İyi okumalarNe yapsam ne etsem vermiyor ya resmimi .ver şunu be adam.
"Bay jeon şartımı kabul etmiştiniz .lütfen verirmisiniz resmimi.''
Kafasını hayır anlamında sallamıştı. Bir de uzun bir şey yetişemiyorumda . Tam elimi kaldıracakken elim yanlışlıkla bay jeon' un penisine değdi . Bay jeon vurmama karşılık inledi ve geri çekildi bana şaşkın bir şekilde bakıyordu. Sanırım kızardım lanet olsun adamın yüzüne bile bakamıyorum.
Zil çalmıştı ve ben resmimi kurtaramamıştım. Ne yapacağım ben . Kesin şimdi bütün öğretmenlere benim ona aşık olduğumu anlatıyordur kesin .
Tam düşünürken o sırada yanıma te ra geldi.
''Su ah neden son anda elini yüzüne koyup sırana geçtin . Az kalmıştı bay jeon'dan resmini almana .''
Al işte gelde bu utanç verici şeyi anlat . Ama en azından kimse görmemiş görseydiler varya hemen reklam yaparlardı beni.
''Boş ver canım arkadaşım benim , evde anlatırım . en iyisi biz kantine inelim olurmu.''
Birbirimize bakarak güldük ardından kantine doğru yol aldık. Te ra benim 7 yıllık arkadaşımdır . Ona güvenirim. Onunla aynı evde kalalı 1 yıla yakın oldu .
Kantine varmıştık siparişlerimi te ra 'ya söyledim o almaya bende masa aramaya gittim.
Siparişlerim gelmişti . Hemen sıcak olan tostumu yiyip bitirdim ardından tam bisküvi mi yiyecektim ki nöbetçi öğrenci geldi yanımıza.
"Su ah sen misin?"
Acaba ne için gelmişti umarım disiplin falan değildir .
"Evet benim noldu.."
"Seni bay jeon çağırıyor ."
Al işte s*çtık ne yapacağım ben şimdi adam bana beni nasıl inletirsin diyecek o sırada ben ne diyeceğim.
"Yoksa bir şey mi yaptın su ah ''
Te ra benim için endişeleniyordu ama muhtemelen bir şey yoktur .umarım.
"Peki bay jeon nerede ?"
Diye sordum nöbetçi kıza
"Öğretmenler odasına gelsin dedi"
Kafamla onaylayıp ayağa kalktım ve büskivimi de cebime koydum. Te ra ile sarıldıktan sonra nöbetçinin peşinden gittim ne olur ne olmaz kıza sarılayım dedim bu bay jeon'dan her şey beklenir.
Görüldü atıp bırakmayın lütfen....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•my picture teacher/JJK•¹✔️
Fanfiction"bay jeon o resmi bana verin lütfen!" Onu çizmiştim ve resmimin kimseye gösterilmesini istemiyordum. Ama o benim inadıma sınıfa gösterecekti. Ve şu anda onu engelliyordum. Tam elimi havaya kaldırıp resmimi alacakken elim yanlışlıkla bay jeon'un p*ni...