Sziasztok! EZ NEM RÉSZ DE SZERETNÉM HA ELOLVASNÁTOK.!
Az elmúlt időben a Korona vírus miatt sok ember megbetegedett és halálos esetekre is vannak példák. Szerintem sokan azt gondolják,hogy rájuk nem fog hatni, meg úgyse kapja el. Egy időbe én is ezt gondoltam. És mikor anyukám jön és elkezdi a monológját, amit már kívülről tudok, néha nálam is betelik a pohár. És szerintem nem vagyok egyedül. És mivel tudom,hogy a csapból is ez folyik,hogy Vírus így, vírus úgy és senkinek sincs kedve ezt hallgatni vagy olvasni, rövid leszek.
MINDENKIT NAGYON SZÉPEN KÉREK,HOGY MARADJATOK OTTHON! A szeretteitek miatt és magatok miatt is! Ha esetleg kimennél, mert már nem bírod a bezártságot-ez velem is megesett- akkor csak szűk családi körben, lehetőleg erdőbe vagy kihalt helyekre menjetek, ahol 1000 és 1%,hogy senkibe se botlotok bele. Ha mást nem is, legalább magatokat és a hozzátok közel állókat féltsétek. Nem tudom,kinek kije van vagy nincs, de szerintem jövőre is szeretnétek elmenni a nagymamátokhoz, nagypapátokhoz,családtagjaitokhoz. Ehhez pedig most tényleg az kell, amit eddig a normális napokon csináltunk. Hogy nem megyünk sehova mert nincs kedvünk. Hogy a barátokkal csak interneten keresztül tartjuk a kapcsolatot. A normális napokon működik, akkor most miért nem?Maradjatok egészségesek, pihenjetek, használjátok ki ezt az időt. Elnézést ha a fogalmazásom nem túl tisztelettudó, de most nem megy máshogy.
A végére pedig csak egy idézet, amit az egyik ismerősöm küldött.
YOU ARE READING
we are together, we can't lose(Magyar)- BEFEJEZETT
Fanfiction"Nem veszíthetünk! Túl nagy a tét! Az egész világ! Ez lesz az utolsó harcunk amit megvívunk ellened Halálfej és biztosíthatlak róla, hogy te fogsz alul maradni!"