin vardı ki hem bana neden söylemedin .biz sevgili değilmiyiz? Bana söylemen gerekirdi."
"Evet, evet öyleyizde .... sadece çok acil bir işti. Söylemeyi unutmuşum "
Bu çoçuk ile ne zaman konuşursam gözlerini kaçırıp duruyor .
"Neyse kapatalım konuyu...."
Çimenliklerden ses geliyordu. Korkuyordum ama jimin'e çaktırmamaya çalışıyordum . Böyle şeylerden çok korkarım.
Sanırım jimin 'de farketmiş olacakki arkasına bi dönüp baktı.
"Kim var orda !?"
Ses kesilmişti.
"Noluyor kimmiş"
Korkuyordum.
"Bilmiyorum ben bağırınca durdu ses muhtemelen biri bizi izliyordu."
"Neden bizi izlesinler ki"
"Hadi seni eve bırakayım . Gece oldu zaten "
Kafamla onaylayıp eve kadar yürüdük.
Onunla olmamın sebebi sadece o şeytan'ı unutmak .
Ama jimin'de çok şeker biri onu şimdiden sevdim."Geldik , hadi görüşürüz jimin-shi "
Bu dediğime sırıtırmıştı. Bana sarılıp yanağıma bir öpücük kondurdu. Yanaklarım kızarmasın diye dua ediyordum.
"Görüşürüz hayatım"
İlk defa sevgilim oluyor ve ilk defa biri bana hayatım diyor bu çok çok Harika bir şey .
Tebessüm ile karşıladım onu sonra içeriye girdim.
"Ahhh nerdesin bak bu ikidir geç geliyorsun çok korkuyorum su ah!!"
"Ama bu ikidir yanlarımda taş gibi adamlar var."
"Hey laf mı sokuyorsun"
"Hayır"
"Aiisssshhhh neyse açsan dolaptan yemekleri çıkarıp ısıtırsın. Benim işim var yüzüme maske yapıp uyuyacağım."
Te ra kendini seven bir insandı . bakım yapar güzel giyinir. az makyaj yapar sırf cildine zarar gelmesin diye . Ona bakarsan ben hiç bir şey yapmıyorum.
Ama egoist falan değil diğer sürtük kızlar gibi değiliz ."Tamam iyi geceler"
" good night su ah"
Kkkk deli kız!.
"Ah bay jeon'dan mesaj var !"
Görüldü atıp bırakmayın lütfen...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•my picture teacher/JJK•¹✔️
Fanfiction"bay jeon o resmi bana verin lütfen!" Onu çizmiştim ve resmimin kimseye gösterilmesini istemiyordum. Ama o benim inadıma sınıfa gösterecekti. Ve şu anda onu engelliyordum. Tam elimi havaya kaldırıp resmimi alacakken elim yanlışlıkla bay jeon'un p*ni...