Dimitri szemszög:
Csókolóztunk egy darabig.. Erre mit tesz!? Fogja magát majd lelép,ott hagyva engem a kavargó gondolataimal..Mondjuk lehet megilyesztettem azzal hogy követelőzve csókoltam és belemarkoltam a formás fenekébe. Lehet kicsit túlzásba vittem..Mondjuk egy részről jó hogy el ment lehet többet akartam volna.. Az alkohol miatt még inkább nem tudok neki ellen állni.. Feszült lettem majd még el szívva még egy cigit vissza mentem a buliba ahol körbe pillantok..
Hol lehet, Tanja.?
Sohajtok egyett majd meglátom Bucht aki eligazít, hogy merre látta utoljára. Elindulok megkeresni, végül kicsit odébb meg, is találom, szinte eszméletlenül, ahogy egy faszi rá mászik. Egyből felismerem, hogy biztosan bedrogozták.
Igazság szerint egy kicsit a lelkem mélyén még örültem is neki. Lesz esélyem levezetni a feszültséget.
Megfogtam a srácot és felemelem a nyakánál fogva.
- Nagyon rossz csajra másztál rá - mondom a levegőbe emelve a torkánál fogva.
Bedobom őt a többiek közé, felkapom a vállamra Tanjat majd elindulok a srác után persze minden megfagyott hírtelen. Buchnak át adom Tanjat
- Menj, vidd fel hozzámba és vigyázz rá - mondom ő elis indul, felkapom a srácot és elindulok vele kifelé.Kint össze verem a srácot, és ott hagyom félájultan. Megkönnyebbülten sohajtok, ez tényleg jól esett. Rágyújtok egy szállra még kint miközben megpróbálom a kezemről leterölni a vérét.
- Mocskos kis féreg vagy- mondom az eszméletlennek, amikor hiába probálom levakarni a vért. Még búcsúzóul eloltom a nyakán a cigimet, majd elindulok a szobámba, Tanjahoz.Fent elküldtem Buchot, aki nehéz szívvel de ott hagyott minket. Gondoskodtam Tanjaról levettem a ruháit és ráadtam az egyik régi pólómat, befektettem az ágyamba és betakartam, amint elindultam volna erőtlenül megfogta a kezem, még kába volt nem tudott beszélni, kicsit könnyezett
- Ne sírj Hercegnő tudod, hogy vigyázzok rád -mondom halkan majd leültem mellé az ágyam szélére. Borzasztóan erős kapocs van köztünk, mivel elégé hasonló az életutunk, Oroszországban csak egymásban bízhattunk.Mikor valaki hirtelen beront a szobámba felpillantok rá elöszőr látszik hogy ideges vagyok, hogy valaki csak úgy berontott, de amikor meglátom megenyhülök, aztán azt is észre veszem, hogy megsérült.
-Mi a picsa van ma? - szusszanok majd oda megyek hozzá, sohajtok egyet majd finoman megnézem a sebeit, fel veszem az ölembe és át viszem a fürdőmbe, hogy elláthassam őket.Rei szemszög:
Natsuval felfigyelünk az eseményekre.. Aggódva figyelem Dimitrit,de ahogy látom boldogul, simán elintézte a srácot majd el távolította..kint verekedés hangját hallottuk de aztán Dimitri vissza tért ami megnyugtatott.. De kicsivel ez után újra eltűnt, Buch vissza jött és mondta hogy Dimitri a szobájában van.Így én is oda megyek.
Lassan sétálok a folyosón mikor valaki megragad hátulról, az volt akit elintéztem az erdőben.
- Most vissza kapod te kis nyomorult - mondja indulatosan majd neki vág a másik falnak mire nyikkanok egyet és vért köhögök fel. Nekem akar támadni de elkerülöm. Végül sikerül meglógnom előle. Nem kopogok Dimitri szobájába csak berontok és becsapom az ajtót. Pihegve lehuppanok a földre. Fáj a fejem ami kicsit vérzik is a hátam is nagyon sajog.
- Mi a picsa van ma? - kérdi és oda jön hozzám.
- Bolondok napja - húzom el szám
- Hé.. Nem kell cipelni - mondom fészkelődve karjaiban, most lehet bajban vagyok.. Mi van ha le kell vetkőznöm. De azt nem tehetem mert rájön hogy lány vagyok. Mit kéne tennem.? Max azt nem mondom neki hogy a hátam fáj. Nem bukhatok le..!
STAI LEGGENDO
Rei élete egy fiú iskolában
FanfictionEgy lányról szól aki bekerül egy fiú suliba, ahol a jövő ifjű bűnözői tanulnak. De a többi majd kiderül ha elolvassátok 😜 Ez az első írásom, szóval bocsi ha béna lesz egy kicsit 😄😅