2. Bölüm

1.4K 38 2
                                    

-Nedim-

İyi misin dedim ona ağlamaya başladı benim hastaneye gitmem gerekiyor diye. Kendisi için hastaneye gitmek istediğini zannettim ve hemen hastaneye gittik beraber. Hastanede Civan nerde diye soruyordu bana bi şey söylemedi tek yaptığı ağlamaktı. Ben de hemşireye az önce bayıldığını söyledim. Tansiyonunu ölçtürmemek için direnirken tekrardan bayıldı. Yatırdılar onu. Civan demesini düşünüyordum. Ceren'den kan almışlardı 1 saat kadar beklerken Civan ve Damlanın kaza haberi geldi Damla iyiymiş Civan ameliyattaymış. Ceren kötü olduğu için ona söylememeye karar verdim o sırada doktor geldi.
  - Siz eşi misiniz?
doktorun yüzünde hafif bi gülümseme vardı 
  - Ceren'in nesi var"
  -  Tebrikler, Ceren hanım hamile

O an, beynimden vurulmuşa döndüm. 

  - Nasıl ya? Emin misiniz?
  - Evet, kan testinde apaçık görünüyor.

İyi de nasıl olur. Sahteden de olsa evliydi benimle. Ne ara, kiminle, neden? Diye düşünürken Cenk geldi aklıma. Yine aynı hatayı yapacak kadar aptal olamazdı ama onunla konuştuktan sonra bayıldı... Diye düşünürken aklıma bir ihtimal daha geliyordu. Hiç bir şeyi hatırlayamadığım gece... Hemşire geldi Ceren'in uyandığını söyledi. İçeri girdim haberi yoktu bu durumdan, Civan diye ağlıyordu Cenkin, Civanın haberini vermek için aradığını öğrenince 2. Seçenek bana daha mümkün geldi. Ceren'e Civan iyiymiş sen dinlen dedim. İçi rahatladı biraz ama ben çok garip hissediyordum. Ceren sakinleştikten sonra yüzümden anlamış heralde tuhaf hissettiğim Ceren,
  - Bu sefer beni ilgilendiriyorsa sorabilir miyim? Noldu?

dedi. Ben bunu nasıl söyleyecektim ki..

  - Ceren, biz, bizim aramızda bi şey oldu mu?

Gülerek cevap verdi

  - ne olmadı ki
  - olmadığını düşündüğüm şey oldu mu Ceren

ceren ciddileşti ve kızardı.

-ceren-

Bana neden bunu sorduğunu anlamadım neyi kast ettiğini de aklıma bi şey geliyor ama bunu sormaz. Olmadığına emindir çünkü.

  - anlamıyorum nedim, olmadığını düşündüğün şey?

Nedim derin bi nefes alıp verdi

  - sen ve ben Ceren

Yutkundum, resmen onu ima ediyordu. Gerçekten çok utanmıştım. Orda aklı başında olan bendim

-  Sen, neden sordun ki?
- Önemli!
- Beni yine yargılayacaksın hatta inanmayacaksın ama.. evet! Ama yemin ederim o gece sana yaklaşmak gibi bi niyetim yoktu aslında.. sadece gömleğini çıkarıp geceliğimle yanında uyuyacaktım o kadar..

Nedimin gözleri açıldı ben de tedirgin bi şekilde devam ettim

- sonra sen, elimi tuttun elini alıp kenara koydum ama o an kendini cemreyle mi evli zannettin bilmiyorum. Elinle tekrardan beni kendine çektin, sonra olan oldu. Sızana kadar bırakmadın beni. Sen sızınca bi süre kendime gelemedim ağladım, sonra yanına uzandım sonra zaten sabah oldu.

-nedim-

Ceren'den duymaktan korktuğum ne varsa hepsini duymuştum içimde çok tuhaf bi his vardı endişe korku heyecan karışımı çok yoğum bi duygu Ceren'e cevap bile veremedim. Olabilir çok sarhoştum. Ve o hamile... Oyun tekrar en başa döndü, bu sefer kurallar değişti. Gerçek baba ben miyim şimdi. Kabullenesim gelmese de içimdeki heyecana engel olamıyordum Ceren anlamsız gözlerle bana bakıyordu.

- bi şey demeyecek misin
- Diycem
- De o zaman sana inanmıyorum de! kız! nasıl yaptın de orosbusun de! De hadi! (sesi yüksek ağlamaklı)
- Ben istemişim Ceren özür dilerim.
- Hahahahahah olaya gel Nedim Karaçay karısından özür diledi! Cemre'ye de sarhoştum sen sandım dersin hahahahah! Sümsük Ablam da sana inanıyorum der zaten ne diyecek. Hahahahah!
- Ceren sen iyi değilsin. Ve konuşmamız gerekiyor.  Ben henüz kabullenmiş değilim ama bundan daha önemli bi gerçek var; Sen hamileymişsin!..

Selamm arkadaşlar düşüncelerinizi yorum olarak yazarsanız çok sevinirim. Olay hızlı akıyormuş gibi görünüyor ama bunları dizide olsa her bölümde 2 sahneleri varmış gibi hayal edin :)

Kuytudaki HisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin