26

2.6K 118 73
                                    


İyi okumalar

Su ah'tan

Sabah

İnanamıyorum inanamıyorum inanamıyorum

Resmen şu an bay jeon ile sevgiliyiz . Ve bugün ben otobüs ile gitmeyeceğim beni bay jeon kendi arabası ile götürecek gelde ağlama ben kaç aydır resmen bu anı bekliyordum . Ve o da oldu . Hayallerim gerçek old-...

"Su ah uyandınmı?"

"Hayır daha uyuyorum. Neden sordun"

"Şaka yapmayı bırakta . Şey için geldim bay jeon dışarıda seni arabası ile bekliyor."

Ahhh gelmiş benim koruyucu meleğim ehehe

"Tamam geliyorum."

Son olarak çantamı alıp aşağı indiğimde te ra kapının önünde beni bekliyordu . Yüzü asıktı.

"Noldu bir şey mi oldu"

"Ya ben şimdi otobüs köşelerinde sürünecek miyim."

Sanırım o da araba ile gelmek istiyordu. E tabi ben araba ile o otobüs ile giderse haksızlık olur.

"Günaydın kızlar "

"Günaydın aşkım"

"Günaydın bay jeon"

Aşkım dediğimde gülmüştü.

"Sana şu kelimeyi çok yakıştırıyorum ya"

E ben şimdi ne diyeceğim. Te ra ' da gelsinmi desem acaba. Yok ayıp olur . Offf

"Te ra sen burdan okula kadar yürüyerekmi gidiyorsun."

"Hayır bay jeon otobüsle gidip geliyorum"

"Ah anladım sen de bizimle gelmek ister misin ? "

"A şey bilemedim."

"Hayır diyemezsin çünkü seni tek başına bırakacak kadar kötü bir insan değilim. Hadi binin arabaya"

Ahhh işte benim yakışıklı prensim geliyorum arabana bekle beni....

"Ayıp olur bay jeon ben gelmeyeyim"

"Binin dedim"

Jungkook'un dediğini yapıp arabaya bindik . Okula varmıştık ama ben jungkook'tan bizi uzak bir yerde bırakmasını istemiştim . Sonuçta yakalanırsak kötüye gidebilirdi.

"Teşekkürler bay jeon"

"Bir şey değil te ra hadi doğru okula girin tamam mı?"

"Peki"

Okula varmıştık . İkimizde sınıfa çıkmıştık . Tam o sırada karşıma jimin çıkmıştı. Onunla konuşmalıydım. Yapabilirsin su ah hadi!!!

"Hey jimin bir dakika konuşabilir miyiz?"

"Ah tabii ki"

"Şey ben artık senin abinle  çıkıyorum."

"Hey benim abim yok"

"Hadi ama jimin biliyorum her şeyi ...neyse ben artık abin ile çıkıyorum"

Jimin'in yüzü solmuştu . Üzüldüm.

"Ne yani ben yalan mıydım?"

"Hayır...ya da evet .... aslında ben başından beri senin abinden hoşlanıyordum ve dünde bana benden hoşlandığını itiraf etti sonra çıkma teklifi falan derk-..."

"Peki  tamam zaten ben ve sen olamazdık. Abim sana baya bir aşıktı ve bende sadece bir kız yüzünden senin çıkma teklifini kabul ettim."

"Nasıl yani"

"Yani şey ben bir kıza aşığım ama onun sevgilisinin olduğunu öğrendim ve seninle sevgili olursam belki onu unutabilirim diye düşündüm ."

Yok artık jimin ile kaderlerimiz aynı resmen kkk

"Aslında bende abini unutmak için sana çıkma teklifi ettim kkk"

"Kkk şansa bak kaderlerimiz aynı kkk."

Zil çaldı

"Neyse, arkadaşız değilmi"

Ona elimi uzattım o da tebessüm ile;

"Arkadaşız"

Görüldü atıp bırakmayın lütfen....

•my picture teacher/JJK•¹✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin