32

2.1K 103 24
                                    

Medya/ te ra


İyi okumalar

Su ah'dan

06:30

"Aiisshh su ah kalk hadi seni hep ben mi uyandıracağım bıktım artık."

Te ra'nın sesini duyunca esneyerek kalktım . Doğru ya neden beni hep te ra kaldırıyordu.

"Uyandım bak sakin ol lütfen."

"Dalga geçmeyi bırakta hazırlan. "

"Kıyafetlerim nerede?"

"Banamı soruyorsun?"

"Sanırım evet"

"Aisshh seninle uğraşamayacağım . Ben aşağı inip kahvaltı hazırlayacağım. Ha bu arada yatağını toplamayıda unutma olur mu sonuçta burası bizim evimiz değil."

"Tamam tamam toplarım . "

Jungkook sesimizi duymuş olmalıki yanımıza gelmişti.

"Günaydın kızlar."

"Günaydın bay jeon"

"Günaydın jungkook"

Te ra izin isteyip aşağı indi . Kaldıkmı başbaşa. Yanıma gelip yatağıma oturmuştu. Pijamalarımı görmesin diye pike'yi üstüme iyice örttüm.

"Eee"

"Eee"

Konuşacak söz bulamamıştık. Sanırım bu yüzden jungkook beni öpecekti. Çünkü yüzeme yaklaşıyordu. Hemde yavaş yavaş . Bu adam'da beni öpmeye çok meraklı sanırım.

Ve yine öpüşemedik. Yavaş yavaş yaklaşırsan jungkook bey olacağı bu işte.

"Günaydın "

"Günaydın jimin "

"Te ra nerede?"

"Aşağıda kahvaltı hazırlıyor . İstersen bir yardım et ha!"

"Tamam gidiyorum ben. Bu arada hazırlanmalısın su ah çünkü geç kalacağız."

"Aisshh tamam çok uzatıyorsunuz şu hazırlanma şeysini"

Jimin aşağı gitmişti. Jungkook ile tekrardan baş başa kalmıştık.

"Eee nerde kalmıştık..."

"Jungkook hazırlanmam gerek biliyorsun değilmi"

"Aishh biliyorum . Neyse başka güne artık ."

"Kkk hadi çık odadan"

Jungkook'da aşağı inmişti. Bir ben hazır değildim . O yüzden acele etmem gerekiyordu. Nereye koydum şu okul kıyafetlerini ben ya.

Aha buldum.


2 dakika sonra


"Ben geldim. Woah sofra Harika görünüyor."

"Sonunda su ah, sana kaç kere geç kalacağız diyorum sen artık inadına mı yapıyorsun ne."

"Ben yavaş bir insanım benim suçum değil kkkk."

Hepimiz kıkırdamıştık. Sofraya oturduğumdan beri kime bakacağımı şaşırıyordum. Yemeğemi baksam jimin'in te ra'ya gülüşlerine mi baksam yoksa jungkook'un benim dudaklarıma bakmasına mı baksam...

"Hadi kalkın sizi ben bırakacağım okula ."

Jungkook 'un dediğini yapıp kalkmıştık. Son kez çantamı kontrol ediyordum.

•my picture teacher/JJK•¹✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin