-Kahvaltıdan sonra anlatacağımı söyledim neden bu ısrarın önce aç karnını doyurur musun lütfen.
-Kaç gündür ne haldeyim haberin var mı senin?
-...
-Ve bunu bile bile gelmedin bana.
-Gelemedim.
-NEDEN?! Anlat işte.
-Karnım çok aç.
-Yemeğini yerken de konuşabiliriz bence.
-Zaten bu gidişle anlatsam da yiyemeyeceğim anlatmasam da.
-Dinliyorum.
-Hapisteydim.
-NE?
-Bak ben gerçek kimliğimi kullanmadım hiçbir zaman. Nedeni yok kullanmadım. İkiz kardeşim vardı ve onun kimliğiyle hallederdim her şeyi. Seninle son konuştuğumuz günün gecesinde fenalaşıp hastaneye kaldırıldım. Yine kardeşimin adıyla oradaydım ve hastanedeki 2.günümde kardeşim bir kaza geçirip hayatını kaybetmiş. Polisler benimle konuşmak için geldiklerinde öğrendim kaza yaptığını. Ve gerçek Serhat'ın o olduğunu söylediğimde ise kimlik hırsızlığından gözaltına aldılar beni. Anca çıkabildim ve çıktığımda da ilk kardeşimi ziyaret etmek istedim. Zaten sen de oradaymışsın. Her şey çok hızlı gelişti.
Dolu gözlerine bakarken ne yapacağımı ne diyeceğimi bilemez halde ona bakmaya devam ediyordum. En son sarılmanın her şeye yetebileceğini düşünüp oturduğum sandalyeden kalktım ve yanına gidip boynuna sarıldım.
-Çok korkmuştum. Ayrıca kardeşin için de çok üzgünüm.
-Biliyorum güzelim. Biliyorum. Keşke haber verebilseydim.
-Geçti artık. Burada olman bile yetiyor. Lütfen gitme.
-Gitmem. Verdiğin karardan da dönemezsin haberin olsun.
-Artık eminim her şeyden. Seni seviyorum.
-Ben de seni seviyorum güzelim ve sevmeye devam edeceğim.
İçimdeki huzurlu mutlulukla sıkıca sarıldım boynuna. Bu noktadan sonra hayatımızı daha güzel yaşayacağımızdan emindim. Artık mutlu olacağız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Hack
Short Story******* -Neden telefonumu hackledin? -Çünkü instagramdan veya başka bir sosyal medya hesabından sana ulaşsaydım benimle konuşmazdın. -Benimle konuşmak için telefonumu mu hackledin yani? Sen benimle dalga mı geçiyorsun? -Hayır, kesinlikle dalga geçmi...