4. Bölüm

1.2K 37 2
                                    



-Ceren-

Karnım çok büyümüyordu ama 4 aylık hamileydim ve artık cinsiyetini öğrenmemizin vakti gelmişti. Karnım belli olmasın diye bol şeyler giyiyordum.

Hastaneye gittik. Nedim de ben de heyecanla doktorun diyeceğini bekliyorduk. Ve nihayet doktor cinsiyetinin kız olduğunu söyledi. Ne yalan söyleyim hep bana benzeyen bi kızımın olmasını isterdim. Şimdiden çok heyecanlıydım hemen pembe pembe şeyler almak istiyordum. Nedim de kızı duyunca çok sevindi gözleri doldu. Elimi tuttu ve öptü. Şov yapacak kimse yoktu ama elimi öptü.

-nedim-

Kızımın olacağını duyduğumda çok mutlu oldum o an içimden geldi kızımın annesine teşekkür etmek istediğim için elinden öptüm. Bana şaşkın şaşkın bakıyordu. Tıpkı ilk hamileliğinde onu öptüğümde baktığı gibi. Elini bırakmadım. Onu eve götürdüm.

-Ceren-

Çok mutluyduk ikimiz de. Yatağa oturmuştuk Nedim elinde ultrason fotoğrafına bakıp gülüyordu
- şunun burnuna bak kocaman babaya çekmiş.
- Uydurma ağzı burnu belli oluyo sanki
- Ben hissediyorum benim burnuma çekicek :)
- Allah korusun.
Dedim ve gülümsedim. Aile gibiydik çünkü. O beni istemiyordu ama aileydik artık biz. Bi cesaret asla yapmayacağım bi şey yaptım. Onu izlerken yavaşça dudağına yanaştım ve hafifçe öptüm. Kendini geri çekmedi ama tepki de vermedi öyle baktı bana ben de ciddileşip
- tamam bi daha yapmam!
- Sen unuttun neden evli olduğunuzu galiba
- Unutmadım ben hiç bi şeyi! Ama sen hala idrak edemiyorsun. Tamam biz bi aşk evliliğinde değiliz ama artık kağıt üzerinde de evli değiliz farkındaysan. Biz çocuğumuz için bir aradayız yani mantık evliliğindeyiz ve sen bu tavrınla bu evliliği ikimize de zehir ediyorsun. Hayır neyi istiyorsun anlamıyorum cemreyi de istemiyorsun doğru anladıysam onların Cenk'le hiç bi şeyine karışmıyorsun bana da sadece taşıyıcı gibi bakıyorsun yeter artık. Ben karınım senin tamam mı evet çocuğunun da annesiyim ama karınım ben senin mantık evliliğimizdeki karınım kabullen şunu artık!
- Bitti mi
- Evet

-nedim-

Sustum. Ne diyebilirdim ki. Mantık evliliği doğruydu. Karım olduğu da. Ama kendimi bi evliliğe hazır veya buna istekli hissedemiyorum. Ceren benim için değerli. Sadece kızımın annesi olduğu için. Ona başka türlü bakmaya hazır değilim. Ya da bilmiyorum hiç bi şey. Tam kalkıcaktım ama Ceren koluma dokundu gitme der gibi baktı bana. Kaldım ve yattık. Sabah birlikte uyandık ve bütün günü evli gibi geçirmeyi denedik. Aslında imkansız gibi bi şey değildi sadece normal davrandık birbirimize. Ve birbirimiz için değerli olduğumuzu saklamadık mesela sohbet ettik burçlarımızdan bile konuştuk bizim gerçekten birbirimizi daha iyi anlamaya ihtiyacımız vardı çünkü birlikte yaşıyoruz ve ondan ne kadar kaçabilirdim ki. İlerde boşanabiliriz ama iletişimimiz hiç bi zaman kopmayacak ki. Çocuğumuz için hep bir araya gelicez ve yine kavgalar edeceğiz veya bir olup çoçuğumuzun ergenliğinde onunla kavga edeceğiz. Birbirimizden kaçmadan devam ettik hayatımıza bir süre daha..

Dizinin akışının normal devam ettiğini ve Sezon finaline 2 bölümün kaldığı sahneleri izlediğimizi hayal edelim şimdi :)

-nedim-

2 ay geçti. artık ceren karnını bol kıyafetlerle kapatamıyordu anlaşılmasından endişelendiğini söyledi. Ben de;
- Ceren eşyalarını hazırla seni götüreceğim
- Nereye neden
- Karnını görmüyor musun birisi anlayacak artık seni götürüyorum
- Nereye nedim
- Kıbrıs'a gidiyoruz, Doğuma kadar orda kalacağız bebek doğduğunda Köşk'e bebeğimizle intikam için döneceğiz ama sadece şenizden intikam alacağım ve sen hiç bi şeye karışmayacaksın.

Kuytudaki HisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin