Sziasztok, hosszú és méghosszabb idő után itt egy kicsi, rövidre sikerült rész. Remélem tetszeni fog :)Mikor megfordultam Tikki röppent elém és megölelte az arcomat. Sírt és én is sírtam, a megkönnyebbüléstől.
-Hol voltál? Tudod mennyire megijedtem?
-Nagyon sajnálom Marinette. Itt minden a feje tetején áll. Menned kell!
-Egyetértek. Pöttyöket fel!
A piros kezeslábas lágyan került fel rám és végig simult az egész testemen. Felugrottam és kiugrottam az ablakon. Alya pontosan azt tette, amit kértem tőle. Póznáról póznára ugrálva követtem Melodya nyomait. A sima terep az egyik legnagyobb park volt a városban. A körzetet kiürítették, a négy társam pedig éppen az akumazitáltat tartóztatta fel. Méhkirálynőt nem láttam, gondolom a kwamiját eteti éppen. Oké, amit már tudok az az, hogy a botjában van az akuma. Meglendítettem a jojómat és hátulról megkötöztem vele az áldozatot. Ő annyira meglepődött, hogy egy pillanatig mozdulni se tudott. Ez kihasználva megrántottam, mire ő elesett.
-Kicsit elkéstél, nem hölgyem?- pattant mellém a társam, Fekete Macska. Akiről közben kiderült, hogy Adrien. Istenem, érzem, hogy elpirulok.
-Fel..feltartottak- kaptam el róla a szememet. - Viszont most itt vagyok, úgyhogy kapjuk el! Szerencse talizmán!- kiáltottam, mire a rózsaszín varázslat egy piros alapon fekete pöttyös elsősegély dobozt adott nekem.- Most ugye csak viccelsz velem? Ezzel mit csináljak?- kérdeztem magamtól. Körbe néztem, de semmi sem jutott az eszembe.
-Ezért megfizetsz te liba!- kiáltotta hirtelen valaki. A következő pillanatban pedig Fekete Macska karjai között találtam magam.
-He?
-A botja képes minden az szétszedni és azzal támad. Mi feltartjuk és várjuk a tervet bogaram.- mondta Macska, mire leesett, mi történt. Ő megtámadott, Macska pedig felkapott és elugrott onnan. Azaz ezt Adrien csinálta....elég, ne gondolj rá! Ne! Ne! Ne!
-Köszönöm- köszöntem meg és leszálltam róla. Kell lennie megoldásnak. Viszont csak a doboz volt nálam. Hirtelen megfogtam és kinyitottam. Kötszer és mindenféle fertőtlenítő volt benne. És akkor megértettem, mit kell tennem. Kibontottam egy tasakot és a kezembe vettem a fehér anyagot. A park mellett volt egy zöldséges, onnan elvettem egy hagymát, rátekertem a kendőt és egy kő segítségével ráeresztettem a hagyma levét.
Bum, bum, bum. Csak ennyit lehetett hallani. Felugrottam és Fekete Macskához rohantam.
-Készítsd a macskajajt és állt készenlétben!- vetettem oda neki, mire ő csak bólintott.
-Páncélos, Méhkirálynő, Rena menjetek onnan!-kiáltottam el magam, mire az említett személyek hátra ugrottak. Én az akumatizálthoz siettem. Sikerült őt meglepve a háta mögé kerülnöm és a hagyma szagú kendőt a szemébe nyomtam.
-ÁÁÁÁÁ, EZ CSÍP!!!!- kiáltotta el magát. A botját leejtette miközben a szeméhez nyúlt.
-Macskajaj!- és egy érintés a boton és a botnak vége.
-Menj haza, kicsi pillangó. Már eleget ártottál!- suttogtam magam elé. Nem tudom, miért nem a szokásos szövegemet mondtam, de most amúgy is olyan kusza minden.
Néhány másodperc múlva egy fehér pillangó repült el az ég felé.
-Egy pillanat!- mondtam és elhajítottam a jojóm.- Gyertek, gyorsan!- kiáltottam vissza. Mind a négyen elkezdtek követni.
-Mi a baj Katica?
-Mi történt?
És hasonló kérdéseket hallgattam.
-Oké, Páncélos, Rena és Méhkirálynő, kövessétek a lepkét, de tisztes távolból. Macska, te velem jössz!- mondtam, mire mindannyian bólintottak. Szerintem mind megértették, hogy mit akarok. Macska és én megálltunk egy ház tetején. Ő a kémény egyik, míg én a másik oldalán.
-Szerinted tényleg elvezet hozzá minket?
-Minden pillangót ő ereszt el. Nagyon remélem, hogy hozzá is térnek vissza. Viszont egy akumasokszorozást nem kockáztathatunk meg. Így marad ez. - mondtam, miközben enni adtam Tikkinek.
-Igazad lehet.- mondta és hallottam, ahogy kutat, majd egy kwami csámcsogását.
-Remélem, nem vesztik el a nyomát.
-Ugyan, nem lesz semmi gond.
-Igaz.
- Rendben, nyomás!
Átváltozás után a fegyverem segítségével felhívtam Renát és megkérdeztem, hol vannak.
-Katica, nagyon sajnálom, de elveszettük. Nem látjuk sehol!
-Ez hogy lehet?
-Hát az úgy történt, hogy Méhkirálynő és páncélos összevesztek és miközben próbáltam szétszedni őket, elvesztettük.
-Te jó ég!- suttogtam magam elé
-Kérlek szépen ne haragudj!
-Semmi baj, minden rendben. Mond meg a méhecskének, hogy menjen haza aztán ti is. Később találkozunk.- mondtam, majd letettem.
-Haj- sóhajtottam, majd leültem a ház szélére, a lábaimat pedig lelógattam.- Ezt se ma derítjük ki.
-Nem, úgy tűnik nem. De mivel most töltöttük fel a társainkat, van időnk beszélgetni, nem igaz, bogárkám?
-De, igaz- mosolyogtam rá
-Akkor engedd meg, hogy...
-Bocsánat! Ne haragudj!
- Miért ne haragudjak?
-Tudom ki vagy. Láttalak, Adrien- suttogtam el a végét.
-De..de...de mikor?
-Az nem számít, csak az, hogy tudom ki vagy. És szeretnék megkérdezni valamit.
-Mit?
-Akarod tudni,hogy ki vagyok?
YOU ARE READING
we are together, we can't lose(Magyar)- BEFEJEZETT
Fanfiction"Nem veszíthetünk! Túl nagy a tét! Az egész világ! Ez lesz az utolsó harcunk amit megvívunk ellened Halálfej és biztosíthatlak róla, hogy te fogsz alul maradni!"