#9#

157 16 27
                                    

Kız bir önceki gün hackerın gönderdiği şarkı sözlerinden şarkıyı bulup indirir ve tabii ki hacker bunu da görür. Bundan cesaret alarak tekrar telefonu hackleyip mesaj atar.

-Günaydın:)

-Bu hafta sonu bir farklılık yapıp dışarı çıkmaya ne dersin?

-Kendine ördüğün duvarların üzerine gelmesi yetmiyor sanırım evin duvarlarını da istiyorsun.

1 saat sonra

-Evden dışarı çıktığını gördüğümde tavsiyeme uyduğunu düşünüp sevinmiştim, ta ki benden kurtulmak için birinden yardım istediğini öğrenene kadar.

-Özür dilerim şu andan itibaren olacaklar için.

Hackerdan kurtulmak için aklıma gelen son çare başka bir hackerdan yardım almaktı. Tabii ki bir işe yaramamıştı, yine. Telefonum ben hackera durumu anlatırken mesaj geldiğini anlamamı sağlayacak şekilde titremişti. İkinci mesaj geldiğinde ise telefonu karşımdaki adama gösteriyordum. Adam bilgisayarına telefonu bağlayana kadar telefonun ekranında kocaman bir kilit işareti çıkmıştı ve yanıp sönüyordu. Karşımdaki adam bir şeyler denerken merak ve heyecanla hiçbir şeyi anlamadan adamı izliyordum. Yarım saat geçmişti lakin hiçbir değişiklik yoktu. Karşımda duran adamın sinirlenmeye başladığını yüz hatlarından anlayabiliyordum.  Çenesini kasıp bir süre sonra bir şeyler mırıldanıyordu ve sonra tekrar çenesi kasılıyordu. Bu yolun da işe yaramayacağını çoktan anlamıştım. 1 saatin sonunda ekrandaki kilit sabit durmaya başlamıştı ve kilidin üstünde bir yazı belirmişti. “Kızı oyalama ve gönder yoksa olacaklar pek de hoşuna gitmeyecek.”  Adam dönüp bana bakmıştı bir cevap beklercesine.

-Hiçbir yolu yok mu şimdi bundan kurtulmamın?

-Benim bilgilerim yetersiz kalıyor, üzgünüm. Elimden geleni yaptım ama çözemiyorum. Çok farklı bir dil kullanıyor. Daha önce hiç görmedim buna benzer bir şeyi.

Aldığım cevaba hiç şaşırmadığımı belirten bir ses çıkarıp telefonumu aldım ve çantamı alırken adamın masasının üzerine cebimde olan parayı çıkarıp indirdim. Sinirle yolda yürüyordum. Ne yapabilirim diye düşünürken istemsizce gülmeye başladım. Bir manyağı kendime aşık etmiştim istemeden ve kurtulamıyordum.

  Sesli bir şekilde “Telefon kullanmaktan vazgeçsem ne yapacaksın acaba televizyonumu mu hackleyeceksin yoksa bilgisayarımı mı? Peki ya onlardan da kurtulursam ne olacak mutfak robotuna mı bildirim göndereceksin? Ruh hastası manyak.” diye düşünürken telefonum titredi.

Bay HackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin