22

2.9K 163 58
                                    




İyi okumalar

Jeon jungkook'tan

Okul çıkışı

Herkes evine dağılırken bende sinirli bir halde jimin'i eve götürüyordum.

"Seninle evde görüşeceğiz velet"

Onu araba'ya bindirdim . Ardından bende bindim .

"Ben bir şey yapmadım . Yemin ederim"

"SUS!!"

Ona bağırdığım için biraz korkmuştu.

Evde

"Geç içeri geç geç"

Ceketimi çıkarıp astıktan sonra jimin'i de alıp salona oturduk.

"Ben sana demedim mi kızdan uzak dur diye ha"

"D-dedin dedin de"

"Ne dedin NE!!"

Bu sefer çok ileri gitmiştim sanırım. çocuk artık gözyaşlarını tutamamıştı.

"Bak özür dilerim . Tamam mı? Hadi olayı baştan anlat"

Kafasıyla onaylaylayıp yutkunarak başladı.

"Ben bir şey yapmadım . Ben sadece tuvalete gidiyordum. Ve bir anda karşıma su ah çıktı . Ağlıyordu hatta çok .... sonra beni görmedi sanırım ve bana çarptı bende onu tuttum. Sonra iyi misin? Dedim . O da bir anda bana benimle çıkar mısın dedi . "

NEEE!!!

"Umarım kabul etmemişsindir park jimin"

"Hayır etmedim ben bunu yapamam dedim ."

"Aferin çoçuk "

"Sonra senin sesini duyunca beni kendine çekip öptü"

"Ah işte oralara girme çok sinir oluyorum."

Koltuğa bir kez sinirden vurmuştum. Bununla beraber jimin'de sıçramıştı.

"Ama seni sevdiği çok belli"

"Nerden çıkardın bunu"

"Seni o kadınla öpüşerek gördü değilmi . Sonra koşmaya başladı ve ağlıyordu . Düşün bir insan iki öğretmeni öpüşürken görse neden ağlasınki"

Aslında jimin doğru söylüyordu . Zaten benden hoşlandığını söylemişti ama artık daha çok eminim.

"Ben odama gidiyorum . Ha bu arada sana ceza vereceğim "

"Ne ceza'sı ya"

"Yarın akşama kadar hiç bir kitap defter açmayacaksın . Resim çizmek için bile "

"Ama 2 gün sonra sınav var . Çalışmam gerek benim ."

"Bir şey olmaz dua et senin yemeğini önünden almadım ya da harçlığını"

"Ama hyung (abi) lütfen bir daha su ah'ın yanından bile geçmeyeceğim."

Onu dinlemeyip odama geçtim.

"Hyung!!!(abi)"

Ay benim masum kardeşim nasılda hyung(abi) diye sesleniyor. Kusura bakma jimin'ciğim büyük zarara girdin .

Görüldü atıp bırakmayın lütfen.....

•my picture teacher/JJK•¹✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin