Cemre Nedimi sahile çağırır ve konuşurlar.
-nedim-
Cemreyi geri çevirmek canımı çok acıtmıştı. Çünkü duymak istediğim şeyi söylemişti bana yolun sonunda biz yine birlikte olacağız demişti. Ama hayır aşk yok vicdan yok. Beni acıyla iyileştirip ruhumu öldüren cemreye her şeye rağmen elimi uzattığımda gidip cenkin elini tuttu. Onun bana unut verip yine beni yarı yolda bırakmasına izin veremezdim. Cemreden hem vaz geçmek istiyorum hem de onu sevmek istiyorum kendimi yıpratsam da bu aptallığı yapmak istiyorum. Ben yolumu çizdim intikam dedim kararlıyım da onu almadan cemre yok benim hayatımda. Ama bi konu var, o da Ceren. Ceren'i yanımda neden hala tutuyorum? Bi işe de yaramadı zaten. Cemre Ceren'le gerçek bi evliliğimizin olmadığını biliyor hatta herkes.. Ceren konusuna da bi el atmam gerekiyor aslında diye düşünürken odaya girdim. Ceren uyuyordu. Koltuğa uzandım ve ben de uyudum. Sabah şirkete gitmek için hazırlanırken de Ceren konusunda en doğrusunun ne olduğunu düşünüyordum. En büyük problem çok konuşuyordu ve çok soru soruyordu daha fazla dayanamadım kocacım diyince patladım ona. Bozuldu bana ama böyle davranmamın daha doğru olacağını düşündüm.
-Ceren-
Nedimin beni uyarmasını hiç beklemiyordum ama onu da anlamıyorum benden ne istediğini. Benim ona hiç bi faydam yok. İntikam intikam diyo intikam için yaptığı elle tutulur bi şey de yok. Takmış kafasını amcasına cenke. Tamam onlardan da alsın intikamını da önce şu şenizi ölmekten beter hale getirmek daha iyi değil miydi? Diye düşünürken nedimle birlikte şirkete gittik onun odasında Yusuf beyle konuşurken tecrübesizliği söyledim diye nedim boğazını temizledi. Bi şeyleri yanlış yapıyorduk nedim farkında değildi ama bu Yusuf beyi o kadar da gözüm tutmamıştı. Zaten ilk toplantımda da o yüzden onay vermemiştim. Nedimin kendini ispatlama çabası yüzünden bütün şirketi batırabilirdik Cenk bu konuda haklıydı ama nedimin yanında duracağım yine de. Nedimle davet organize ettim her şey harikaydı Agah babam konuşana kadar. Bütün yetkilerini Cenk e devrettiği için eve çok gergin geldik. Babannem beni durdurdu tam zamanı ateşi körükle dedi. Babannem'in dediği gibi ağzından girip burnundan çıkmaya çalışıyordum. Benim için de çok eğelenceli değildi bu durum. Babannem sabret başarırsın dese de benim bile başım ağrımıştı sesimden. Nedim de patladı artık. Kavga ettik. Çıkmadan dedi ki;
Nedim:
- Yalvarırım bi daha boş boş ses çıkarma bana seni ilgilendirmeyen sorular da sorma yoksa yola sensiz devam ederim.O cümleyle bacaklarım titredi. Beni bırakma düşüncesi beni korkutmaya başlamıştı. Öyle ki cemreyle cenkin ayrılmalarını bile istemiyordum. Ama en azından Yusuf beyle ilgili konuşmam gerekiyordu. Siniri geçince odaya geldi. Ona sakince,
Ceren:
- Konuşmamız gereken bi durum var söz veriyorum başını ağrıtmadan söyliycem şirketle ilgili.Şirketi duyunca ilgisini çekti ve dinledi.
Ceren:
- Biliyorum sen çok çalışıyorsun kendini geliştiriyorsun ve yetersiz görünmek hiç İstemiyorsun ama acaba Cenk haklı olabilir mi?Dedim ve birden parladı.
Nedim:
- Noldu şirketin başına Cenk geçti şimdi dümeni cenke mi kırdın!O an o kadar kırıldım ki.. tek yapmak istediğim sakinleşmesini ve daha mantıklı hareket etmesini sağlamaktı ama o bana nasıl karşılık verdi. Kırıldığımı belli etmemek istiyordum ama herkes o kadar üzerime geliyordu ki dayamamadım gözlerimden yaşlar aktı. Nedim sankinledi biraz pişman bi tavırla
- Öyle demek istemedim
dedi. Ben de dayanamadım artık
- yok nedim hiç bi zaman güvenmediğin için biz hep bunları yaşayacağız zaten, evet sen benim elimi tuttun kimden intikamı almak için tuttun elimi? Bize asıl kötülük eden Agah babam mıydı nedim? Benim bebeğimi içimden Söke söke alan Cemre miydi? Cenk miydi? Bizim şirkette ne işimiz var nedim. Yüzüne vurulmasından hoşlanmasan da ne sen ne ben şirket yönetecek kadar değiliz Cenk haklı çünkü batıracağız neden riskleri görmüyorsun? Kim bu Yusuf bey? Seni bilmem ama ben güvenmenin ne kadar kötü bi şey olduğunu çok acı anladım tamam mı? Yanı başındakini tanıyamamışken elin adamına nasıl güvenebiliriz. Biliyo musun sen hapisteyken o adamı hiç gözüm kesmediğinden projeye onay vermedim. Ama sen intikamının beynini ele geçirmesine izin veriyorsun ne yaptığımızı bilmeden hareket ediyoruz nedim neden asıl kötüden hesap sormak yerine bilmediğimiz işlerde vakit kaybediyoruz anlamıyorum benden intikam al daha mantıklı beni boşa daha mantıklı nedim aptalca ilerliyoruz anla artık.
Böyle bi başladım hiç susmadan bağıra bağıra söyledim. Nedim gözleri açık bi şekilde nefes almadan bu kadar konuşabilmemi hayretle izliyordu. Ben susunca
- su ister misin
dedi şaşkın bi şekilde,
- evet
- orda kalk al!dedi. Kalktım içtim. Nedim sanki hiç bi şey söylememişim gibi kitaplarına gömülmeye devam etti ben de kime diyorum ki diyip yattım.
-nedim-
Her şeyden önce bazen nasıl böyle konuşabildiğine hayret ediyorum. Galiba az önce 20 yıl suskunluğumda sağlıklı olsaydım söyleyebileceğim kelime sınırına ulaştı. Ama söyledikleri de beni düşündürdü. İlk kez bana bu konuda karşı gelmişti. Üstelik haklı yanları vardı. Mantıklıydı sabaha kadar Ceren'in söylediklerini düşündüm o kadar çok şey söylemiş ki sabah olması da yetmedi gün boyunca da düşündüm ta ki telefonuma o video gelene kadar ~bölümdeki tüm sahneler aynen devam~ cemreyi ve cenki kurtardım ama bu onları daha da yakınlaştırdı. Cemreyi takip edip Cenk'le teknede buluştuklarını gördüm. Onları öyle gördüğümde çok üzülmüştüm daha 2 gün önce cemrenin söyledikleri aklıma gelince yine hayal kırıklığına uğradım. Cemreyi artık anlayamıyordum ve bi karar verdim. O da cemreden vaz geçmek. İlk kez böyle bi kararı gerçekten verdim. Nasıl yapacağımı hiç bilmiyordum ama.
-Ceren-
Ablam şükürler olsun iyiydi. Ama aklım hala nedimdeydi. Beni ciddiye aldı mı geçen akşam diye merak ediyordum ve cemreyi de o kurtarmıştı içimden cenkin kurtarmasını istemiştim nedim de Köşk'e geldi. Garipti üzgün görünüyordu ona soru sormamak için noldu diye sormadım. Yatağa uzandı. Ben de koltuğa geçtim telefonumu kurcalamaya başladım. O sırada Cenk aradı. Efendim Cenk diye açınca nedim buraya baktı. Cenkin ses çok kötü geliyordu. Civan ve damlanın kaza geçirdiğini söyledi. O an bana bi şey oldu bi başım döndü hatırlamıyorum.
-nedim-
Ceren Cenk'le konuşuyordu önce yüzü sapsarı oldu birden koltuktan düşerek yere yığıldı. Anlayamadım endişelendim kafasını dizime koydum ve Ceren'i uyandırmaya çalıştım yüzüne vuruyorum sonra açtı gözlerini.
Bölümü bilerek heyecanlı bitirmedim okunacak mı merak ediyorum umarım beğenmişsinizdir ilk hikayemi❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuytudaki His
RomanceZalim İstanbul 29. Bölümden itibaren boşu boşuna harcanan Ceren ve Nedim 'in hayali hikayesi. #zalimistanbul #nedcer