#10#

146 17 9
                                    

-Bu arada bilgin olsun telefondan sesini de duyabiliyorum :D

-Ruh hastası manyağın tekisin!

-Beni bu hale getiren sensin.

-BEN HİÇBİR ŞEY YAPMADIM!

-Yaptın.

-Ne yaptım?!

-1,5 sene önce, tango kursunda partnerindim. 2-3 defa kursa gelmiş olsan da senden çok etkilenmiştim. Tangoya olan merakın ve heyecanın o derece yüksekken bir anda kursu bırakman ise içimde görmezden gelemeyeceğim bir merak uyandırmıştı. Bir şekilde seni buldum, mesaj attım ama görmezden geldin. Karşına bile çıktım, konuşmadın.

...

-O dönemde her ne olduysa çok değiştin, duvarlar ördün ve uzaklaştın herkesten. Hayatındaki herkesi bir şekilde uzaklaştırmayı başardın, ben hayatında o kadar yoktum ki uzaklaştıracağın biri bile değildim. Sen seni umursamayan insanları uzaklaştırırken ben daha da çok yakınlaştım sana. Son nokta ise burasıydı. Tüm bunlar benim elimde kalan son seçenekti. Denemeden bırakmak istemedim.

...

-Özür dilerim.

Gözümden yaşların akmaya başlamasıyla özür mesajını göndermiş ve telefonumu düzeltmişti. Bir süre daha telefonun ekranına boş boş bakmıştım. Hatırlamaya çalışıyordum ama bir türlü çıkaramıyordum. O dönem yaşadığım olay önceki hayatımı sanki tamamıyla silmişti. Ve bu adam... Kabullenmek istemesem de aklımı istila ediyordu.

Bay HackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin