#14#

120 13 9
                                    

-Günaydın😊

-Günaydın Bay Hack. Hala ismini bilmiyorum.

-Bugün benimle tango kursuna kayıt olmaya gelirsen öğrenebilirsin.

-Fark ettim de o kadar da merak etmiyormuşum ismini.

-Sana kötü anılarını hatırlattığım için üzgünüm. Senin kadar ben de üzülüyorum inan bana ama düşünmemek, kaçmak hiçbir şeyi değiştirmez, düzeltmez. Aksine şu ana kadar olduğu gibi sadece hayatını mahveder.

Bir yerden başlayarak bunları aşman gerekiyor ve ben tüm bu süreçte yanında olacağım. Söz veriyorum. Ve sen de bu sırada beni tanıyarak kararını sonuçlandırırsın.

-Tango mu peki? Cidden mi?

-Her şey o dönemde başladı ve sen o olay yüzünden tangoyu bıraktın. İçinde hala tangoya merak olduğunu biliyorum. Güzel ve kolay bir başlangıç öyle değil mi? Ayrıca daha iyi hissedeceğinden eminim.

-Her şeyden nasıl bu kadar emin olabilirsin ki? Ne kadar zaman geçtiğini sen de biliyorsun. İnsanlar değişir. Ben de değiştim.

-İnsanlar değişir elbette ama isteyerek yapılan değişimler kalıcıdır, zoraki olanlar değil. Senin tangoyu bırakman, insanlardan uzaklaşman ve yalnızlığa alışman zoraki değişimlerdi. İstemesen de daha fazla acı çekmemek için kendini buna zorladın. Yalnızlığı sevmeye ve sevdiğin şeylerden uzaklaşmaya zorladın kendini.

Bugün kursa gidelim ve sadece birkaç dakika dans et benimle. Kayıt olmak isteyip istemediğine sonra karar versin.

-Dersim saat 3’te bitiyor.

-Saat 3’te oradayım o halde.

Bay HackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin