12. Bölüm

728 20 2
                                    

Hikaye hem 1K okunmuş hem de #nedcer'de 3. Sıraya gelmişizzz!
Bu bölüm finalden bi önceki bölüm. Olayları toparlamaya çalışırken biraz uzun oldu umarım sıkılmazsınız. 13. Bölüm final olucak iyi okumalar❤️

-Cenk-

Kafam inanılmaz karışık.. Ceren o bebeği çaldığını söylüyor ve ben bunu duyup ihbar edince Nedim Ceren bebek ve annem ortadan kayboluyor, annem bunların hepsinin tuzak olduğunu bana anlatmak için çağırınca polis baskını yiyip Ceren'i Nedim'i bebeği kaçırıp alıkoyan annemi de saklayan kişi oluyorum. Yetmezmiş gibi annem kalkıp hepsini yapanın kendisi olduğunu söylüyor. Ve ben duyduğum gördüğüm hiç bi şeyi hiç kimseye ispatlayamıyorum. Zaten her şeyi annem yaptıysa benim duyduklarım kendime bile mantıksız geliyor. Neyin içersinde olduğumu asla anlamıyorum. Köşk'e gidince kim neye inanmış ben de çok merak ediyorum.

-Nedim-

Şenizin itirafı en çok damlayı üzmüştü. Konduramıyordu, anlayamıyordu. Ama onun annesi bu olanlardan daha kötülerini yapmıştı. Bi bebek kaçırmamıştı ama bi bebek öldürmüştü. Bizi kaçırmamıştı ama cemreyi günlerce buzlukta tutmuştu. Biz bunları ispatlayamadığımızdan bunu yapma gereği duymuştuk. Tam bunları düşünürken Damla geldi.
- Nedim. Bi şey konuşabilir miyiz?
- Buyur
- Tamam. Annemin yaptıklarına tabiki de hak vermiyorum. Ama, sen onu bıçakladığında o seni affetmişti. Senin yüzünden ölebilirdi, ama yine de şikayetçi olmadı senden.
- Damla benden böyle bi şey isteme. Ben böyle bi şeyi yapamam.
- O yaptı ama. O bile yaptı Nedim. Sen niye annemden bu kadar nefret ediyorsun yaa! Ne yaptı o kadın sana!
- Daha bu sabah ne yaptığını öğrendin! Daha fazla üstüme gelme yoksa daha fazla üzülürsün!
- Senden de karından da nefret ediyorum nedim! Nefret ediyorum!

Kapıyı çarpıp çıktı

Ceren: Bi akrabalık da burda sona erdi.
- Annesinin yaptıkları yanında bu ne ki.
- Sondon do korondon do nofrot odoyorom!! Iyh bu durumda bile hala görümcelik yapıyor.
- Bi gün sen de onun görümcesi olur, ödeşirsiniz.
- Civan böyle bi gerizekalılık yapar demi.
- Konu damlaysa civan bütün gerizekalılıkları yapar.
- Doğru, damla için kafa atmaktan zeka kalmadığı için kardeşimde.
- heheh, hadi Cenk gelir birazdan aşağı inelim.

Aşağa indiğimde Amcam ortalıkta yoktu. Dünden beridir onu hiç görmemiştim. Cenk de bi yarım saat sonra geldi. Kocasının masum olduğunu öğrenen cemre büyük bi özlemle Cenk'e sarıldı. Damla da peşinden sarıldı. Onlar özlem giderirken biz gergin gergin bakışıyorduk.
- Geçmiş olsun.
Cenk beni duymamazlıktan geldi. Ben de kavga çıkmasın uzatmadım. Ceren salonda Cenk'e kötü kötü bakmayı tercih ederken ben de köşkten çıktım. Amcamı aradım. Telefonu kapalıydı. Sonra Oya'yı aradım. Bize bu konuda çok yardımcı olmuştu. Ona hem teşekkür etmek hem de neden bize bu kadar yardımcı olduğunu konuşmak istiyordum.
- Alo Oya, nasılsın?
- İyiyim saol. Siz nasılsınız asıl her şey yolunda mı köşkte?
- Yolunda yolunda. Yani her şey tam istediğimiz gibi yürüdü. Sadece amcama ulaşamıyorum o beni biraz endişelendiriyor.
- Ona zaman vermelisin. En güvendiği yerden sarsıldı. Kafasını toplamaya ihtiyacı vardır.
- Öyle galiba. Ben sana çok teşekkür etmek istiyorum sen olmasan bunu asla başaramazdık.
- Ne demek, benim için de bi zevkti. Nedim, aslında bugün bana gelsenize bi kutlama yaparız.
- Olabilir aslında geliriz akşam.
- Tamam bekliyorum.
- Görüşürüz.

-Ceren-

Aslında Nedim'in iyileştiğinden beridir düşündüğüm bi konu daha var. O Oya'da başka bi şeyler var. Bi insan hastası için bu kadar neden ilgilenir neden suç bile işler? Nedim'e karşı bi şey mi hissediyor diycem ama öyle bi tavrı yok. Hamile kaldığımda beni arayıp bana destek de olmuştu. Kıbrıs'ta da sürekli arıyor benim de bebeğimin durumunu soruyordu. Zaten Oya en az 4-5 yaş büyüktür Nedim'den. Bu sorular kafamı çok doldurmuştu. Ben de gaza gelip Oya'yı aradım.
- Alo
- Oya Nedimle neden bu kadar ilgileniyorsun?
-  Sana da merhaba Ceren.
-  Dediğimi yanlış anlama birden öyle sorunca tuhaf oldu farkındayım, sana minnettarız ama-
- Bu akşam bunu konuşucaz.
- He yani tahmin ettiğim gibi bu işin içinde başka işler var oya, hanım.
- Akşam sizi bekliyorum. Her şeyi konuşacağız Ceren, hanım.

Kuytudaki HisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin